Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käsittääkseni lasketaan, koska ryhmä ja lauseentäydennys tehtävä kuuluu siihen. Eli II vaiheeseessa oli vielä jaossa 5 pojoo haastattelusta ja 6 pojoo psykologisista.
Eli jos varasijalle vaadittiin nyt 18 pistettä, niin 18-6-5=7. Mutta itse uskoisin, että jos psykologiset vetää ekassa vaiheessa niin, että ei ole mitään mahdollisuutta saavuttaa sitä 6 pistettä tokankaan vaiheen jälkeen ja haastattelusta saatavien täysien pisteiden kanssa saavuttaa sitä 18 pistettä koko kokeesta, niin miksi koulu silloin kutsuisi toiseen vaiheeseen.
Se oli kuule tuo ens perjantai, eli 23.10 klo 12.00. Ihmetyttää vaan tuo oma jatkoon pääsy.Tommi, minä päivänä sulla oli II vaihe?
Se oli kuule tuo ens perjantai, eli 23.10 klo 12.00. Ihmetyttää vaan tuo oma jatkoon pääsy.
Joksenki tuntu vaan menneen penkin alle se eka vaihe.
Mites sulla ajottuu tuo II vaihe?
Nonii!! Hieno homma et siellä on tuttujaki samas ryhmäs :DSama päivä,ei muuta ku otetaan ryhmätehtävä haltuun:D Itelle oli kans yllätys jatkoon pääsy..nyt vaan miettiny, et paljonkohan sitä on pisteitä kasas. Mut ei se auta ku lähtee kokeilemaan, jos vielä terveystarkastukseenkin kutsu tulis.
Nonii!! Hieno homma et siellä on tuttujaki samas ryhmäs :D
Tässä oon tosiaan lukenu muiden kokemuksia II vaiheesta ja huomannu, et vaikka haastattelu menis hyvin, on mahdollista saada kokonaispisteiks vain 14.. Et jännä nähä miten täs käy :D
Menestystä vaan kaikille, ja ainakin tänään Oulussa ollelleille. Nyt se on kakkonen ohi, ja eikun odottelee kirjettä terveystarkastukseen. Sekava olotila kyllä jäi tuosta
Jahas. Mites oliko siellä suunnalla paljon väkeä tämän päiväses? Ei siellä kukaan puhunu henkilömääristä joita on kakkosvaiheeseen kutsuttu? ihan näin mielenkiinnosta kyselen
Ellen nyt ihan väärin muista, niin kakkoseen kutsuttiin yhteensä 160 henkilöä..
mitähän toi ryhmätehtävä sisältää? itellä 2vaihe kans perjantaina,vaikka tuntu se kirjallinen koe menevän aivan perseelleen :dance2: