Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mutta se nukke huolestuttaa niin hemmetisti. Ois hieman ikävää jos sen takia joutuis lähtemään kesken päivän kotiin kun kaikki muut osa-alueet menee kuitenkin hyvin läpi. Ja jos kuntokoe sattuu vielä ekaksi osioksi, niin ei oo paskaakaan hyötyä että siellä käy, kun ei saa psykologisia, kirjallisia eikä tutkintokieltä kokeilla :/ Ei täällä sattuis olemaan 80-85 kilosta raahattavaa pk-seudulta :D?

Älä huoli, yhdestä osiostahan saa tulla hylky. Eli et sä ainakaan kesken päivän joudu kotiin lähtemään jos muut osa-alueet on varmasti menossa läpi. Ja sulla oikeestaan on. Ja varmasti saat sun voimilla sen 80kg nukenkin kulkemaan:)

Älä huoli, yhdestä osiostahan saa tulla hylky. Eli et sä ainakaan kesken päivän joudu kotiin lähtemään jos muut osa-alueet on varmasti menossa läpi. Ja sulla oikeestaan on. Ja varmasti saat sun voimilla sen 80kg nukenkin kulkemaan:)

Mutta mä oon saanu sen käsityksen että nukesta ei sais sitä hylsyä ottaa :/ kai se nukke on vaa pakko saada hilattua sitten ylös, kyykkyjä kyykkyjä :D

Mutta mä oon saanu sen käsityksen että nukesta ei sais sitä hylsyä ottaa :/ kai se nukke on vaa pakko saada hilattua sitten ylös, kyykkyjä kyykkyjä :D

Höpö höpö. Nukesta saa tulla hylsy - uintia sen sijaan ei saa keskeyttää, vaikka aika ylittyisikin..

Pistänpä tämän tänne... http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010052011699868_uu.shtml

Yli 12 000:a jäsentä edustava poliisijohtaja vaatii kissaa pöydälle.

Severi Savolainen on SPJL:n valtuuston puheenjohtaja. Suomen Poliisijärjestöjen Liittoon kuuluu 92 jäsenyhdistystä, joihin on järjestäytynyt 12 200 sisäasiainministeriön ja oikeusministeriön hallinnonaloilla työskentelevää ammattilaista. Liittoon kuuluu mm. poliisimiehiä, poliisilaitosten kansliahenkilökuntaa, oikeushallinnon työntekijöitä ja hätäkeskuslaitoksen henkilöstöä. SPJL on Palkansaajajärjestö Pardian jäsen.

- Olen erittäin huolissani Suomen sisäisen turvallisuuden tilasta. Jos valtion budjetissa ei pikaisesti tehdä positiivisia ratkaisuja, koko turvallisuuden ketju hätäkeskuksista poliisitoimeen ja oikeuslaitokseen asti on vaarassa, sanoo Suomen Poliisijärjestöjen Liiton valtuuston puheenjohtaja Severi Savolainen torstaina lähettämässään tiedotteessa.

Savolaisen mukaan myös poliisilaitosten ja käräjäoikeuksien yhdistäminen ovat heikentäneet palvelujen saatavuutta ja lisänneet turvattomuuden tunnetta ja myös todellista turvattomuutta.

- Totuus on, että huomattava osa hätäkeskusten poliisille antamista hälytystehtävistä on sellaisia, joille poliisi ei kerta kaikkiaan ehdi tehdä mitään. Ne kirjataan "Tarkkailuun"-merkinnällä. Kun kaikki poliisipartiot joutuvat erityisesti viikonloppuisin ajamaan pakkotahtista hälytystehtävää, ei resursseja jää ennaltaehkäisevään työhön tai esimerkiksi puhallusratsioiden pitämiseen taajamien ulkopuolella.

Savolainen vaatiikin päättäjiltä uutta, kokonaisvaltaista selvitystä sisäisestä turvallisuudesta ja uudistusten vaikutuksista siihen. Hänen mukaansa nykyiset suunnitelmat hätäkeskusten määrän vähentämiseksi jatkavat negatiivista kehitystä.

- Tilanne ei parane siirtelemällä ihmisiä paikasta toiseen, hän tiivistää.

- Kissa on nostettava pöydälle. On kuultava käytännön työtä tekeviä alan ammattilaisia. He osaavat kertoa toimenpiteet, joita oikeusvaltion on tehtävä kansalaistensa turvallisuuden parantamiseksi.

Asia tekstiä etten sanoisi.

^no toivottavasti tuosta nyt tulisi aikaan jotain positiivista..

Seinämän treenaamisesta kyllä koristaa niin makeen väriset mustelmat hauiksessa että vois olla ihan ylpeeki jo :D

Eikös viikon päästä rupeaa tipahtelemaan kutsuja 3:n vaiheeseen?

28.5 mennessä tulee kutsut lääkärintarkastukseen.
On kyllä tähän astisesta odotuksesta pahin vaihe ehdottomasti, ihan sietämätöntä :<

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitosta! :) Saa nähdä millainen kulttuurishokki on luvassa koko ikänsä turussa asuneelle. ;D

Itellä oli sama homma, ja olin vieläpä ainoa Turkulainen koko kurssilla. Kyllä sen huomasi että muut koki vähemmyyden tunnetta omasta asuinpaikastaan, kun piti väkisin koittaa vääntää väkisin jotain vitsiä Turusta. Huvittavinta oli että vitsejä väänsi vielä sellaiset tyypit joiden kotikylästä en ollut ikinä kuullutkaan...

Itellä oli sama homma, ja olin vieläpä ainoa Turkulainen koko kurssilla. Kyllä sen huomasi että muut koki vähemmyyden tunnetta omasta asuinpaikastaan, kun piti väkisin koittaa vääntää väkisin jotain vitsiä Turusta. Huvittavinta oli että vitsejä väänsi vielä sellaiset tyypit joiden kotikylästä en ollut ikinä kuullutkaan...

Hehh, "perinne" näköjään on sitten yhä edelleen voimissaan ;) Mutta turkulaiset kestää kyllä sen, joten tsemppiä vaan jessmasterillekin, ei Hervanta niin paha ole... ja mustaamakkaraakin voi syödä, kun nälkä on :D

Ainiin, Shagrath: P141 taitaa lähteä nyt kentälle... onko sieltä tulossa Turkuun porukkaa?

Mikä liikennemerkki sallii U-käännöksen moottoritiellä?

Turku 10

Ainiin, Shagrath: P141 taitaa lähteä nyt kentälle... onko sieltä tulossa Turkuun porukkaa?
P141 aloittaa harjoittelun heinäkuussa, mutta kentälle he tulevat vasta marraskuussa. Turkuun on tulossa vissiin 7. Yksi onnellinen pääsee meikäläiselle "oppiin", niin olisin vaan hiukan kartoittanut etukäteen minkälainen tyyppi mahtaa olla kyseessä, jos joku kurssia tunteva olisi esim. privalla voinut viestitellä. No näkeehän sen kyllä sitten heinäkuussa.

Turkulaiset tunnistaa heti nimenhuudossa: "Ai mää vai?"
Ja kaikkien turkulaisten ystävä on Mulkukka, jonka soittoja kovasti odotellaan.
(Onk mul kukka soittanu?)

Anna mä arvaan, sä olet kotoisin Äkäslompolosta? ;)
Eiku Hesasta.

Turkulaiset aina selittää, että ne on niin paksunahkaisia jne. Viimeksi kun olin useamman päivän turkulaishepun seurassa, niin jo toisen päivän kohdalla sillä rupes keittämään kun tarpeeksi soitti poskeaan Turusta ja turkulaisista. :D

Nyt pojat pojat. Täytyy muistaa Turusta pahaa puhuttaessa se, että on se kuitenkin hyvä, että Turku on olemassa. Muutenhan turkulaiset ois levinny ympäri Suomea!

Turkulaiset aina selittää, että ne on niin paksunahkaisia jne. Viimeksi kun olin useamman päivän turkulaishepun seurassa, niin jo toisen päivän kohdalla sillä rupes keittämään kun tarpeeksi soitti poskeaan Turusta ja turkulaisista. :D
En mä ainakaan ole paksunahkainen. Otan pultit melko nopeasti jos joku jaksaa tarpeeksi kauan vittuilla jostain älyttömästä asiasta missä ei ole mitään perää. Pari ekaa kertaa menee vielä "heh heh", mutta jos toinen osapuoli on todellakin niin rajoittunut ilmaisultaan ettei keksi mitään muuta kuin pyörittää paria kulunutta fraasia, niin annan kyllä hänen ymmärtää sen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom