Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onneksi voi kouluttautua aina uuteen ammattiin. Itse ainakin teen niin, jos vielä parin vuoden päästä on sama työllisyystilanne.

HIENOA! Olet siis jo melkein varmasti 2,5 vuoden jälkeen kouluttautunut työttömäksi! :dance: :worship: :thumbs:

Jee, tätä mä oon aina halunnu! <3

No mutta eipä myöskään alalla mitä vielä nykyään opiskelen, ole varma työpaikka. Matkailu siis alana. Oon henkisesti valmistunut siihen että ei heti löydy töitä ja jos menee pitempään niin meen jatkamaan nykysiä opintoja sitten, lisäks aattelin jossain vaiheessa hankkia sukellusoppaan pätevyyden eniveis. Ja koska oon vielä nuori, niin kai sitä voi sen työttömyyspätkänki vielä kokea, kun ei oo elätettäviä :D

Jee, tätä mä oon aina halunnu! <3

No mutta eipä myöskään alalla mitä vielä nykyään opiskelen, ole varma työpaikka. Matkailu siis alana. Oon henkisesti valmistunut siihen että ei heti löydy töitä ja jos menee pitempään niin meen jatkamaan nykysiä opintoja sitten, lisäks aattelin jossain vaiheessa hankkia sukellusoppaan pätevyyden eniveis. Ja koska oon vielä nuori, niin kai sitä voi sen työttömyyspätkänki vielä kokea, kun ei oo elätettäviä :D

Joop, siis ei tuo ollut mitenkään henkilökohtasesti sulle suunnattu.. Toivottavasti et ymmärtäny väärin!? Lähinnä protestoin vaan tätä nykyistä tilannetta, mikä on nyt mikä on.. Itsekkin olen kouluun aikanaan mennyt, et eihän siitä voi syyttää kuin itseään..:rolleyes:

Jos joku täältä on lähdössä 27.9. alkavaan koulutukseen Jyväskylästä päin ja tarvitsee kyytiä, ottakoot yhteyttä vaikka yksityisviestillä. Lähtö tapahtuu ylihuomenna sunnuntaina tiettyyn lepakkoaikaan, tietystä lepakkopaikasta.
Mietitään vaikka sitten mitä tehdään kun ollaan valmistuttu työttömäksi.

Saivatko ihmiset eilen kutsun 3. vaiheeseen? Itselle ei ainakaan mitään tullut. :(

Tuli joo postillakin kutsu, tiedon sain torstaina puhelimitse. Aika on varattuna nyt maanantaille. Ni oota ny maanantaihi josko posti tulis tai soita valintayksikköön heti aamusta niin saat tietää :)

Saivatko ihmiset eilen kutsun 3. vaiheeseen? Itselle ei ainakaan mitään tullut. :(

Ei itsellekään vielä tullut ilmoitusta puhelimitse tai kirjeitse, ehkä se on vaan maltettava maanantaille asti.
Ja Etelä-Suomesta olen hakenut, josko noita jotenkin eri aikaan eripuolilta hakeneille laitetaan?

Lähinnä vaan tämmönen toisen wannabepoliisin tsemppaus, että et sinä ainakaan ainoa kutsua odotteleva ole. ;)

Sitä tsemppiä tässä haettiinkin. :)

Pitää maanantaina soittaa valintayksikölle. Tulee jännittävä viikonloppu, siis nollaamaan: :kippis1:

Juu ei oo itellekään tullu vielä kirjettä. Tuleeko myös kirje, jos ei pääse 3. vaiheeseen? Oon jo myöntäny itelleni, et tällä kertaa en päässy :( Perjantainahan nääs ois sen lapun viimestään pitäny tulla.

Juu ei oo itellekään tullu vielä kirjettä. Tuleeko myös kirje, jos ei pääse 3. vaiheeseen? Oon jo myöntäny itelleni, et tällä kertaa en päässy :( Perjantainahan nääs ois sen lapun viimestään pitäny tulla.

Eikös ne sitten tuossa ensikuun puolella (olikohan 19. päivä mennessä) ilmoita kaikille, että miten kävi.
Käsittääkseni siitä ei tule erillistä ilmoitusta jos ei päässyt kolmanteen vaiheeseen. Vain siitä jos pääsi.

Elämme jänniä aikoja.

Eikös ne sitten tuossa ensikuun puolella (olikohan 19. päivä mennessä) ilmoita kaikille, että miten kävi.
Käsittääkseni siitä ei tule erillistä ilmoitusta jos ei päässyt kolmanteen vaiheeseen. Vain siitä jos pääsi.

Elämme jänniä aikoja.
Juu sillon ilmotetaan kirjeellä. Imo täs ei oo mitään jännää, koska postilla ei mee yleensä 3 päivää kirjeen välittämiseen, vaan tasan seuraavana päivänä pitäs tulla jos laatikko tyhjennetään kirjeen postittamisen jälkeen :/

Juu sillon ilmotetaan kirjeellä. Imo täs ei oo mitään jännää, koska postilla ei mee yleensä 3 päivää kirjeen välittämiseen, vaan tasan seuraavana päivänä pitäs tulla jos laatikko tyhjennetään kirjeen postittamisen jälkeen :/

Edelliset ilmoitukset tulivat useamman päivän viiveellä niiden kiertäessä aikaisemman osoitteen kautta vaikka uusi olikin jo ilmoitettu. Mutta kyllä tässä on jo pitänyt ihan pistää takki kiinni kun on kaupungin raittia kuljeskellut.

Ja pitänyt repiä se "ettex te tiä, mikä musta tulee" -selkälippu farkkuliiveistä.

Mutta eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Edelliset ilmoitukset tulivat useamman päivän viiveellä niiden kiertäessä aikaisemman osoitteen kautta vaikka uusi olikin jo ilmoitettu. Mutta kyllä tässä on jo pitänyt ihan pistää takki kiinni kun on kaupungin raittia kuljeskellut.

Ja pitänyt repiä se "ettex te tiä, mikä musta tulee" -selkälippu farkkuliiveistä.

Mutta eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Aa, okei. No itellä ei oo osote muuttunu... valitettavasti ;D

aine?

kohta pitäs mennä kokeisiin, mut pelottaa se aine!!!
kuinka tarkkaan siin pitää osata ne asiat ja mitä aiheita ne oikein antaa???
kuulin että siin sais jopa valita mistä kirjottaa?
help me:(please;)

Tänään olin siellä terveystarkastuksessa ja lääkäri sanoi että ei terveyden puolesta oo esteitä kouluun :) Toki huumetestien tulos ei vielä ole tullut, mutta en oo piripää joten puhdas pitäis olla :D

kohta pitäs mennä kokeisiin, mut pelottaa se aine!!!
kuinka tarkkaan siin pitää osata ne asiat ja mitä aiheita ne oikein antaa???
kuulin että siin sais jopa valita mistä kirjottaa?
help me:(please;)

Kolme aihetta oli ainakin viime kokeissa, en muista tarkalleen mitä aiheita. Mutta ite kirjotin kai semmosesta missä piti valita sisäistä turvallisutta laajimmin parantava toimenpide ja sitä piti sitten avata, että miks ja miten jne... Voi tosin olla että se aihe oli sisäisen turvalllisuuden suurin uhka tjt... eli riippuu aiheesta täytyykö osata ulkoa se lähdeaineisto vai ei. Ja täytyy muistaa kertoa omia mielipiteitä siinä, että ei oo pelkkää lähdeaineiston kopioimista.

Yksi aihe tais olla että tuleeko Suomesta euroopan turvalllisin maa vuoteen 2015 mennessä.

Huomenna olis pääsykokeet. Kieltämättä on jännittänyt jo jonkin aikaa, varsinkin kun pitempi flunssajakso laski fyysistä kuntoa jonkin verran ja haittasi treenaamista.
Onneksi sentään koeaineisto on luettu ja henkisesti valmistauduttu. Kohta suunnaksi Tampere ja opistolle majoittuminen.

Tänään olin siellä terveystarkastuksessa ja lääkäri sanoi että ei terveyden puolesta oo esteitä kouluun :) Toki huumetestien tulos ei vielä ole tullut, mutta en oo piripää joten puhdas pitäis olla :D

:worship: Mielettömän upeeta Han-ni!! Oon niin kade..
Noh, iteppä päätin ootella vielä, mutta minkäs voi kun tuo poliisin työ olis just se mitä on aina halunnu. Lainvalvojat kun on taas alkanu, niin niitä katsellessa tulee fiilis mieki haluun..

Shagrathille Onnittelut perheenlisäyksen johdosta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom