Poliisi: Somalia tarpeeksi turvallinen palautuksiin

Status
Viestiketju on suljettu.
Kollektiivisen, yhteisen tahtotilan vallitessa mä olin jo lähes luvannut itselleni armahtaa kanssaihmiseni mun lisäkommenteilta, mutta kyllä tämmönen räävittömyys ny jotain kuittia kaipaa!!1! :curs:
Willie sanoi:
Seuraa poliittisesti epäkorrekti selvennys. Kun reino vapaamuotoisesti kertoo, "Naapuriin muuttanut Mustafa bin Ählämä toivotti naapurin Tiinalle, jolla on muuten helvetin hyvät hinkit, hyvät huomenet silmää samalla iskien. Somaliassa saatetaan kohdella naisia halventavasti, mutta täällä pitää olla ihmisiksi! Moppasin Mustafalla lattiaa, sidoin pulkaksi, laskin mäkeä ja pistin kolmeksi viikoksi porkkanakellariin.", kykenen kyllä ymmärtämään reinon hänen viestihistorian valossa olevan hyvä ja avarakatseinen ihminen. Reinohan opettaa Mustafalle suomalaista nakkikioskikäytöstä, selvensi maamme hygieniastandardeja, tutustuttaa laskiaiseen ja perehdyttää suomalaiseen ruokakulttuuriinkin. Lisäksi reino teki selväksi, ettei kenelläkään muulla voi olla parempia aikomuksia naapurin Tiinan, ja hänen hinkkiensä, suhteen, joten kaikkien kannalta on parasta, että vain hän iskee Tiinalle silmää.
:lol2: Aika hyvä. Ei paha.

Laskiaista pukkaa joo!! :)

P.S. ..mmm... Tiina... :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä ketjussa ääretön määrä mm. off-topikkia, joten eiköhän tämä ole tässä.. ja eeehkä muutama rasistinekin kommentti tuolta joukosta löytyy, ehkä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom