Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kuinkas tämä uusi hakumenettely nyt meneekään?Kun hain nyt toukokuun haussa,niin voisinko siis hakea toisen kerran jo marraskuun haussa?Odotellaan nyt toki tulokset ja näin,mutta pientä etukäteissuunnittelua voi aina harrastaa:D

Kuinkas tämä uusi hakumenettely nyt meneekään?Kun hain nyt toukokuun haussa,niin voisinko siis hakea toisen kerran jo marraskuun haussa?Odotellaan nyt toki tulokset ja näin,mutta pientä etukäteissuunnittelua voi aina harrastaa:D

Tottakai! Ja välitön haku käyntiin, jos ei mene. Kakkosvaiheen kirjettä odotellessa? :evil:

Tottakai! Ja välitön haku käyntiin, jos ei mene. Kakkosvaiheen kirjettä odotellessa? :evil:

Joo,mutta ohan tää odottelu ny perseestä.Pitäs opinnäytetyön tekemiseen keskittyä mutta päässä pyörii vain valintakokeen pisteet:D Fiilikset vaihtelee toivosta epätoivoon:hyper:

Yhtä odotteluhan tää on. Itse hain yhtä hakua aikasemmin kuin te, ja vielä tässä odotellaan tuloksia. kohta puoli vuotta menny siitä kun kävin laitoksella haastattelussa.

Joo,mutta ohan tää odottelu ny perseestä.Pitäs opinnäytetyön tekemiseen keskittyä mutta päässä pyörii vain valintakokeen pisteet:D Fiilikset vaihtelee toivosta epätoivoon:hyper:

Sama täällä. Ei tunnu gradu edistyvän yhtään. Ajatukset on tässä hakuprosessissa. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itelläki opari menossa. Ja olis muitaki kouluhommia vielä, vaan eihän ne tietysti tunnu miltään! Ei mikään oikein tunnu miltään, ennen ku saa tietää! :D Toivotaan nyt et päästään kaikki!

Onkos tällä foorumilla ketään näitä juuri valmistuvia, tai koulussa opiskelevia? Miltä työtilanne näyttää parhaillaan. Onko olemassa mitään ennustusta mikä se tulee olemaan 2-3 vuoden päästä. Mistään ei tunnu oikein faktaa löytyvän ja koulullahan ne tietysti toitottaa sitä täystyöllisyyttä, jota en jaksa uskoa.

Edittiä. Tarkoitan lähinnä sellaista työllisyyttä, jossa entinen kokelas pukee siniset haalarit päälle.

Heitetään tällainen kysymys testeissä olleille ja jo tulokset saaneille. Kaikille, jotka tietävät tosta arvostelusta vähän enemmän. Minua kiinnostaisi minkälaiset pisteet kuntotesteistä tulisi tällaisilla tuloksilla

Juoksu 6,10
vatsat 28
seinämä 5/10
nukke 10p
leuat 20
penkki 25
uinti hyväksytty

Nyt on huumetesti todettu negatiiviseksi ja lääkäri pitää tyttöä sopivana kouluun :) eli kai se on viimein uskottava, että esteitä ei enää pitäisi olla.

Heitetään tällainen kysymys testeissä olleille ja jo tulokset saaneille. Kaikille, jotka tietävät tosta arvostelusta vähän enemmän. Minua kiinnostaisi minkälaiset pisteet kuntotesteistä tulisi tällaisilla tuloksilla

Juoksu 6,10
vatsat 28
seinämä 5/10
nukke 10p
leuat 20
penkki 25
uinti hyväksytty

4 tai 5.Kaverilla oli juoksu jonkin verran yli 6,vatsat~30,seinämä 10,nukke 10,leuat 18,penkki 25 ja uinti yli kolme minuuttia.Sai 5/5. Itsellä tulokset aika lailla tasoissa sun kans:juoksu 6,00,vatsat 31, seinämä 10,nukke 8, leuat 15,penkki 25 ja uinti tasan 3,00.

Juoksu 6,10
vatsat 28
seinämä 5/10
nukke 10p
leuat 20
penkki 25
uinti hyväksytty

Sitähän on ihan mahdoton sanoa, koska tuloksia vertaillaan muiden hakijoiden tuloksiin..... Mutta noi on tosi hyvät tulokset joten turhaan mietit edes asiaa.

Sitähän on ihan mahdoton sanoa, koska tuloksia vertaillaan muiden hakijoiden tuloksiin..... Mutta noi on tosi hyvät tulokset joten turhaan mietit edes asiaa.

Niin onhan se näinkin, mutta itse en ole kyllä yhtään tyytyväinen varsinkaan tohon yhteen, jonka mielestä suoritin ihan puhtaasti niin kuin monen muunkin paikalla olleen mielestä. Valvoja silti näki siinä jotain ja sitä en kyllä pysty ymmärtämään. Varsinkaan kun en saanut yrittää uudelleen, vaikka etukäteen sanoi, että näin toimitaan. Mut siis joo ihan ok se osa-alue. Sitäkään en oikein käsitä, että jos noita tuloksia verrataan muiden tuloksiin ja arvioidaan sen perusteella, niin minkä takia esim leuoissa ja penkissä käsketään lopettamaan tietyssä vaiheessa. Harmittaa vain, että ne on juuri ne lajit missä olen hyvä ja saisin eroa:) tuollakin olisin jaksanut molemmissa vielä useamman toiston, mut eihän toi mitään lopullista ratkaise. Tosin jos esimerkiksi jäisi pisteestä kiinni niin kyllä tiedän et vitutus olisi aika kova

¨^ juu kyllä mäki olisin kunto-osiossa eroa saanu tehtyä esim penkissä ja uinnissa olisin ollu todella vahva. Mutta ei siitä olis ollu silti mitään hyötyä, kyllä se tuli ihan itse todettua että muut asiat vaikuttaa paljon enemmän kuin kuntokoe. Enpä päässyt kouluun.

Suositut

Back
Ylös Bottom