Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Koulun sivulta taas kerran:"Suojelupoliisi tekee hakijasta perusmuotoisen turvallisuusselvityksen. Suojelupoliisin lausuntoon vaikuttavat muun muassa rangaistusseuraamukset, poliisilakiperusteiset kiinniotot (niin kutsutut päihtymyspidätykset), rasistiset asenteet ja turvallisuus- tai muut riskit." Eli taitaapa tuossa näkyä vähän vanhemmatkin jutut.

Joko rupee porukkaa jännittämään? Ite oon vähän levoton tänää meinannu olla :D Joutuu ehkä huomenna puhelua pistämään ku tulee mulle posti päivän myöhässä... kärsimätön ku oon :)

Kuinka jengi harjoittelee kirjallisiin osioihin..?
Ihan vain kirjoittelemalla itsekseen aineita, vai..?

Itse harjoittelin tiivistelmän teko ottamalla lehtileikkeitä sanomalehdistä yms, tarkistutin sitten tekstejäni "ammattilaisella". Muistin, että tiivistelmän tekoon oli kokeessa aikaa tunti, vaikka oikeasti siihen onkin vain 50minuuttia joten tuli vähän kiire kokeessa :rolleyes:
Aineen kirjoittamista treenasin kirjoittamalla aineita annetusta ennakkomateriaalista. Kannattaa opetella hyvin ennalta lähetetyt materiaalit, sillä kysymykset/aiheet saattavat olla yllättävänkin tarkkoja.

Niin muuten, viime kerralla aineesta 0/5 ja tiivistelmä 1/3. Nyt treenasin sitten paljon paremmin ja enemmän ja terveystarkastuksestakin tuli hyväksytty:=)

Joko rupee porukkaa jännittämään? Ite oon vähän levoton tänää meinannu olla :D Joutuu ehkä huomenna puhelua pistämään ku tulee mulle posti päivän myöhässä... kärsimätön ku oon :)

kyllähän se pirusti jo jännittää:D Joutuu kyllä varmaan itekin soittelemaan, jos ei kirjettä oo huomisen postin joukossa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kuinka jengi harjoittelee kirjallisiin osioihin..?
Ihan vain kirjoittelemalla itsekseen aineita, vai..?

Utelin aiemmin kokeissa olleilta ainekirjoituksen aiheita, jonka jälkeen harjoittelin etukäteen aineen kirjoitusta. Luotin siihen, että sama aihe toistuu myös niissä pääsykokeissa, joihin minä menin (tämähän ei tietenkään ole varma juttu). Oikeinkirjoitusta mun ei pahemmin tarvinut harjoitella, mutta jos kokee että siinä on vaikeuksia, niin kannattaa harjoitella myös sitä puolta. Ainekirjoitus on kuulemma se osa-alue, joka pudottaa varsinkin miehiä pois porukasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom