Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta se nukke huolestuttaa niin hemmetisti. Ois hieman ikävää jos sen takia joutuis lähtemään kesken päivän kotiin kun kaikki muut osa-alueet menee kuitenkin hyvin läpi. Ja jos kuntokoe sattuu vielä ekaksi osioksi, niin ei oo paskaakaan hyötyä että siellä käy, kun ei saa psykologisia, kirjallisia eikä tutkintokieltä kokeilla :/ Ei täällä sattuis olemaan 80-85 kilosta raahattavaa pk-seudulta :D?
Älä huoli, yhdestä osiostahan saa tulla hylky. Eli et sä ainakaan kesken päivän joudu kotiin lähtemään jos muut osa-alueet on varmasti menossa läpi. Ja sulla oikeestaan on. Ja varmasti saat sun voimilla sen 80kg nukenkin kulkemaan
Mutta mä oon saanu sen käsityksen että nukesta ei sais sitä hylsyä ottaa :/ kai se nukke on vaa pakko saada hilattua sitten ylös, kyykkyjä kyykkyjä :D
Huhhuh! Toi odottelu on kyl aika persiistä. Onneksi ei tarvii ite odotella enää muuta kun koulun alkamista maanantaina.
Kiitosta! Saa nähdä millainen kulttuurishokki on luvassa koko ikänsä turussa asuneelle. ;D
Itellä oli sama homma, ja olin vieläpä ainoa Turkulainen koko kurssilla. Kyllä sen huomasi että muut koki vähemmyyden tunnetta omasta asuinpaikastaan, kun piti väkisin koittaa vääntää väkisin jotain vitsiä Turusta. Huvittavinta oli että vitsejä väänsi vielä sellaiset tyypit joiden kotikylästä en ollut ikinä kuullutkaan...
Itellä oli sama homma, ja olin vieläpä ainoa Turkulainen koko kurssilla. Kyllä sen huomasi että muut koki vähemmyyden tunnetta omasta asuinpaikastaan, kun piti väkisin koittaa vääntää väkisin jotain vitsiä Turusta. Huvittavinta oli että vitsejä väänsi vielä sellaiset tyypit joiden kotikylästä en ollut ikinä kuullutkaan...
P141 aloittaa harjoittelun heinäkuussa, mutta kentälle he tulevat vasta marraskuussa. Turkuun on tulossa vissiin 7. Yksi onnellinen pääsee meikäläiselle "oppiin", niin olisin vaan hiukan kartoittanut etukäteen minkälainen tyyppi mahtaa olla kyseessä, jos joku kurssia tunteva olisi esim. privalla voinut viestitellä. No näkeehän sen kyllä sitten heinäkuussa.Ainiin, Shagrath: P141 taitaa lähteä nyt kentälle... onko sieltä tulossa Turkuun porukkaa?
Mikä liikennemerkki sallii U-käännöksen moottoritiellä?
Turku 10
Ja kaikkien turkulaisten ystävä on Mulkukka, jonka soittoja kovasti odotellaan.Turkulaiset tunnistaa heti nimenhuudossa: "Ai mää vai?"
Eiku Hesasta.Anna mä arvaan, sä olet kotoisin Äkäslompolosta? ;)
En mä ainakaan ole paksunahkainen. Otan pultit melko nopeasti jos joku jaksaa tarpeeksi kauan vittuilla jostain älyttömästä asiasta missä ei ole mitään perää. Pari ekaa kertaa menee vielä "heh heh", mutta jos toinen osapuoli on todellakin niin rajoittunut ilmaisultaan ettei keksi mitään muuta kuin pyörittää paria kulunutta fraasia, niin annan kyllä hänen ymmärtää sen.Turkulaiset aina selittää, että ne on niin paksunahkaisia jne. Viimeksi kun olin useamman päivän turkulaishepun seurassa, niin jo toisen päivän kohdalla sillä rupes keittämään kun tarpeeksi soitti poskeaan Turusta ja turkulaisista. :D