Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voehan sanonko mikä.. Menin sitten seinämää treenatessa venäyttämään (toivon muk. vaan venähdys..) pienemmän rintalihaksen heikomman käden puolelta. Voi sanoo että hieman kismittää, ja kun just huomasin edistystä tapahtuneen pikkasen, niin sit vedetään näköjään 2 askelta taakseppäin, jos ees riittää.. :itku:
Voehan sanonko mikä.. Menin sitten seinämää treenatessa venäyttämään (toivon muk. vaan venähdys..) pienemmän rintalihaksen heikomman käden puolelta. Voi sanoo että hieman kismittää, ja kun just huomasin edistystä tapahtuneen pikkasen, niin sit vedetään näköjään 2 askelta taakseppäin, jos ees riittää.. :itku:
no onneks on vielä pari kuukautta ennen testejä! Ja jos se on vaan venähdys ni luulis et paranee nopeesti, itellä ainaki meni alle viikko ku lonkankoukistajaan tuli pieni venähdys Ja sitte kun sun rintalihas paranee ni kauheesti vaa reeniä ;)
Voi ei!! toivotaan, että paranee pian!! Inhottavaa tollanen, mikä vaikuttaa lähes kaikkeen treeniin. Mulla meni viime viikolla tosi pahasti alaselkä töissä, enkä ole siis voinut yli viikkoon tehdä mitään, mikä tuntuu alaselässä = melkein mitään, paitsi yläkropan lihaksia:/ Ei ollut iskias, mutta röntgenkuvista ehkä selviää, mikä muu aiheuttais näin kovan kivun:( Aina menee toi sama kohta, toivottavasti ei oo mitään rakenteellista vikaa.
Niinpä, nyt voi vaan treenailla juoksua ja jalkoja vahvistaa, niin ja päätä.
Milloin pääset kuviin? Toivottavasti ei oo mitään vakavaa, lihas tms vaan tulehtunut. Millasessa tilanteessa tää tapahtui, paheniko asteittain vai kerralla?
Sulla nyt tuskin voi olla mistään huonoista lihaksista kiinni.. Selkä jos menee niin se on niin p***a homma että.. Se lamaannuttaa ihan kokonaan..
Tutulla kävi myös töissä äksidentti, lasten jakkaralta ylös noustessa poksahti välilevy.. Niin pienestä se voi mennä.
Jouduin äkkinäisesti kumartumaan "sivuttain", ja jotain siinä sitten kävi.
lievä rakennevika, eli mun alaselkäranka on "liian suora". Sen pitäisi olla vähän käyrä. Mutta ei kuulemma ole paha vaiva, tosin se ei koskaan poistukaan, vaan uusii aika ajoin. Pitää kuulemma pitää alaselän lihakset ja vatsalihakset yhtä hyvässä kunnossa (voi olla, että tossa talvella tuli treenattua enemmän vatsoja..) ja otettava aina lihasrelaksanttia, kun tapahtuu. Muutama kerta pitäisi käydä fyssarillakin, että saadaan mulle tietyt venyttelyohjeet, millä saan pidettyä kivun kurissa.
Meinasitko sä mennä lääkärille tutkituttamaan sun rintalihasvenähdyksen tarkemmin? Paranemisia!!!
Mä oon NIIIN happy: sain tänään nostettua vihdoin ja viimein jo 35kg x 2 penkistä kyllä se reilun 2kk:n päästä on 37,5 x 2 ja enemmänkin Kunhan ei vaan käy tuota Cartsan epäonnista rintalihasvenähdystä:(
3. vaihe kutsuu - eli eiköhän tässä ainakin varasijalle pääse