Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kohta alkaa kirjallinen osio, väsyttää ja jännittää.. Ei tässä enää lukemaankaan pysty, fyysiset meni yli omien odotusten ja pällit paukku kirkkaasti yli keskiarvojen. Mutta nyt tosiaan vielä pirun kielikokeet :D katsotaan mitä tulee... :thumbs:

Kohta alkaa kirjallinen osio, väsyttää ja jännittää.. Ei tässä enää lukemaankaan pysty, fyysiset meni yli omien odotusten ja pällit paukku kirkkaasti yli keskiarvojen. Mutta nyt tosiaan vielä pirun kielikokeet :D katsotaan mitä tulee... :thumbs:
'

Mitäs aiheita oli annettu kirjatenttiin? onko tiivistelmään annettu teksti pitkä?

No joo,ei kai tässä enää muuta kuin auton nokka kohti Tamperetta.Parhaani teen,katsotaan mihinkä se riittää.Mutta pelkkää kokemusta ei lähdetä hakemaan:D

Mulle lääkäri sanoi, että kun perjantaina viimeiset ovat käyneet tarkastuksessa niin siitä viikon päästä tulee huumetestien tulokset ja sitten lähettävät ne poliisikoululle. Jäin siihen käsitykseen, että tulokset tulevat sitten valintapäätöksen mukana eikä niitä erikseen lähetetä hakijoille. Voin toki olla väärässäkin.

Voisiko joku koulussa opiskeleva/opiskellut kertoa mitä nuo kenttäkelpoisuustestit pitävät sisällään? Jossain taisi tulla esille, että ainakin 3000 metrin juoksu mutta mitä muuta?

Jengi "panikoi" jostain lääkärintarkastuksen tuloksesta...

Aiemmin joku postasi jotenkin näin: Jos pystyy seisomaan kahdella jalalla ilman tukea, korvat pelaa jotenkii, ei oo tekojäseniä, eikä oo vetäny huimausaineita viimiseen kuukauteen niin teremenoa!

Reissu tehty.Fyysiset meni hyvin,kirjalliset ei niinkään.Etenkin laatikoiden kokoamisessa tapahtui jäätyminen.Taisi olla tällä kertaa tässä tämä homma,mielenkiintoinen kokemus kuitenkin.

Reissu tehty.Fyysiset meni hyvin,kirjalliset ei niinkään.Etenkin laatikoiden kokoamisessa tapahtui jäätyminen.Taisi olla tällä kertaa tässä tämä homma,mielenkiintoinen kokemus kuitenkin.

Äläpä hättäile. Itselläkin meni ne laatikot ihan käteen... Taisi mennä muutaman pisteen alle sen keskiarvon:D. Mutta ei se ole näköjään niin ratkaiseva. Kutsu tuli kolmanteen vaiheeseen:hyvä:

Joo mä kusin kans ne laatikot, ihan reisille. Sain varmaan läjään muutaman laatikon, ennenku aika loppu. Ja muutenkin olin jäässä siinä matematiikka-päättelyosiolla. En ollu vissiin heränny vielä. :D tais olla ne muut päättelyt pisteen alle keskitason tai jotain. Mut muuten meni tosi hyvin, kirjoitukset nappiin ja kuntojutut ihan ok.
Jospa se kutsu sieltä kakkoseen sitten tulis :wtf: Ja nytki on olo melko muikea, just kotiuduin :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mulla meni reisille jo juoksussa ekan kierroksen jälkeen. En jumaliste tiedä mikä tuli, henkeä en saanut ja sen ylämäen jälkeen hoipuin ku känniläinen sinne pakettiautolle missä valvojat odotteli ja katsoi, että pääsenkö edes perille. Kuulivat itsekin, ettei henki kulkenut... Yritin vielä siitä lähteä juoksemaan, mutta hetken matkan päästä sumeni silmissä ja oli pakko kääntyä takaisin ja keskeyttää jo siinä. Hävetti ihan helvetisti, kun muut juoksi vastaan ja itku meinasi tulla kun pyörrytti ja piti keskeyttää. Loppupäivän ääni maassa. Mikälie alkavan taudin aiheuttama tai sitten stressistä. V*TUTTAA!!!
Haddi meni sitten kirjallisiin ja mä menin niille asuntoloille nukkumaan tv-tupaan..sielläkin tärisytti kummallisesti ja oli huono olo.
Onneksi kiltit poliisitädit- ja sedät antoi mun katsoa muiden suorituksia, että tiedän sitten ensi kerralla mitä tuleman pitää! Kävin kokeilemassa ylätaljaa ja penkkiäkin :) Penkki olis kussu. Ärh!!!

Mulla meni reisille jo juoksussa ekan kierroksen jälkeen. En jumaliste tiedä mikä tuli, henkeä en saanut ja sen ylämäen jälkeen hoipuin ku känniläinen sinne pakettiautolle missä valvojat odotteli ja katsoi, että pääsenkö edes perille. Kuulivat itsekin, ettei henki kulkenut... Yritin vielä siitä lähteä juoksemaan, mutta hetken matkan päästä sumeni silmissä ja oli pakko kääntyä takaisin ja keskeyttää jo siinä. Hävetti ihan helvetisti, kun muut juoksi vastaan ja itku meinasi tulla kun pyörrytti ja piti keskeyttää. Loppupäivän ääni maassa. Mikälie alkavan taudin aiheuttama tai sitten stressistä. V*TUTTAA!!!
Haddi meni sitten kirjallisiin ja mä menin niille asuntoloille nukkumaan tv-tupaan..sielläkin tärisytti kummallisesti ja oli huono olo.
Onneksi kiltit poliisitädit- ja sedät antoi mun katsoa muiden suorituksia, että tiedän sitten ensi kerralla mitä tuleman pitää! Kävin kokeilemassa ylätaljaa ja penkkiäkin :) Penkki olis kussu. Ärh!!!

Kurjaa että meni noin, mutta tsemppiä uuteen yritykseen ja nyt tiedät että penkkiäkin pitää vielä treenata :)

Kyllä! Uutta yritystä vaan päälle! Kyllä se onnistuu ku pistää vaan tavoitteet reenissä kohdalleen!:rock:

Hakeminen

Poliisin sivuilla kerrotaan hakuvaatimuksista seuraavasti:

2. Suorittanut vähintään ammatillisen perustutkinnon tai lukion oppimäärän tai ylioppilastutkinnon

* Koulutusvaatimuksesta voidaan tehdään poikkeus esimerkiksi silloin, kun hakija on suorittanut yleissivistävän koulutuksen jonkin muun maan koulutusjärjestelmän mukaisesti. Vaatimuksesta voidaan poiketa myös, jos hakija on peruskoulun tai keskikoulun jälkeen suorittanut osittain koulutusvaatimuksen täyttävän koulutuksen ja lisäksi hänellä on muuta koulutusta ja usean vuoden työkokemus.

---> Kannattaa vaikka soittaa paikan päälle ja kysellä tarkemmin omista mahdollisuuksistaan.
Olettaisin, että jos koulutustaso on peruskoulu, niin vaaditaan vahva työkokemus. Toivottavasti selkentää hakuasioita! =)

Eikös nyt ihan viikko pari sitten joku kirjoitellut, että terveystarkastukset edessä, vaikka liikkeelle lähdettiin pelkällä peruskoululla. Katselkaa vähän taaksepäin, pitäisi löytyä.

Sehän oli tämäkin henkilö ketä Rok-ko muisteli suorittanut jotakin 110 120:stä ammatillisen peruskoulutuksen opintoviikonsta ja työkokemusta oli useita vuosia.

Eipä sinne peruskoulupohjalla liene sisään pääseminen vaikka työkokemusta olisi kuinka.

En ole kuullut.

Itse olin käynyt peruskoulun ja saanut ammatillisen koulutuksen (2x).

Jeps. Itsellä kohta 7 vuoden työkokemus yksityiseltä turvasektorilta.
Amista, tms. en ole käynyt, mutta esim. alan ammattitutkinnon kyllä.

Vissiin ovat tuolla enemmän yleissivistävien aineiden perässä, kuin varsinaisen ammattikoulutuksen, tms...

Suositut

Back
Ylös Bottom