Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen itse tulossa juuri kyseisen päivän testiin. Poliisikoululla yöpyneet,mihin aikaan olette menneet koululle?Tai ei kai sillä niin ole väliä, kun nyt keskellä yötä ei sinne tunge..

Kyllä sinne pääsee yölläkin. Mene sen verran ajoissa, että saat nukuttua kunnon yöunet ja rauhoituttua seuraavan päivän testejä varten.

Eilen käyty terveystarkastuksessa, ja prkl ku jännittää :D vaikka tohtori sanoi selvällä suomen kielellä, että ei ole mitään esteitä, mutta silti HALUAN nähdä mustaa valkoisella. Yläpaine oli koholla tarkastuksessa, ilmeisesti jännityksen takia, mutta ei ilmeisesti haitannut. Muuten mies oli kunnossa.. Ens viikollako niitä terveystarkastuksen lappuja voi ootella?

Eilen käyty terveystarkastuksessa, ja prkl ku jännittää :D vaikka tohtori sanoi selvällä suomen kielellä, että ei ole mitään esteitä, mutta silti HALUAN nähdä mustaa valkoisella. Yläpaine oli koholla tarkastuksessa, ilmeisesti jännityksen takia, mutta ei ilmeisesti haitannut. Muuten mies oli kunnossa.. Ens viikollako niitä terveystarkastuksen lappuja voi ootella?

Samassa liemessä kärvistellään:hyvä:

Oujea, olkapää alkaa olemaan kunnossa ja 1.10 lähestyy. Lukemaan ei todellakaan ole oikein ehtinyt, kun on ollut tätä muuttohässäkkää ja muitakin stressinaiheita, mutta eikö se siitä! Jos olkapää ei ole testipäivään mennessä täysin kunnossa, niin kipulääkkeiden voimin, prkl. :whip:

Mitenkäs muilla, jännittääkö ensi viikko? :D

Edit/ Niin ja Tommi123, missä ryhmässä oot? Haddi ja mä ollaan D2-ryhmässä. :O

Minkälainen toi 230cm seinä oikeen tossa kuntotestissä on? Itellä mittaa 178cm ja pystyn kyllä hyppään sinne, mutta saako siitä minkäänlaista otetta? Eli onko ihan tasanen pinta se yläosa vai joku rautaputki jonka päälle kiivetään? :nolo: Mitä jos tän osion kusee kuntotestissä, eli ei pääse ollenkaan ylös? :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Piikkilankaa siinä päällä on. Kyseessä ei ole mikää tissiposkien pellekoulu
Helpottaa huomattavasti, siitähän saa perkeleen hyvän otteen :)

Oujea, olkapää alkaa olemaan kunnossa ja 1.10 lähestyy. Lukemaan ei todellakaan ole oikein ehtinyt, kun on ollut tätä muuttohässäkkää ja muitakin stressinaiheita, mutta eikö se siitä! Jos olkapää ei ole testipäivään mennessä täysin kunnossa, niin kipulääkkeiden voimin, prkl. :whip:

Mitenkäs muilla, jännittääkö ensi viikko? :D

Edit/ Niin ja Tommi123, missä ryhmässä oot? Haddi ja mä ollaan D2-ryhmässä. :O

Samas ryhmäs ollaan :) on jo paljon helpottuneempi olo viikon päästä tähän aikaan..

Mulla on testit maanantaina :eek:. Sairastellut kanssa tämän viikon sopivasti tässä, prkls! Tänään vähän terveempi olo ja kävin 1,5km kellottamassa ja surkeaksi meni, 6:20. Pitäisi paljon paremmassa kunnossa olla. No mutta mitäs me näistä, ainahan sitä on muitakin osa-alueita kuin kuntotesti ja hakea voi uudestaankin, ensikertalainen kun vielä on.

Voisiko joku kertoa mitä tämä EU-läpyskä pitää sisällään. Mahtaako sitä löytää esim. netistä niinkuin poliisilaki tekstin?

http://ec.europa.eu/publications/booklets/eu_glance/68/index_fi.htm

En muista onko tullut jo tässä ketjussa esille, mutta nykyäänhän fyysisiä testejä on helpotettu siten, että nollatuloksella testi ei keskeydy vaan tulos katsotaan vain hylätyksi. Eli siis jos et jaksa vetää yhtään leukaa, saat silti jatkaa seuraavaan lajiin (jos alla ei vielä ole hylättyä).

Maanantaina olisi sitten tämä ensimmäinen vaihe. Hieman jännittää, mutta parhaalla mahdollisella tavalla olen valmistautunut :puntti:

Sellanen asia tuli mieleen kun tuota uima-asua mietin, että tarviiko sen olla oikein "oikea" uima-asu (mitä näitä nyt on malleja speedo&boxeri :david:), ettei siis mitkään shortsit käy..? Uimahallissahan ei yleensä tällaiset shortsiversiot kelpaa, vaikka olisivatkin periaatteessa uimahousut.

Tarkastuksessa tuli keskiviikkona käytyä ja tyttö todettiin terveeksi. Lääkäri totesi, että huumetestin ollessa negatiivinen koulu alkaa varmasti, koska tarkastuksia ei turhaan suoriteta. Pitää toivoa parasta :) Olen kyllä jo vähän uskaltanut juhlistaa.

Btw tälleen sinkkuna pisti silmään sellanen asia, että oli aika nättejä tsirbuloita opiskelijoina ja hakijoina :D yritin lukee vielä siinä käytävällä, mut eihä siitä mitää tullu...

oli aika :david: postaus, joten vetäydyn nyt vähäks aikaa taka-alalle... :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom