PorinKarhu, missäs olit ovella? olis kiva tietää missä noin huono meno olisi. Ei sitten tulisi "eksyttyä" sínne..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mr.Referee sanoi:PorinKarhu, missäs olit ovella? olis kiva tietää missä noin huono meno olisi. Ei sitten tulisi "eksyttyä" sínne..
roland sanoi:Mitenkäs on palstalla olevien jv:en suhteen, kuinka moni käyttää suojaliivejä ?
Itse olen parhaaksi katsonut käyttää. Tuntuu vaan, että joissain piireissä niiden käyttöä pidetään "ämmien touhuna"... Yllättäen suurin osa edellämainitusti ajattelevista ei ole ikinä siellä ovella seissyt.
neutraali sanoi:Oulusta on ainakin isot portsarit hävinny melkein kokonaaan(muutamaa lukuunottamatta).Ite isompi ku poket.No ei oo ihmekään ku näyttää olevan jos jonkin näköstä kynäniskaa ovella ja joillaki pokeilla tuntuu olevan joku asenne vamma vähän isompia kohtaan.Esim yhteen baariin en oo kahtena viime kertana päässy vaikka en ole ikinä aiheuttanu siellä järjestys häiriöitä.Humalastakaan ei voi johtua koska ollu kummallaki kerralla eka paikka mihin menty.Pitää tästä lähtien jättää suosiolla se baari väliin,eivät taida tykätä mun lärvistä.Mun mielestä baarin ovelle pitäs olla joku minimi vaatimus pituuden ja painon suhteen.Lanamäkihän haki oulussa peppersin ovelle portsareita ja minivaatimukset oli muistaakseni 180-190cm pitkä ja paino vähintään 110kg vaan eipä oo sekään linja pitäny.Tää oli ehkä vähän mutta tulipa sanottua.
neutraali sanoi:.No ei oo ihmekään ku näyttää olevan jos jonkin näköstä kynäniskaa ovella ja joillaki pokeilla tuntuu olevan joku asenne vamma vähän isompia kohtaan.Esim yhteen baariin en oo kahtena viime kertana päässy vaikka en ole ikinä aiheuttanu siellä järjestys häiriöitä.Humalastakaan ei voi johtua koska ollu kummallaki kerralla eka paikka mihin menty.Pitää tästä lähtien jättää suosiolla se baari väliin,eivät taida tykätä mun lärvistä.Mun mielestä baarin ovelle pitäs olla joku minimi vaatimus pituuden ja painon suhteen.
Dracone sanoi:Olisiko kellään myydä luotiliivejään..????
MTcool sanoi:Taicaviitta puhuu asiaa, mutta se tässä ihmetyttää, että miksi pitää tässäkin asiassa olla tällainen vastakkain asettelu tyyliin Baarimikot ja portsarit, jotka sitten tekee VAIN omia hommiaan lipeämättä koskaan toistenssa alueille. Yhteistyöllä kaikkien kesken illat menee mukavammin ja rennommin ja jos siellä salin puolella kiertelee, niin ei mua kovinkaan paljon kylmi otta paria lasia messiin ja viedä niitä tiskille vaikkei se mun duuniin kuuluiskaan pääasia että jokainen auttaa silloin tällöin toistaan ja jokainen hoitaa oman hommansa ilman turhaa laiskottelua.
Ainahan on näköjään baareja, joissa henkilökunnalla tai jopa omistajalla on näköjään jonkunlainen kieroutunut näyttämisen pakko portsareille, että "ette te kovia ole" ja "älkää luulko itsestänne liikoja...oviapinat", silloin on kyllä pohja pois koko hommasta ja mulle riittää baarin puolelta kyllä yksi vittuilukierros ja kytkin nousee...
Ite ihmettelin samaa sen muutaman kerran, mitä Giggling Marlinissa kävin (en mene enää, surkea on mun makuun se baari). Oikeesti, tämmönen ihan perussalirottakin (90kg/178cm) oli hieman isompi kuin ne säbäjannun näköiset poket. Ehkä olivat mahottomia ninjoja sitten. :D Tämä siis 2003 keväällä ja syksyllä, en tiedä nykytilanteesta. Edelleenkään mulla ei ole ikinä yhdenkään poken kanssa ollut mitään ongelmia, koetan vähintään kohtelias olla heitä(kin) kohtaan ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.neutraali sanoi:Oulusta on ainakin isot portsarit hävinny melkein kokonaaan(muutamaa lukuunottamatta).Ite isompi ku poket.
Markku sanoi:kello alkaa olla paria minuuttia vaille sulkemisaika (eli olisi jo kiire), niin voiko asiakkailta viedä juomat pois?
Markku sanoi:Eli fish, Sumu, anyone, kokemuksia? Jos joku on jäänyt vänkäämään tosissaan aiheesta, olen sanonut että kunto on nyt niin huono että ovelle päin kiitos.
fish sanoi:Pari minuuttia ennen ei ole sulkemisen perusteella juridista oikeutta, mutta sulkemisajan jälkeen alkoholilainsäädännön mukaan on velvollisuus huolehtia siitä ettei tiloissa anniskella = juoda alkoholia. Ahtaasti lainsäädäntöä tulkiten asiakkaalta on sulkemisajan jälkeen otettava juomat pois.
STTV:n sivuilta http://www.sttv.fi/Alkoholi/alkohje.htm lainattua:Taha sanoi:Alkoholilainsäädäntö ei käske ajamaan ihmisä ulos sulkemisaikaan, MaRaa ja STTV "käskee".
Markku sanoi:Onko tämä STTV:n suositus vai lakiin kirjattu asetus?