Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voi ristus että vituttaa :D pisteitä 17. Muuten meni hyvin mutta psykologinen arvio kusi pahemman kerran, en tiedä mikä meni vikaan.
haastattelu 3/5
tutkintokieli 7/8 (kirjoitelma 5/5, tiivistelmä 2/3)
Psykologinen arvio 1/6
Kirjatentti 2/3
Kuntokoe 4/5
17
Aika kaksjakoiset fiilikset, olin yllättyny että kirjoitushommat meni noin hyvin, muutenki aika nappi suoritus mitä itseltä osasin odottaa, ainut tosiaan toi psyyke homma josta olis ollu paljon pisteitä tarjolla. No eikai ole sitten mun ala.
ehkä, en tiedä. Kyseenalaista jos pitää alkaa valehtelemaan päästäkseen kouluun :D
Ei auta, kaikki samalla viivalla, ei tuo AUK/RUK mitään lisäpojoja.Hei!
Jos olen nyt ymmärtänyt oikein, niin AUK ja RUK ei auta mitään kouluun pääsyyn? tai ylipäätänsä mihinkään? En haluaisi turhaan sinne mennä.
Argh, posti ei ehtiny tulla vielä kun jo piti lähteä töihin... Hyvin pystyy nyt keskittymään työntekoon..:evil: Näkyykö tuossa 2. vaiheen kutsussa 1. vaiheen osa-alueitten pisteet?
ehkä, en tiedä. Kyseenalaista jos pitää alkaa valehtelemaan päästäkseen kouluun :D
Oli pakko luikkia kotiin kesken päivän tarkistamaan kirjeen sisältö, ja kutsuhan siellä oli! Eikös sitä nyt ainakin 13p ole että 2. vaiheeseen kutsutaan? Onko tietoa paljonko porukkaa tuossa 1. vaiheessa nyt tippui?Ei näy,siinä on vain 2.vaiheen paikka ja aika.Olisi ollut kyllä mielenkiintoista tietää,paljonko on pisteitä tällä hetkellä.
Oli pakko luikkia kotiin kesken päivän tarkistamaan kirjeen sisältö, ja kutsuhan siellä oli! Eikös sitä nyt ainakin 13p ole että 2. vaiheeseen kutsutaan? Onko tietoa paljonko porukkaa tuossa 1. vaiheessa nyt tippui?
Itselle kanssa tipahti kutsu 2. vaiheeseen. Ei siis mennyt eka vaihe ihan reisille, vaikka psykologisista ne laatikon kokoomiset yms. tuntukin menneen aika huonosti.
Nyt vaan loppurutistus ja toivotaan, että ne koulun ovet sillä aukeisivat.