Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Maanataina pitäs itekkin kokeisiin osallistua. Nuha on vähän kiusannu, mutta kai se tästä. Pirkkahallissa ilma on vaan pirun kuiva, pihalla paljo mukavampi juosta...

Aineistopohjaisesta aineesta kysyisin vielä hieman.

-Miten viitata teokseen oikein ensimmäisellä ja jälkimmäisillä kerroilla?

Lähdehän on etiikka ja poliisin työ.

Ensimmäinen kerta: kuten kirjassa etiikka ja poliisin työ (kirjoittaja,kirjoittaja,kirjoittaja poliisiammattikorkeakoulu oppikirjat 6 2000)

Toinen ja muut kerrat: Kuten kirjassa sanotaan.

Toimiiko näin, vai miten viitata oikein?

Itse en tainnu viitata millään tavalla. Maksimipisteet tuli kuitenkin.

Itse en tainnu viitata millään tavalla. Maksimipisteet tuli kuitenkin.

Kai nyt aineistopohjasessa aineessa pitää viitata siihen teokseen, mistä lainaa ja mitä kommentoi? Tiivistelmän suhteen ei ilmeisesti tarvi, mut kai nyt tässä sentään tarvii?

Jos ei tarvi, niin se kyllä kumoo kaikki mun saamat opit aineistopohjasen aineen kirjottamisesta!

Kai nyt aineistopohjasessa aineessa pitää viitata siihen teokseen, mistä lainaa ja mitä kommentoi? Tiivistelmän suhteen ei ilmeisesti tarvi, mut kai nyt tässä sentään tarvii?
Kyllähän tässä ois ainakin kerran se mainittava, varsinkin jos koko kysymys käsittelee/koskee juurikin tossa kirjassa käsiteltyä aihetta. Oon muuten A2 ryhmässä maanantaina, missäs ite?

EDIT: Niin siis jos kysymyksessä joku noista pääsykoeläpysköistä mainitaan.

Jos ei tarvi, niin se kyllä kumoo kaikki mun saamat opit aineistopohjasen aineen kirjottamisesta!

No tuo valintakokeen aine on mielestäni kuitenkin enemmän otsikkoaine,kuin aineistoaine. En myöskään viitannut suoranaisesti kirjaan kertaakaan,sain 4/5 pistettä.

Jotkut on saanu maksimipisteet ja eivät ole lukeneet koko kirjaa. En maininnu itse koko kirjaa missään vaiheessa, kun mielestäni aihe oli sellainen, että sitä ei koko kirjassa käsitelty. Tai sitten en vain ymmärtänyt... mutta maksimipisteet tuli.

Joku kyseli, että voiko koululla syödä aamupalan... kyllä voi. Ei taida olla edes kovinkaan kallista. Tosin ei kannata ahdata liikaa jos on kuntokokeet ensin.

Kyllähän tässä ois ainakin kerran se mainittava, varsinkin jos koko kysymys käsittelee/koskee juurikin tossa kirjassa käsiteltyä aihetta. Oon muuten A2 ryhmässä maanantaina, missäs ite?

EDIT: Niin siis jos kysymyksessä joku noista pääsykoeläpysköistä mainitaan.

Joo, täytyy kattoo vähän mikä on siä aiheena ja sen mukaan sitten toimia. Ite kyllä aattelin alussa tehdä selväks mihin teokseen viittaan. Samassa A2 tiimissä oon itekkin. Huomenna nähdään siis =)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitkäs oli aiheet kirjoitelmassa?
Eipä taida olla samat aiheet kaikilla, muuten ois sanottu et pitää olla hyshys :) Ite kirjotin Hyvä poliisi ja työn kehittäminen, en muista toista, jotain keskeisistä arvoista. En tiä mitä kirjassa tosta sanottiin, mutta ihan hyvin tuli tekstiä :D Tiivistelmästä en uskalla sanoo mitään.

