Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ajattelin itse hakea joskus 2010/2011, kunhan fyysinen puoli on kunnossa. Pääsykokeen henkilökohtaisia ominaisuuksia treenaan yliopistossa/elämässä. Fyysinen puoli tuntuu erittäin vaativalta tällä hetkellä, mutta kyllä se siitä. 30 paukkuu hakiessa. :D

Ketjua lukiessa pisti silmään terveystarkastuksista keskustellessa mainittu sydämen sivuääni rajoittavana tekijänä. Itsellä on A:n paperit intistä ja pieni sivuääni, joka on todettu tutkimuksissa mitättömäksi, eikä siksi ole millään tavalla "työkykyä alentava sairaus". Silti mahdollinen kolmas vaihe mietityttää. Ei kai auta muu kuin mennä vaihe vaiheelta parhaansa yritttäen ja katsoa miten käy.

Ketjua lukiessa pisti silmään terveystarkastuksista keskustellessa mainittu sydämen sivuääni rajoittavana tekijänä. Itsellä on A:n paperit intistä ja pieni sivuääni, joka on todettu tutkimuksissa mitättömäksi, eikä siksi ole millään tavalla "työkykyä alentava sairaus". Silti mahdollinen kolmas vaihe mietityttää. Ei kai auta muu kuin mennä vaihe vaiheelta parhaansa yritttäen ja katsoa miten käy.

Ittellä on kans joskus aikoja sit jo todettu sydämes sivuääni, joka sit tutkimusten perusteella osottautui mitättömäksi. Kouluun hakiessani terveystarkastuksessa ei lääkäri muistaakseni puhunu koko asiasta sanaakaan. Tällä hetkellä toisiks viimenen työpäivä työharjottelussa, ja maanantaina takas koululle elikkä ei se sivuääni ainakaa mulla mitään merkannu.

Kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa juu jännittää.. Puntilla on nyt käyty 2kk, 37.5kg nousee penkissä (tosin sen minimin eli 2krt), 55kg ylätaljassa... Mutta sitten meni olkapää penkkiä tehdessä. Toivon vaan, että ehtii parantua testipäivään mennessä (1.10). Onneksi yksi saa olla hylättynä kunto-osiossa ja mun kohdalla se varmaankin on sitten tuo penkki. Oliko se ylätalja kuinka jäykkä?
Lueskelin muuten teidän tuloksia, kenelläkään ei ollut mainintaa siitä ketteryysosiosta. Onko sitä enää? Kun ei mun kutsupapereissakaan ollut mitään mainintaa siitä, ainoastaan tuli se sininen lappu missä luki, että missä järjestyksessä mennään.

Lueskelin muuten teidän tuloksia, kenelläkään ei ollut mainintaa siitä ketteryysosiosta. Onko sitä enää? Kun ei mun kutsupapereissakaan ollut mitään mainintaa siitä, ainoastaan tuli se sininen lappu missä luki, että missä järjestyksessä mennään.

Ei ole enää.Mutta tosiaan alkaa jännitys hieman nousemaan.Kunto pitäisi olla suht.kohdillaan, uinti varmasti minulle jännittävin paikka..kun nyt vaan pysyisi terveenä. Ensi viikolla vielä loppurutistus lukemiseen ja sitten yrittämään:) Onnea nyt valituille!

Osaako kukaan sanoa mikä taso ruotsin kielitutkinnossa suoritetaan koulussa? Perus-, keski- vai ylin taso.

Itse olisin myös kiinnostunut asiasta. Lisäksi kysyisin, että miten haastava ko. tutkinto on? Koostuuko se vain ammattisanastosta ja yksinkertaisista lauseista, kuten nämä amk:n vastaavat. Entä riittääkö, että on suorittanut niinsanotun virkamiesruotsin ammattikorkeassa?:evil:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt on kotiuduttu terveystarkastuksesta ja lääkärikin sanoi, että eiköhän se poliisin ura siitä urkene. Tietysti huumetestin tulos täytyy vielä "jännittää". Outoa etteivät poliisikoululta voi kertoa edes sitä riittävätkö pisteet suoraan valintaan vai vasta varasijalle. Töistä irtisanoutuminen kun pitäisi hoitaa suht ajallaan ja nyt jää aikaa vajaa kuukausi tulosten postittamisen ja marraskuun kurssin alkamisen välille.

Itse painin saman asian kanssa. Tosin vasta keskiviikkona tarkastukseen. Soitin koululle ja sieltä sanottiin, että aikaisintaan viikolla 40 voi saada soittamalla tietoja aloituksesta.

Entä riittääkö, että on suorittanut niinsanotun virkamiesruotsin ammattikorkeassa?:evil:

Riittää jos olet saanut siitä todistuksen (ilmeisesti siis valmistunut amk:sta). Tosin joudut osallistumaan osalle ruotsin tunneista, mutta ISO kivi putoaa sydämeltä jos virkamies ruotsi on suoritettu jo ennen koulun alkua.

Riittää jos olet saanut siitä todistuksen (ilmeisesti siis valmistunut amk:sta). Tosin joudut osallistumaan osalle ruotsin tunneista, mutta ISO kivi putoaa sydämeltä jos virkamies ruotsi on suoritettu jo ennen koulun alkua.

Eikö pelkkä opintorekisteri riitä? Siitähän näkee kurssin nimen ja laajuuden... Papereita en kyseisestä opinahdosta saa toivottavasti koskaan ulos;)

Nonni tarkastus takanapäin. Ei lääkäri löytänyt moittimista. Jokohan sitä uskaltaisi alkaa pitämään paikkaa koulussa varmana:jahas:

Eikö pelkkä opintorekisteri riitä? Siitähän näkee kurssin nimen ja laajuuden... Papereita en kyseisestä opinahdosta saa toivottavasti koskaan ulos;)

En ole 100% varma, mutta luulen, että vaaditaan se päättötodistus. Koulullahan se sitten selviää. Ainakin kaikki jotka sen meidän kurssilla sai hyväksyttyä olivat saaneet AMK:sta paperit. Yliopistolaiset saivat hyväksynnän vaikka eivät olleet vielä saaneet "papereita" tutkinnostaan.

Pituus yhdistetään kunnioitukseen toisten miesten suunnalta.

Kyllähän tuo itsellänikin pitää osittain paikkansa,pidempää kaveria vain pitää uskottavampana juuri esim.poliisina tai portsarina. Itse olen 182 cm, eli en ihan joudu tuohon puutarhatonttu-luokitukseen:)

Mites muilla ensi viikon kokeisiin osallistuvilla on lukeminen sujunut? Nyt alkaa itsellä hieman jo tökkimään Etiikka ja poliisin työ, pitää pienissä pätkissä lueskella ja sitten taas sulatella lukemaansa:) Nyt iski pieni flunssakin tällä viikolla, joten olen ottanut varman päälle ja jättänyt kuntoilun suosiolla pois. Huomenna voisi vielä uimassa käydä ja lauantaina hieman puntilla herätellä kroppaa kevyesti.

Täällä ois kans yksi tulossa ensiviikolla testeihin. Materiaalia oon omasta mielestäni mennyt tosi tarkasti läpi useaan otteeseen. Silti vaan välillä tunttuu, että ei ole paljoa jääny päähän vaikka kuinka mielessään muistelee.. Onko täällä miten muita tulossa tuolloin 1.10 olevaan testiin?

Pitkät miehet elävät myös terveempinä kuin lyhyemmät.

Mä olen elänyt siinä tiedossa, että lyhkäsemmän ja hoikan puoleiset ihmiset elävät pidempään.

Mites paljon tuota materiaalia joutuu lukemaan ja mistä eri aihepiireistä se koostuu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom