Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Täällä myös alkaa olla pientä jännitystä ilmassa.. :) Posteja en oo tosin päässyt vielä tsekkaamaan, mutta eiköhän se kutsu tännekin tule.

Kutsu tuli tännekkin ja 6.4 olis sit koetus edessä, Ladyn kanssa ainakin siellä sit näkyillään :) millä osa-alueella sun päivä muuten alkaa? Vai onko kaikilla samat kuviot...

Pari flunssaa on täälläkin pidätelly treeni-intoja mutta luottavaisin mielin olen silti :)

Kutsu tuli tännekkin ja 6.4 olis sit koetus edessä, Ladyn kanssa ainakin siellä sit näkyillään :) millä osa-alueella sun päivä muuten alkaa? Vai onko kaikilla samat kuviot...

Pari flunssaa on täälläkin pidätelly treeni-intoja mutta luottavaisin mielin olen silti :)

Hei hienoa! :) Mulla alkaa psykologisilla heti aamulla, sitten kuntotestit ja kirjalliset. Mites sulla?
Oletko mistä päin tulossa testeihin vaiko ihan Treelta?
Voi olla aika mielenkiintoista kun juoksu on ulkona, varaudu sään mukaan :D
Paranemisia flunssan kanssa!

Mulla alkaa aamu kirjallisilla, sit 11.30 kuntotestit ja psykologiset :)
Joo Tampereelta tulen ni ei oo pitkä matka paikanpäälle ;) Mistä päin sä olit?

Katselin kans tota ulkona juoksentelua että toivottavasti ei oo liukasta :D

Mulla alkaa aamu kirjallisilla, sit 11.30 kuntotestit ja psykologiset :)
Joo Tampereelta tulen ni ei oo pitkä matka paikanpäälle ;) Mistä päin sä olit?

Katselin kans tota ulkona juoksentelua että toivottavasti ei oo liukasta :D

Okei, sulla menee just toisinpäin. Tampereelta mäkin ihan hervannan vierestä :) Eipä oo pitkä matka :D

Juu ei siitä juoksemisesta mitään tuu jos on liukasta :D

Kauheeta kun jänskättää jo nyt, mites sit päivää ennen koitosta :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
ohhoh ompa hakijoita kevään jaksossa..
Millonhan tuonne koululle uskaltais soitella valintapäätöksesta,kun lapussa lukee,että 17.3 valintapäätös luettavissa poliisikoulun seinältä. Tarvisin tiedon itsella mahdollisimman nopeasti (toivoin 14.2 alkavan) niin tietäisi ilmottaa työnantajalle mihin asti voi tehdä vuoroja. Olisikohan siellä jotkut alustavat suunnitelmat jo tällä viikolla,jos pe soittelis ja kysyis?

Juu hakijoita oli 726 ja kokeeseen kutsuttiin 630....
Aivan törkeesti, taitaa olla melkeen ennätys? Jänskättää hakeeko nyt 15.5. päättyvässä hakujaksossa sit kaikki toisen asteen valmistuneet :(

päivää ennen synttäreitä 6.4 olis mullakin testit :D samassa järjestyksessä näyttäs kokeet olevan kuin " k82":lla :) tsemppiä kaikille!

Juu hakijoita oli 726 ja kokeeseen kutsuttiin 630....

Jumaleissön mikä määrä!:wtf: Siitä on aika paljon jääny pois jotka ei päässy ees kokeisiin, onko aikasemmin ollut noin isoo määrää suhteutettuna kutsuttuihin?
Kaahee, täytyy toivoa et elokuussa olis sitten vähemmän. Toivotaan että olis popula saanu paikan jostain muusta opinahjosta silloin ;)

Kävin työkkärissä kyselemässä siitä omaehtoisesta opiskelusta, ei pitäis olla mitään ihmeempiä esteitä tuelle, pitää vain olla työtön. Eli se ei mee läpi jos on juuri itsensä irtisanonut ja sitten menee hakemaan tuota tukea.. Ohessa linkki esitteeseen:
Omaehtoinen opiskelu

Mulla kokeet keskiviikkona 7.4 ja päivä alkaa kirjallisilla!!

Kuin myös miulla. Aluks tutkitaan korvien välitys eli psykologiset, sit kuntokoe ja lopuks kirjalliset. Tiijjä sit mikä ois kaikist mukavin järjestys, voi noissa kirjallisissa olla jo aika puhki ja ajatus jumissa...

Uu jea! Mun kutsussa luki sitten se perjantai 9.4 :dance: Järjestys on kirjalliset, kuntokoe ja psykologiset. Hyvä näin, pitäis olla kirjallisissa skarppina. :)

Kuin myös miulla. Aluks tutkitaan korvien välitys eli psykologiset, sit kuntokoe ja lopuks kirjalliset. Tiijjä sit mikä ois kaikist mukavin järjestys, voi noissa kirjallisissa olla jo aika puhki ja ajatus jumissa...

Nonniin, siellä sitten nähhään :) Ootko mistä päin tulossa?

Suositut

Back
Ylös Bottom