Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Jos lähtökohta on siinä ettei viitsi panostaa lukemiseen niin ei varmaan poliisikouluun kannata lähteä :D

Kuinkas kauan aikasemmin ootte alottanu treenin ihan poliisikoulun kokeet mielessä? Ikää nyt 17, koulua jäljellä 2,5 + armeija puolisen vuotta, eli tässä ois nyt rapiat 3v aikaa. Leukoja menee 0 atm että siinä mielessä ihan hyvä aloittaa aikasemmin, tosin ylätaljasta varmaan 70kg:llä se 20.

No niin :) ,mistäs päin Järvenpäätä olet? Mä asun Nummenkylässä...

Terveystarkastus ohi ja lääkäri piti sopivana, uskaltaakohan sitä nyt jo huokasta :)

Myös nummenkyläs.. =)

Pientä kitkaa lekurissa, jalka leikattu 90-luvulla ja pitää papereita vielä toimittaa heille... Eli ei "suoraan jatkoon" mut ei evättykkään.

Jalassa siis ei mitään vikaa enää, mut silti taaaas on epävarma fiilis... =)

Myös nummenkyläs.. =)

Pientä kitkaa lekurissa, jalka leikattu 90-luvulla ja pitää papereita vielä toimittaa heille... Eli ei "suoraan jatkoon" mut ei evättykkään.

Mitä sun jalasta on leikattu? voikohan itellä tyssätä nyt sitten, kun aikoinaan nilkasta on murtunut luu ja polvesta sivuside repesi fudispelissä, mutta ne on jo täysin kunnossa. No huomenna sen näkee.

Niin ja niitä ei ole tarttenu leikata. Muutaman viikon huililla on parantunut.

Myös nummenkyläs.. =)

:wtf: Mitä sulla on tehty jalkaan?? Tai siis minkä takia..
Mulla myös jalka leikattu 90-luvulla, mut ihan normi jäällä toikkaroimisen takia..

Auts, mäkin olen muutama vuosi sitten (2006?) käynyt tutustuttamassa polveni leikkausvälineisiin.. Onneks oli vain tähystys, eikä polvesta sitten lopulta löytynyt mitään vikaa. Pitää kai varmuuden vuoksi etsiä jostain ko. toimenpidettä koskevat paperit, jos joskus tulee kutsu kolmanteen vaiheeseen..

:wtf: Mitä sulla on tehty jalkaan?? Tai siis minkä takia..
Mulla myös jalka leikattu 90-luvulla, mut ihan normi jäällä toikkaroimisen takia..

Tässä mm.Cartsalle ja Nixulle
Pohjeluu murtunut, jalkaan laitettu kipsi, palanen metallia ja muutama ruuvi, jotka otettu pois jo v.2000.
Jalka kestää ihan normaalisti KAIKKEA kuntoilua, kamppailua yms. joten en sinänsä ole huolissani ja toivon että ette tekään ole omasta puolestanne:)
Luonnollisesti mitään tuoretta dokumenttia ei jalasta ole, koska jalka ei ole millään tavalla vaivannut vuosikausiin.

Ei kait voi olettaa että kukaan, varsinkaan urheileva ihminen olisi täysin "arveton"?!

Noh, ei auta ku odottaa.

Tässä mm.Cartsalle ja Nixulle
Pohjeluu murtunut, jalkaan laitettu kipsi, palanen metallia ja muutama ruuvi, jotka otettu pois jo v.2000.
Jalka kestää ihan normaalisti KAIKKEA kuntoilua, kamppailua yms. joten en sinänsä ole huolissani ja toivon että ette tekään ole omasta puolestanne:)
Luonnollisesti mitään tuoretta dokumenttia ei jalasta ole, koska jalka ei ole millään tavalla vaivannut vuosikausiin.

Ei kait voi olettaa että kukaan, varsinkaan urheileva ihminen olisi täysin "arveton"?!

Noh, ei auta ku odottaa.

Niin, harvassa on ne joilla ei olisi ikinä mitään sattunut. Miten sun nyt pitää edetä? haluaako ne jonkun lausunnon joltain nyt sitten vai?

Niin, harvassa on ne joilla ei olisi ikinä mitään sattunut. Miten sun nyt pitää edetä? haluaako ne jonkun lausunnon joltain nyt sitten vai?

Mä oon tänään toimittanut olemassa olevat paperit terveystaloon ja nyt "polttelen jäitä" odotellessani jotain tietoa sieltä..
Oon tietenkin valmis hankkimaan lausunnon, jos sen edellyttävät. Jalan saa kääntää, vääntää, kuvata ja tutkia ihan miten ikinä pystyykin, koska vikaa siinä ei enää ole=)

Täytyy muistaa, että näissä asioissa lääkäri lausunnollaan ja allekirjoituksellaan laittaa mm. ammattitaitonsa likoon, joten ymmärrän kyllä varovaisuuden ja halun selvittää asian ennen puoltamista tai kieltämistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Myös nummenkyläs.. =)

Nyt alkaa kuulostaa siltä, et asutaan varmaan samassa pihassakin :rolleyes: haha! Mahdatkohan asua niinkin viihtysällä pihalla missä on vanhoja keltaisia puutaloa :D???

Itseäni ei opiskelu ole aiemmin kiinnostanut jonka takia ammattikoulun kaksi ensimmäistä vuotta menimät todella huonosti. Näin kolmannella ja viimeisellä vuodella se harmittaa erittäin raskaasti kun todistuksessa on enimmäkseen ykkösiä. Olen kuitenkin päättänyt että poliisiammattikorkeakouluun minä pääsen ja poliisi minusta tulee! Jos ammattikoulu todistukseni numerot eivät riitä sisään pääsyyn niin suoritan joitain kursseja iltalukiossa töiden ohella ja saan näin korotettua arvosanojani. Eiköhän se näin onnistu? Armeijasta yritän vielä hankkia joitain "lisäpisteitä" pyrkimllä AUK:kiin ja sotilaspoliisiksi. Vaikka noita ei suoraan luettaisikaan lisäpisteiksi niin kai niistä jotain hyötyä sisään hakiessa on ja jossei muuta niin karttuupa ainakin sitä elämän kokemusta! :)

Jos kaveri on oikeasti tuota mieltä, että " Sain huonon todistuksen lukiosta, menenpä poliisiammattikorkeakouluun! " niin eipä siinä voi kuin nauraa ja kehottaa kaveria miettimään vielä kerran.

Onnea muille hakijoille!

Paljos niitä virkavaatteita oikein tulee kaikkiaan perusopintojen aikana käyttöön? Ja osaako joku sanoa, kuinka kauan suunnilleen menee ennen kuin niihin joutuu itsensä viimeistään sullomaan?

JA KOSKA SAADAAN ASEET?!!!!...Okei, se oli vitsi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom