Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mut eikös toi oo ihan mielettömän hyvä juttu niille jotka oikeesti harjottelevat, paremmat mahdollisuudet päästä sisään kun löytyy näin "Eiköhän noi mee treenaamatta läpi"-poppoota..:thumbs:

Minkälainen on toi laatikko juttu on? Moni on vaan maininnu laatikkotestin muttei siitä sen enempää..

Ohan se kiva nähdä, että toi systeemi karsii oikeesti porukkaa pois. Siis nyt varmaan puhutaan tästä pahvilaatikoiden kokoomistestistä. Siinä näkyy pohja ja laatikko on "levitetty" siihen ympärille. Siinä täytyy sitten osata yhdistää oikeet seinämät keskenään. Alussa oli vaan 2 seinää, mut parissa viimesessä oli 3.

Taidan tietää tän typpin kenen pukeutumisesta meinasit kirjottaa :D Ei kai vaan se "venäjän sotilas" :D

Mut eikös toi oo ihan mielettömän hyvä juttu niille jotka oikeesti harjottelevat, paremmat mahdollisuudet päästä sisään kun löytyy näin "Eiköhän noi mee treenaamatta läpi"-poppoota..:thumbs:

Minkälainen on toi laatikko juttu on? Moni on vaan maininnu laatikkotestin muttei siitä sen enempää..

Laatikkojutskat on sellaisia, että tietokoneen ruutuun pamahtelee erilaisia tasokuvioita joissa on taitoskohtia merkittyinä viivoilla, ja aina joku tai jotkut näistä taitoksista on merkitty tietyllä värillä. Sitten pitää esimerkiksi valita se kulma, joka koskettaa esim. vihreää kulmaa ja/tai esimerkiksi toinen merkitty kulma koskettaa joka koskettaa, jos tasokuviosta taitellaan laatikko. Menikö ihan utopiaksi :D ? Eli tasokuviot pitää kuvitella mielessään laatikoiksi, ja miettiä mikä kulma koskettaa mitäkin.

Itsellä olisi huomenna kanssa testaukset ja pikkasen hirvittää se juoksu. Se oli viime kerralla kunto-osuudesta sellainen osa-alue mitä olisi voinut eniten parantaa. Muuten meni ihan hyvin. Nyt on ollut näitä pakkasia ja vielä pari viikkoa olin flunssassa, jottei ole tullut ihan hirveästi treenattua. Tämä yhdistettynä pirkkahallin kuivaan ilmaan:D Noh.. raivolla mennää!! Vielä kun pääkin toimisi kirjallisissa. Tämän pänttäämisen jälkee pää tuntuu enemmänki tyhjältä:D Tsemiä muille huomisee kokkeeseen.

Oliko vielä tämä, että opettaja kertoi tarinan ja siitä piti sitten kirjoittaa niin paljon kuin muistaa? Vai on siellä ollut joku "venäjän sotilaskin" kokeissa...

Eli tasokuviot pitää kuvitella mielessään laatikoiksi, ja miettiä mikä kulma koskettaa mitäkin.

Okei, kiitos valaisemisesta!:) Siis vissiin samaa politiikkaa ku äö-tesmeissä on ne mikä kuvio kuuluu tähän viiden sarjaan plaa plaa..?

Oikein hyvää koepäivää kaikille huomenna yrittäville!!

Oliko vielä tämä, että opettaja kertoi tarinan ja siitä piti sitten kirjoittaa niin paljon kuin muistaa? Vai on siellä ollut joku "venäjän sotilaskin" kokeissa...
Kyllä, mutta erittäin lyhyt sellainen.

Ai se sotilas vai tarina? Ehhehee,mut tosiaan tsemppiä kaikille nyt hakeville. Teillä on vielä tuskallinen odottelu edessä:thumbs:
Ei ollu sotilastarina tällä kertaa. Aika varma oon, että pääsen tokaan vaiheeseen, ihmettelen suuresti ellen pääse. Tokan vaiheen jälkeen se tuska vasta tulee :D

Ei ollu sotilastarina tällä kertaa. Aika varma oon, että pääsen tokaan vaiheeseen, ihmettelen suuresti ellen pääse. Tokan vaiheen jälkeen se tuska vasta tulee :D

Uskon kans pääseväni toiseen vaiheeseen. Se kolmannen vaiheen lapun odotus vastaa tuskaa on. Voi voi...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Just tolla asenteella sinne kokeisiin pitää mennä!:rock:

Täytyypi kohta mennä postilaatikolle kuikuilemaan josko olis tullu kirja jo luukusta.. Hmmm, voisko siellä olla niin terhakoita kirjastontätejä et lähettäisivät jo heti ekana arkipäivänä et olis jo tänään.. (tilasin 1. pv)
Sit pääsis lueskeleen kirjaa ja kattoon et onko se yhtä puuduttavaa kuin tuo eu-läpyskä, no tuskinpa kuitenkaan. Politiikka ei oo se kaikista lähinnä sydäntä..:rolleyes:

Seinämää oon yrittäny myöskin etsiskellä täältä koulujen ja päiväkotien pihoilta mut huonolla onnella.. =( Eikös yleensä pururadoilla oo noita kaiken mualiman hökötyksiä?
Kerranki voi olla tyytyväinen kun seinämästä onnesta ei jää ihan hirveitä summia vajaaksi omaan pituuteen verrattuna, pitäis vain päästä reenaileen.. :whip:

Millä sinne pirkkahallille siirrytään juoksentelemaan? Ja tehdäänkö kaikki muut testit sitten koululla? Paljonko oli annettu nyt aikaa tehdä kirjallinen koe, tiivistelmä ja aine? Viimeksi oli vissiin eniten aineeseen ja tiivistelmään, vähiten kokeeseen.

Millä sinne pirkkahallille siirrytään juoksentelemaan? Ja tehdäänkö kaikki muut testit sitten koululla? Paljonko oli annettu nyt aikaa tehdä kirjallinen koe, tiivistelmä ja aine? Viimeksi oli vissiin eniten aineeseen ja tiivistelmään, vähiten kokeeseen.
Tilausbussilla, koulu maksaa ja pakottaa käyttään sitä. Muut testit koululla. Kirjallinen koe 25min, tiivistelmä 50min ja aine 1,5h(?).

Moi. Itse olin myös valintakokeessa eilen, ja kuntotesti meni ihan hyvin. Kirjallisesta ja psykologisesta osiosta en olekaan sitten millään tavoin vakuuttunut näin etukäteen. Se ainakin selvis, miten harjoitella seuraavaan kertaan, jos ei nyt nappaa. Yhtä asiaa ihmettelen suuresti.. Miten ihmeessä kokeeseen lähtee uimataidottomia ihmisiä?? Mitä ihmettä semmoinen poliisi tekis, kun ihminen olis hukkumassa, eikä ketään muuta mahdollista pelastajaa olis paikalla.. soittaisko se poliisilaitokselle,"olisko siellä ketään uimataitoista paikalla, jos ehtis rannalle, kun ihminen hukkuu ihan just?!". Mun mielestä jokaisen poliisin tulisi osata uida keskitasoa paremmin, ja osata/pystyä suorittamaan se sata metriä hengenpelastusta, eli kuljettamaan toista ihmistä leuan alta kiinni pitäen sata metriä, ei ole paha vaatimus, jos vähänkään osaa uida. Moni näytti uivan aika syvällä.. uinti oli sen näköistä, että jos pyydettäisiin uimaan toiset sata metriä, niin ei tulis mitään. Mielestäni uimataito olis järkevämpää arvostella asteikolla välttävä, tyydyttävä, hyvä tai kiitettävä. Tai aikarajaksi "vähintään" 2:00. Ei sillä, ettäkö sen välttämättä tarvis edes vaikuttaa pisteytykseen, vaan sillä, että mielestäni poliisin hommissa uimataidon olisi pakko olla parempi, kuin sata metriä jotenkin sätkien.

