Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Näkyi olevan polamkin sivuilla että kutsut terveystarkastukseen lähetetään 26.5, eli siis torstaina sit aikaisintaan alkaa niitä porukoille tippumaan.

Nyt on niin jännät paikat huhtikuisilla! :hyvä:

Voehan sanonko mikä.. Menin sitten seinämää treenatessa venäyttämään (toivon muk. vaan venähdys..) pienemmän rintalihaksen heikomman käden puolelta. Voi sanoo että hieman kismittää, ja kun just huomasin edistystä tapahtuneen pikkasen, niin sit vedetään näköjään 2 askelta taakseppäin, jos ees riittää.. :itku:

Sensuurin huomasin minäkin, ja minkäköhän ihmeen takia?? Eihän täällä mitään sellaista oo ollu, lähelläkään..

Voehan sanonko mikä.. Menin sitten seinämää treenatessa venäyttämään (toivon muk. vaan venähdys..) pienemmän rintalihaksen heikomman käden puolelta. Voi sanoo että hieman kismittää, ja kun just huomasin edistystä tapahtuneen pikkasen, niin sit vedetään näköjään 2 askelta taakseppäin, jos ees riittää.. :itku:

Voi ei :( no onneks on vielä pari kuukautta ennen testejä! Ja jos se on vaan venähdys ni luulis et paranee nopeesti, itellä ainaki meni alle viikko ku lonkankoukistajaan tuli pieni venähdys :) Ja sitte kun sun rintalihas paranee ni kauheesti vaa reeniä ;)

Voi ei!! toivotaan, että paranee pian!! Inhottavaa tollanen, mikä vaikuttaa lähes kaikkeen treeniin. Mulla meni viime viikolla tosi pahasti alaselkä töissä, enkä ole siis voinut yli viikkoon tehdä mitään, mikä tuntuu alaselässä = melkein mitään, paitsi yläkropan lihaksia:/ Ei ollut iskias, mutta röntgenkuvista ehkä selviää, mikä muu aiheuttais näin kovan kivun:( Aina menee toi sama kohta, toivottavasti ei oo mitään rakenteellista vikaa.

no onneks on vielä pari kuukautta ennen testejä! Ja jos se on vaan venähdys ni luulis et paranee nopeesti, itellä ainaki meni alle viikko ku lonkankoukistajaan tuli pieni venähdys :) Ja sitte kun sun rintalihas paranee ni kauheesti vaa reeniä ;)

Kiitos molemmille :haart:

Onnesta on viel pari kuukautta ja toivon et paranis täydellisesti ja nopeesti. Tuntuu vaan et aika loppuu kesken tätä menoa, mut toivotaan :thumbs:

Voi ei!! toivotaan, että paranee pian!! Inhottavaa tollanen, mikä vaikuttaa lähes kaikkeen treeniin. Mulla meni viime viikolla tosi pahasti alaselkä töissä, enkä ole siis voinut yli viikkoon tehdä mitään, mikä tuntuu alaselässä = melkein mitään, paitsi yläkropan lihaksia:/ Ei ollut iskias, mutta röntgenkuvista ehkä selviää, mikä muu aiheuttais näin kovan kivun:( Aina menee toi sama kohta, toivottavasti ei oo mitään rakenteellista vikaa.

Niinpä, nyt voi vaan treenailla juoksua ja jalkoja vahvistaa, niin ja päätä.
Milloin pääset kuviin? Toivottavasti ei oo mitään vakavaa, lihas tms vaan tulehtunut. Millasessa tilanteessa tää tapahtui, paheniko asteittain vai kerralla?
Mulla oli pari vuotta sitten alaselkä kans huonossa jamassa ihan muutaman kk:n, ei kyennyt ees kauppakassia kantamaan/kumartua, tuntui kun olis joku survassu jääpiikin selkään, mut onneks se johtu vain siitä kun lihakset oli huonossa jamassa (raskauden takia) ja pääsivät tulehtumaan, vahvoilla särkylääkkeillä ja lihaksien vahvistamisella meni ohi.
Sulla nyt tuskin voi olla mistään huonoista lihaksista kiinni.. Selkä jos menee niin se on niin p***a homma että.. Se lamaannuttaa ihan kokonaan..
Tutulla kävi myös töissä äksidentti, lasten jakkaralta ylös noustessa poksahti välilevy.. Niin pienestä se voi mennä.

Niinpä, nyt voi vaan treenailla juoksua ja jalkoja vahvistaa, niin ja päätä.
Milloin pääset kuviin? Toivottavasti ei oo mitään vakavaa, lihas tms vaan tulehtunut. Millasessa tilanteessa tää tapahtui, paheniko asteittain vai kerralla?

Sulla nyt tuskin voi olla mistään huonoista lihaksista kiinni.. Selkä jos menee niin se on niin p***a homma että.. Se lamaannuttaa ihan kokonaan..
Tutulla kävi myös töissä äksidentti, lasten jakkaralta ylös noustessa poksahti välilevy.. Niin pienestä se voi mennä.

Jouduin äkkinäisesti kumartumaan "sivuttain", ja jotain siinä sitten kävi. Vähän samalla tavalla kävi pari kk sitten, ja todettiin, että oli noidan nuoli. Nyt kun kipu tuli samaan kohtaan, oli pakko mennä uudelleen lääkärille. ONNEKSI oon vielä maanantaihin asti töissä, joten pääsin ilmaiseksi Mehiläiseen yksityislääkäreiden hellään huomaan, ja röntgenit otettiin samantien. Mulla on kuulemma lievä rakennevika, eli mun alaselkäranka on "liian suora". Sen pitäisi olla vähän käyrä. Mutta ei kuulemma ole paha vaiva, tosin se ei koskaan poistukaan, vaan uusii aika ajoin. Pitää kuulemma pitää alaselän lihakset ja vatsalihakset yhtä hyvässä kunnossa (voi olla, että tossa talvella tuli treenattua enemmän vatsoja..) ja otettava aina lihasrelaksanttia, kun tapahtuu. Muutama kerta pitäisi käydä fyssarillakin, että saadaan mulle tietyt venyttelyohjeet, millä saan pidettyä kivun kurissa.

Meinasitko sä mennä lääkärille tutkituttamaan sun rintalihasvenähdyksen tarkemmin? Paranemisia!!!

Mä oon NIIIN happy: sain tänään nostettua vihdoin ja viimein jo 35kg x 2 penkistä:) kyllä se reilun 2kk:n päästä on 37,5 x 2 ja enemmänkin:) Kunhan ei vaan käy tuota Cartsan epäonnista rintalihasvenähdystä:(

Jouduin äkkinäisesti kumartumaan "sivuttain", ja jotain siinä sitten kävi.

lievä rakennevika, eli mun alaselkäranka on "liian suora". Sen pitäisi olla vähän käyrä. Mutta ei kuulemma ole paha vaiva, tosin se ei koskaan poistukaan, vaan uusii aika ajoin. Pitää kuulemma pitää alaselän lihakset ja vatsalihakset yhtä hyvässä kunnossa (voi olla, että tossa talvella tuli treenattua enemmän vatsoja..) ja otettava aina lihasrelaksanttia, kun tapahtuu. Muutama kerta pitäisi käydä fyssarillakin, että saadaan mulle tietyt venyttelyohjeet, millä saan pidettyä kivun kurissa.

Meinasitko sä mennä lääkärille tutkituttamaan sun rintalihasvenähdyksen tarkemmin? Paranemisia!!!

Mä oon NIIIN happy: sain tänään nostettua vihdoin ja viimein jo 35kg x 2 penkistä:) kyllä se reilun 2kk:n päästä on 37,5 x 2 ja enemmänkin:) Kunhan ei vaan käy tuota Cartsan epäonnista rintalihasvenähdystä:(

Oho, onpas sekin et voi olla liian suora selkärankakin.. :wtf: Onneksi kuitenkaan ei oo kuitenkaan pahempi vika, ja pystyy hyvin pitää kurissa lihasharjoittelullakin, mahtava kuulla et joskus näinkin selkäongelmissa! Mut toivotaan ettei sun selässä oo muuta pahempaa ku esmees se noidannuoli tms.. :)

En mä taida käydä lääkärissä, se on paljon parempi jo mut kuitenkin hieman vielä tuntuu.. Toivotaan ettei tarviikkaan ja kaikki on ok kohta, hope so..

Onneksi olkoon penkistä, kyllä se siitä lähtee nousuun :thumbs: Muista kunnon venyttelyt ennen niin ettei käy hussusti

JESH!

Ensi viikolla lekuriin!!! :)

Kirjettä ei tullut postin mukana joten soitin koululle ja sieltä sain hyviä uutisia...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3. vaihe kutsuu - eli eiköhän tässä ainakin varasijalle pääse :)

Käsittääkseni 3. vaiheeseen otetaan jos on mahdollisuus päästä suoraan kurssille. Jos on varasijalla niin tehdään lääkärintarkastus vain kun näyttää kurssille pääsy mahdolliselta. Voin toki olla väärässä, mutta näin muistelen kuvion menevän.

Onnittelut kaikille jatkoon päässeille!

Pettymys oli suuri kun ei aamulla kirjettä tullutkaan, mutta soitto koululle selvensi mukavasti asioita. Enää pitääkin vain toivoa ettei löydy tarkastuksessa niitä pahamaineisia piileviä sydänvikoja etc:).

itelekää ei kirjettä tänää viel tullu. taitaa olla koulu jo kiinni tältä päivältä. turha sinne tänää soitella.
kertooko ne muuten pistemäärät jos soittaa eikä päässyt jatkoon?

En usko että kertoo pistemääriä. Sitä vaan ihmettelen että miten ei ole kirjeet tullu porukalle perille vaikka yleensähän normikirjeet tipahtaa luukusta lähetystä seuraavana päivänä. Tietysti jos ne on eilen jätetty joskus myöhään illalla postiin niin sitten tulee huomenna.

Suositut

Back
Ylös Bottom