Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kutsu pääsykokeeseen tuli tännekin, joten 8.4. Tampereelle. Nyt alkaa jännittää
Toivottavasti ei mitään vakavaa, mikä estäisi pääsyn kouluun. :(
No mitä veikkaat sen perusteella, mitä sivustolla lukee?Onko tuonne tosiaan miehillä pituuden oltava 175cm? Itsehän jään muutaman sentin päähän.. :F
Onko tuonne tosiaan miehillä pituuden oltava 175cm? Itsehän jään muutaman sentin päähän.. :F
Kutsu tuli tännekkin ja 6.4 olis sit koetus edessä, Ladyn kanssa ainakin siellä sit näkyillään millä osa-alueella sun päivä muuten alkaa? Vai onko kaikilla samat kuviot...
Pari flunssaa on täälläkin pidätelly treeni-intoja mutta luottavaisin mielin olen silti
Mulla alkaa aamu kirjallisilla, sit 11.30 kuntotestit ja psykologiset
Joo Tampereelta tulen ni ei oo pitkä matka paikanpäälle ;) Mistä päin sä olit?
Katselin kans tota ulkona juoksentelua että toivottavasti ei oo liukasta :D
Aivan törkeesti, taitaa olla melkeen ennätys? Jänskättää hakeeko nyt 15.5. päättyvässä hakujaksossa sit kaikki toisen asteen valmistuneet :(Juu hakijoita oli 726 ja kokeeseen kutsuttiin 630....
Juu hakijoita oli 726 ja kokeeseen kutsuttiin 630....
Juu hakijoita oli 726 ja kokeeseen kutsuttiin 630....
Mulla kokeet keskiviikkona 7.4 ja päivä alkaa kirjallisilla!!
Kuin myös miulla. Aluks tutkitaan korvien välitys eli psykologiset, sit kuntokoe ja lopuks kirjalliset. Tiijjä sit mikä ois kaikist mukavin järjestys, voi noissa kirjallisissa olla jo aika puhki ja ajatus jumissa...