Poken hommat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Voima
  • Aloitettu Aloitettu
Niinhän se menee, että klo 04.00 mennessä baari pitää olla tyhjä asiakkaista. Kyllä se on asiakkaankin aika nostaa sitä persettä ku kello lähenee neljää ja väki alkaa vähenemään. Aina vaan tulee eteen niitä viisastelijoita, jotka kattoo kelloon ja vinkuu ettei se ole vielä neljää -> tohon kun lisätään vielä pieni ylimielisyys ja välinpitämättömyys niin noutaja tulee ja juomat jää juomatta.

Ja sitten tosta fyysisestä koosta lyhyesti, että isommallekin karpaasille on käynyt sillee, ettei ole ehtinyt käsiä nostaa ylös kun tämä reppana poke on laittanut kaksikertaa isomman kaverin nippuun. Eihän se koko aina ratkaise, vaikka antaakin mielikuvan. Pätevä kaveri varmaan on sekin joka on kamppailulajin taitaja ja kun siihen yhdistetään ne pari kolme muuta pokee baarista niin suosittelen vaan nauttimaan illan näkymistä ja alkomahoolista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
iivili sanoi:
Ite ihmettelin samaa sen muutaman kerran, mitä Giggling Marlinissa kävin (en mene enää, surkea on mun makuun se baari). Oikeesti, tämmönen ihan perussalirottakin (90kg/178cm) oli hieman isompi kuin ne säbäjannun näköiset poket. Ehkä olivat mahottomia ninjoja sitten. :D Tämä siis 2003 keväällä ja syksyllä, en tiedä nykytilanteesta. Edelleenkään mulla ei ole ikinä yhdenkään poken kanssa ollut mitään ongelmia, koetan vähintään kohtelias olla heitä(kin) kohtaan ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vaikea kommentoida laajemmin, kun niin harvassa baarissa ja niin harvoin käyn. Oksanen on Oksanen ja auktoriteettinsa (ja koko) piisaa ainakin numeron ovella hienosti. :D

Olen kyllä samaa mieltä, että kyllä ainakin suurimmalla osalla pokeista pitäisi olla keskivertoa enemmän kokoa ja voimaa (pituus ja paino ainakin sama kuin mulla, mieluiten enemmän) ja siihen lisukkeeksi rauhallinen ja sosiaalinen luonne sekä kamppailulajitaustaa jonkun verran, mielellään lajeina esim. jujutsu, judo, aikido tai paini.
gigglinissä on pari pienempää (n.80kg)pokea jotka ovat kuitenki ex-sm-tason painijoita, ja ihan kovakuntoisia ukkoja vieläkin, että eiköhän ne saa jonkinlaista kuria siellä pijettyä, vaikka eivät ihan 2 metrisiä köriläitä olekaan :D

gold sanoi:
no itse asiassa tuon voimankäyttökortin myötä saa vähän niinkuin poliisin voimankäyttöluvat + kaasua, rautoja ja pamppua (:whip: ) saa käyttää..

tuo pamppu menee kyllä vähän yli mun mielestä..onhan se vähän keskitysleiri meininki kun portasarillakin pamppu roikkuu vyöstä..:rolleyes:
aina sitä jonku tuolin jalan saa repästyä sitä tarkotusta varten jos tarve tulee.
Ehkä se pamppu enemmän onkin tarkoitettu "varoituksekski" eli siis..
että "tällänenkin" löytyy jos on tarvetta :)

köpöö sanoi:
gigglinissä on pari pienempää (n.80kg)pokea jotka ovat kuitenki ex-sm-tason painijoita, ja ihan kovakuntoisia ukkoja vieläkin, että eiköhän ne saa jonkinlaista kuria siellä pijettyä, vaikka eivät ihan 2 metrisiä köriläitä olekaan :D
ei tarvi olla 2metrisiä(niitä koripallon pelaajiahan on mm caragen ovella, ainakin ennen oli, 2metriä/70kg).

toisen nuista giglinin painijoista tunnen hyvinkin, onhan se kova vääntämään/painimaan, mutta IMO portrsarilla pitää olla kokoakin. sillä kenet tunnen on kyllä lihasta hyvin(painoa n,85), mutta mitä se auttaa kun sen pitäis seistä ilman paitaa että se näyttäis isommalta kuin mitä se nyt on se paita päällä. nykyajan trendi näyttää olevan että kaikenmaaailman heitto tukat pääsee ovelle, koolla ei oo merkitystä nykyään . no onneksi muutamissa paikoissa oulussakin on vielä miehen kokoisia portsareita.

Tossa syksyllä olen menossa järjestysmieskursseille ja tarkoituksena ois ettiä, täältä Turun seudulta, opiskelujen oheen järkkärihommia. Miten tälläisiin hommiin helpoiten pääsee, työpaikka ilmoituksia vain selaamalla vai kenties jonkun varamiespalvelun kautta? Olen myös kuullut että toiminimen perustaminen olisi järkevää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom