Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:thumbs: Kakkosvaihe täälläkin takana. Kovin oli lyhyt haastattelu meikällä, 20 minsaa maksimissaan. Kuis muilla? Kuinka pitkään teitä muita "hiillostettiin"? Onko se hyvä vai huono merkki, kun haastattelu oli lyhyt ja ytimekäs, kokemuksii!!
Heittäkää nyt jotain osviitta, että mitä ne kyseli/jutteli?
Mitenköhän siellä haastattelussa reagoidaan jos mielipiteeni olisi se, että maahanmuutossa täytyy pitää järkevä ja realistinen linja. Koska on aika kiistatonta näyttöä maahanmuuttajian suuremmasta riskistä rikollisuuteen, ja muutenkaan ei turhaan kannata ottaa liikaa porukkaa tänne joista suuri osa ei tee päivääkään työtä koska meillä on sosiaalipummeja jo tarpeeksi omasta takaa. Minulla ei ole mitään niitä maahanmuuttajia vastaan jotka tekevät työtä ja toimivat osana yhteiskuntaa.
Jos näköarvo on alle 0.2, niin silloinko suoraan hylätään hakija vaikka muuten pääsykokeet olisivat sujuneet täydellisesti?
Pituutta minulla on 171cm, fyysistä uskottavuutta voin lisätä opettelemalla jonkun oikeasti hyödyllisen itsepuolustus- ja kamppailulajin, esimerkiksi krav maga.
Jos näköarvo on alle 0.2, niin silloinko suoraan hylätään hakija vaikka muuten pääsykokeet olisivat sujuneet täydellisesti?
Pituutta minulla on 171cm, fyysistä uskottavuutta voin lisätä opettelemalla jonkun oikeasti hyödyllisen itsepuolustus- ja kamppailulajin, esimerkiksi krav maga.