Kutsut lähti eilen postiin, tänään sain tiedon puhelimitse että terveystarkastuskutsu olis mulle tulossa !
HIENOA! Olet siis jo melkein varmasti 2,5 vuoden jälkeen kouluttautunut työttömäksi! :dance: :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kutsut lähti eilen postiin, tänään sain tiedon puhelimitse että terveystarkastuskutsu olis mulle tulossa !
HIENOA! Olet siis jo melkein varmasti 2,5 vuoden jälkeen kouluttautunut työttömäksi! :dance: :thumbs:
Jee, tätä mä oon aina halunnu! <3
No mutta eipä myöskään alalla mitä vielä nykyään opiskelen, ole varma työpaikka. Matkailu siis alana. Oon henkisesti valmistunut siihen että ei heti löydy töitä ja jos menee pitempään niin meen jatkamaan nykysiä opintoja sitten, lisäks aattelin jossain vaiheessa hankkia sukellusoppaan pätevyyden eniveis. Ja koska oon vielä nuori, niin kai sitä voi sen työttömyyspätkänki vielä kokea, kun ei oo elätettäviä :D
Saivatko ihmiset eilen kutsun 3. vaiheeseen? Itselle ei ainakaan mitään tullut. :(
Saivatko ihmiset eilen kutsun 3. vaiheeseen? Itselle ei ainakaan mitään tullut. :(
Juu ei oo itellekään tullu vielä kirjettä. Tuleeko myös kirje, jos ei pääse 3. vaiheeseen? Oon jo myöntäny itelleni, et tällä kertaa en päässy :( Perjantainahan nääs ois sen lapun viimestään pitäny tulla.
Juu sillon ilmotetaan kirjeellä. Imo täs ei oo mitään jännää, koska postilla ei mee yleensä 3 päivää kirjeen välittämiseen, vaan tasan seuraavana päivänä pitäs tulla jos laatikko tyhjennetään kirjeen postittamisen jälkeen :/Eikös ne sitten tuossa ensikuun puolella (olikohan 19. päivä mennessä) ilmoita kaikille, että miten kävi.
Käsittääkseni siitä ei tule erillistä ilmoitusta jos ei päässyt kolmanteen vaiheeseen. Vain siitä jos pääsi.
Elämme jänniä aikoja.
Juu sillon ilmotetaan kirjeellä. Imo täs ei oo mitään jännää, koska postilla ei mee yleensä 3 päivää kirjeen välittämiseen, vaan tasan seuraavana päivänä pitäs tulla jos laatikko tyhjennetään kirjeen postittamisen jälkeen :/
Aa, okei. No itellä ei oo osote muuttunu... valitettavasti ;DEdelliset ilmoitukset tulivat useamman päivän viiveellä niiden kiertäessä aikaisemman osoitteen kautta vaikka uusi olikin jo ilmoitettu. Mutta kyllä tässä on jo pitänyt ihan pistää takki kiinni kun on kaupungin raittia kuljeskellut.
Ja pitänyt repiä se "ettex te tiä, mikä musta tulee" -selkälippu farkkuliiveistä.
Mutta eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
kohta pitäs mennä kokeisiin, mut pelottaa se aine!!!
kuinka tarkkaan siin pitää osata ne asiat ja mitä aiheita ne oikein antaa???
kuulin että siin sais jopa valita mistä kirjottaa?
help me:(please;)
Tänään olin siellä terveystarkastuksessa ja lääkäri sanoi että ei terveyden puolesta oo esteitä kouluun Toki huumetestien tulos ei vielä ole tullut, mutta en oo piripää joten puhdas pitäis olla :D
Shagrathille Onnittelut perheenlisäyksen johdosta!