Kuntokoe meni suht ok, varmaan kolmonen tulee. Juoksu 6:24, vatsat 24, seinä 5 :(, nukke 10, leuat 9, penkki 19, uinti 1:50 tjsp.
Psykologiset (omatulos/keskiarvo) 16/10, 33/20, ~30/~20.

Ei pahalla, mut näki kyllä heti, ettei 80% tuu kouluun pääseen. Vaan 3 kait keskeytti, 1 muija ja 2 jäbää tietääkseni.

Eipä taida olla samat aiheet kaikilla, muuten ois sanottu et pitää olla hyshys :) Ite kirjotin Hyvä poliisi ja työn kehittäminen, en muista toista, jotain keskeisistä arvoista. En tiä mitä kirjassa tosta sanottiin, mutta ihan hyvin tuli tekstiä :D Tiivistelmästä en uskalla sanoo mitään.

Kuntokoe meni suht ok, varmaan kolmonen tulee. Juoksu 6:24, vatsat 24, seinä 5 :(, nukke 10, leuat 9, penkki 19, uinti 1:50 tjsp.
Psykologiset (omatulos/keskiarvo) 16/10, 33/20, ~30/~20.

Ei pahalla, mut näki kyllä heti, ettei 80% tuu kouluun pääseen. Vaan 3 kait keskeytti, 1 muija ja 2 jäbää tietääkseni.

Sullahan meni ne kokeet mukavasti. Olikos EU-läpyskästä paljon kysymyksiä? Millä perusteella näki jo ettei porukkaa tule pääsemään sisälle?

Itellä kans ensimmäinen vaihe takana ja elämä edessä :D Kirjotin kans siitä Hyvä poliisi ja työn kehittäminen. Tuntu menevän ihan kivasti. Psykologisissa meni kaikki kivasti yli keskiarvon. pahvilaatikko meni ihan kunnolla yli ka:n.

Kuntotestit suju kans ihan kivasti: juoksu 6.03. vatsat 32. Seinä 10. nukke 10. leuat 17. penkki 18 (hyyty aika pahasti). Uinti jotain 2.48 huutelin toisesta päädystä, että onko kiire :D Pirkkahallin ilma on ihan STANAN kuivaa! kieli liimautu kiinni kitalakeen, hyvä kun en tukehtunu siihen :D

Keskeyttäneitä tosiaan oli aika "paljon". Eniten ihmetytti aulassa nimenhuudon yhteydessä, kun tuntu porukkaa puuttuvan aika paljon :S

Sullahan meni ne kokeet mukavasti. Olikos EU-läpyskästä paljon kysymyksiä? Millä perusteella näki jo ettei porukkaa tule pääsemään sisälle?
Monivalintaa noin 30 kysymystä ja erittäin pienimuotosia esseitä muutama. Myös EU-aiheisia lyhenteitä oli 6 kappaletta, jotka piti tietää. Meinasin tässä kirjottaa yhden tyypin pukeutumisesta, mutta jätän kirjottamatta. Epävarman näköstä porukkaa ja ainakin kuntotesti meni aika monella rimaa hipoen raja-arvojen yli. Myöskin kommentti "En tajunnu laatikoista mitään" jäi takaraivoon kummittelemaan... Näät kyllä sitten kun itellä on kokeet, etkös nyt tällä kertaa ollu menossa?

Epävarman näköstä porukkaa ja ainakin kuntotesti meni aika monella rimaa hipoen raja-arvojen yli.

Mut eikös toi oo ihan mielettömän hyvä juttu niille jotka oikeesti harjottelevat, paremmat mahdollisuudet päästä sisään kun löytyy näin "Eiköhän noi mee treenaamatta läpi"-poppoota..:thumbs:

Minkälainen on toi laatikko juttu on? Moni on vaan maininnu laatikkotestin muttei siitä sen enempää..

Back
Ylös Bottom