Ihmettelin samaa, jokainen kuitenkin varmaan tietää pääseekö uimakokeesta läpi vai ei. Jokaisella on kuitenkin oikeus tulla yrittämään, vaikka itsekritiikkiä ei tunnu löytyvän :)

Mun mielestä jokaisen poliisin tulisi osata uida keskitasoa paremmin, ja osata/pystyä suorittamaan se sata metriä hengenpelastusta, eli kuljettamaan toista ihmistä leuan alta kiinni pitäen sata metriä, ei ole paha vaatimus, jos vähänkään osaa uida.

Hehee ootko ihan tosissas? Menee hiukan eri viranomaisten hommiksi nuo jutut. En näe syytä miksi poliisimiehen pitäs pintapelastusta osata sen enempää kun normi pulliaisenkaan. Ellei sitten partioautoihin oteta varusteiksi pelastusliivejä, köysiä yms. :) Kai se ois sama laittaa maijan katolle sit tikkaat ja vesitykki.. nojoo olen vitsikäs

Laatikkojutskat on sellaisia, että tietokoneen ruutuun pamahtelee erilaisia tasokuvioita joissa on taitoskohtia merkittyinä viivoilla, ja aina joku tai jotkut näistä taitoksista on merkitty tietyllä värillä. Sitten pitää esimerkiksi valita se kulma, joka koskettaa esim. vihreää kulmaa ja/tai esimerkiksi toinen merkitty kulma koskettaa joka koskettaa, jos tasokuviosta taitellaan laatikko. Menikö ihan utopiaksi :D ? Eli tasokuviot pitää kuvitella mielessään laatikoiksi, ja miettiä mikä kulma koskettaa mitäkin.

Itsellä olisi huomenna kanssa testaukset ja pikkasen hirvittää se juoksu. Se oli viime kerralla kunto-osuudesta sellainen osa-alue mitä olisi voinut eniten parantaa. Muuten meni ihan hyvin. Nyt on ollut näitä pakkasia ja vielä pari viikkoa olin flunssassa, jottei ole tullut ihan hirveästi treenattua. Tämä yhdistettynä pirkkahallin kuivaan ilmaan:D Noh.. raivolla mennää!! Vielä kun pääkin toimisi kirjallisissa. Tämän pänttäämisen jälkee pää tuntuu enemmänki tyhjältä:D Tsemiä muille huomisee kokkeeseen.

Miten meni? Olikos samat aiheet kirjoitelmassa kuin eilen?

Hehee ootko ihan tosissas? Menee hiukan eri viranomaisten hommiksi nuo jutut. En näe syytä miksi poliisimiehen pitäs pintapelastusta osata sen enempää kun normi pulliaisenkaan. Ellei sitten partioautoihin oteta varusteiksi pelastusliivejä, köysiä yms. :) Kai se ois sama laittaa maijan katolle sit tikkaat ja vesitykki.. nojoo olen vitsikäs

Mä oon siinä mielessä samaa mieltä, että aika yhdentekevää osaako poliisi uida vai ei. Mutta jos tuota uintia mitataan niin pitäis se sitten olla oikeesti uimista. Ei hukkumiselta välttelyä. Mitä hyötyä siitä on kenellekkään, että just ja just pysyy pinnalla.

a. uintitestit kokonaan pois
b. jonkin järkevä matka järkevään aikaan. Tyyliin 500m/30min, ei luulis olevan mahdoton vauhti.

Se ainakin selvis, miten harjoitella seuraavaan kertaan, jos ei nyt nappaa.

Mun mielestä jokaisen poliisin tulisi osata uida keskitasoa paremmin, ja osata/pystyä suorittamaan se sata metriä hengenpelastusta, eli kuljettamaan toista ihmistä leuan alta kiinni pitäen sata metriä, ei ole paha vaatimus, jos vähänkään osaa uida.

Miten harjoittelisit toisin ens kerralle jos ei nyt nappaa?

Ehkäpä tuon jälkimmäisen voisi ajatella enempi sitten johkin osaa koulutusta, jotenkin ensiavun yhteyteen tms muttei nyt ihan omasta mielestä tarvitsisi olla ehtona kouluun pääsyyn kuitenkaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom