Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ei siellä ollu mitään ihmeellistä, lääkäri kuuntelin keuhkot, sydämen, katto korvat, ryhdin, selän, nivelten liikkuvuuden, kuulon, vatsan, kilpirauhaset ja imusolmukkeet... siinä se :)
Muuten juteltiin mukavia ja sit sen jälkeen antamaan virtsanäyte, mikä oli kieltämättä näin naiselta aika haastava :D

Oukei, eiköhän noista selvitä vaikka kauhee räkätauti onkin päällä. Kyl kai voi jo huokaista ja ruveta odottamaan koulun alkua :hyper:

No kun se lekuri tai labrarotta tai mikälie kurkkii simmosesta pienestä luukusta samalla kun lorottelet purnukkaan. Miehillä kieltämättä helpompaa, kun voi olla selin päin tarkkailijaan nähden.

Eikä sekään et se mamma kurkkii siit luukusta, mut se astia... se on säälittävän kokonen, et yritä nyt naisena saada tähdättyä siihen... ois hiukka helpompaa jos olis joku millä ohjailla :hyper:

ois hiukka helpompaa jos olis joku millä ohjailla
Tollanen taskuun niin johan helpottuu...
p-mate-package.gif

Eikä sekään et se mamma kurkkii siit luukusta, mut se astia... se on säälittävän kokonen, et yritä nyt naisena saada tähdättyä siihen... ois hiukka helpompaa jos olis joku millä ohjailla :hyper:
Ei se ole täälläkään suunnalla yhtään sen helpompaa, jos on pieni muna ja huono tekniikka...

Helga, saako kysyä mistä sinulla jäi aiemmin kiinni kouluun pääseminen? Teitkö jotain erityisparannuksia eri hakukertojen välillä jossain osa-alueessa? Miten sait itsesi tsempattua kolme kertaa hakemaan?! Itse menen huhtikuussa pääsykokeeseen toisen kerran, enkä halua edes ajatella kolmatta. Olis liian nöyryyttävää. Kunto-osio menee ainakin huomattavasti paremmin, kuin vuosi sitten. Sen verran on treenattu. Onnea kouluun pääsystä, vaikkei se vielä paperilla luekaan.

Nyt on jo aika paljon helpompaa kun saa hakea saman tien uudestaan. Ennen kun sai hakea vain kerran vuodessa, niin silloin oikeasti ajattelin että miten joku jaksaa hakea vielä kolmannenkin kerran =) Tosin meillä oli töissä yksi tyttö joka pääsi aikanaan erikoisluvalla neljännen kerran hakemaan, kun kuulemma lähtökohdat oli oleellisesti parantuneet (tiedä sitten mitä tarkoittaa).

Nyt on jo aika paljon helpompaa kun saa hakea saman tien uudestaan. Ennen kun sai hakea vain kerran vuodessa, niin silloin oikeasti ajattelin että miten joku jaksaa hakea vielä kolmannenkin kerran =) Tosin meillä oli töissä yksi tyttö joka pääsi aikanaan erikoisluvalla neljännen kerran hakemaan, kun kuulemma lähtökohdat oli oleellisesti parantuneet (tiedä sitten mitä tarkoittaa).

Pääsikö 4. kerralla sisään?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

Ai no huh, mä jo säikähdin et ne on siin metrin pääs kattomas, että tulee varmasti oikeesta reiästä..:eek:
Mulla ainakin on toi purkkiin tähtäily hallussa mut koko on ollu sellanen valkonen muovimuki, mitä on normisti laivoilla tms juomamukina, suuaukko vissiin hieman isompi..?

Edit: heh, vai pitääkö siihen kuppiin ilmasta osua.. :lol2:

Ei se ole täälläkään suunnalla yhtään sen helpompaa, jos on pieni muna ja huono tekniikka...

:D

Mitenkäs huhtikuun pääsykokeisiin tähtäävien treenit ovat edistyneet?

Itse olen päässyt muutamia kertoja kaverin kanssa treenaamaan "kompastuskivi" penkkiä. Vaadittavat kilot nousevat kolme-neljä kertaa. Nihkeetä, mutta toivottavasti tässä tapahtuu vielä huikeaa kehitystä :-) Muilla kuntotestin alueilla onkin sitten pakko loistaa, toivon mukaan..

Myös asiatekstin kirjoittaminen on alkanut jännittämään. Tuntuu, että kaiken maailman hölynpölyä on helppo vuodattaa, mutta pää lyö tyhjää, kun alkaa miettimään virallisia tekstejä, jotka olisivat sisällöllisesti järkeviä, niiden jäsentelyä yms.... No, tarvinee ottaa kynä käteen tai sormet näppäimille ja alkaa tekemään kirjoitusharjoituksia.

Helga, saako kysyä mistä sinulla jäi aiemmin kiinni kouluun pääseminen? Teitkö jotain erityisparannuksia eri hakukertojen välillä jossain osa-alueessa? Miten sait itsesi tsempattua kolme kertaa hakemaan?! Itse menen huhtikuussa pääsykokeeseen toisen kerran, enkä halua edes ajatella kolmatta. Olis liian nöyryyttävää. Kunto-osio menee ainakin huomattavasti paremmin, kuin vuosi sitten. Sen verran on treenattu. Onnea kouluun pääsystä, vaikkei se vielä paperilla luekaan.

Toki saa kysyä :), hain ensimmäisen kerran 2007 syksyllä, mutta loukkaannuin ja mut siirrettiin huhtikuun pääsykokeisiin 2008, silloin mokasin referaatin, sain siitä hylätyn ja se oli sitten siinä... sit odottelin et saan hakea vuoden päästä uudestaa... tää on mun haave ollu ihan pikkutytöstä saakka, enkä luovuttanu... Hain uudelleen kun oli mahdollista... sitten viime keväänä mulla jäi kouluun pääsy pisteestä kiinni ja huonoiten olin pärjännyt taas referaatissa, vaikka sitä harjottelinkin...Muista osa-alueista sain tosi hyvät pisteet..mut ei riittäny...

Ton viime keväisen jälkeen jouduin todella keräämään voimia et jaksoin viel kolmannen kerran tän prosessin... mulla ei oo ollu missään muussa vaikeuksia kun siin referaatissa (2009 sain 1/3 referaatista)... Sitten syksyllä yks kaveri ilmotti mulle että oonko tietonen että haku on muuttunut, ettei vuotta enää tartte odottaa..mut en enää sillon kerennyt kun yhtä aikasempaan erään..eli kyllä tätä prosessia on se 3 vuotta jaksettu vääntää ja toivoa parasta.. Otin äidinkielen opettajalta yksityistunteja referaatin kirjoittamiseen, kaippa se autto kun näin pitkällä ollaan :) ...ei tätä ois jaksanu jos ei oikeasti haluais ja ois varma et se on sitä mitä haluaa tehdä...

Oho..tulipas tästä pitkä....ja kauhee avautuminen :D

...ja vielä... ei se mun mielestä ole nöyryyttävää! Tiedän todella monta jotka on mennyt vasta kolmannella sisään, mutta se kertoo must tahdosta ja oikeasta motivaatiosta :) jos oikeasti haluat niin jaksat sen kolmannenkin kerran GatoNegro, mut eihän sun tartte; meet nyt tokalla kerralla sisään :) Tsemppiä reenaamiseen!!!

Mitenkäs huhtikuun pääsykokeisiin tähtäävien treenit ovat edistyneet?

Itse olen päässyt muutamia kertoja kaverin kanssa treenaamaan "kompastuskivi" penkkiä. Vaadittavat kilot nousevat kolme-neljä kertaa. Nihkeetä, mutta toivottavasti tässä tapahtuu vielä huikeaa kehitystä :-) Muilla kuntotestin alueilla onkin sitten pakko loistaa, toivon mukaan..

Myös asiatekstin kirjoittaminen on alkanut jännittämään. Tuntuu, että kaiken maailman hölynpölyä on helppo vuodattaa, mutta pää lyö tyhjää, kun alkaa miettimään virallisia tekstejä, jotka olisivat sisällöllisesti järkeviä, niiden jäsentelyä yms.... No, tarvinee ottaa kynä käteen tai sormet näppäimille ja alkaa tekemään kirjoitusharjoituksia.

Hyvä kaveri onkin. ;) Vi ses!

Lekurikäynti ohi ja purkkiinpissaukset samoin. Haastavinta koko touhussa oli se neljän tunnin pidätys :wtf: Siitäkin sitten selvinneenä lääkärin puolesta poliisikoulu voi alkaa :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom