Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Voima
Mitä vaatimuksia portsarille on? En tarkoita mitään koko puolta mutta esim. tarvitaanko järjestysmies korttia ja jne?
Ja minkälainen palkka on?
Originally posted by gold
käyppäs kysäseen jostain kansalaisopistolta että missä noita pidetään..
nykyään ei saa, eikä kyllä kannatakaan olla ovella ilman korttia, ainakaan jos meinaa tappeluihin mennä väliin..
itse kävin vuosi sitte vielä voimankäyttökurssin ja ensiapukurssin, eli nyt on se täydellinen järkkärikortti.:thumbs:
tuo pamppu menee kyllä vähän yli mun mielestä..onhan se vähän keskitysleiri meininki kun portasarillakin pamppu roikkuu vyöstä..
aina sitä jonku tuolin jalan saa repästyä sitä tarkotusta varten jos tarve tulee.
Originally posted by Mike
Jumaleissön kun on arsesta jos tipit menee talolle. Oon ollut nimeltämainitsettomassa firmassa missä tipit tosiaankin meni talolle. Vituttaa niin saatanasti kun joku istuu perse märkänä himassa, kuittaa mun palkasta suurimman osan ja nappasee vielä henk. koht. ansaidut tipit itelleen, mihin ei ole pienintäkään perustetta. Arvuuteltavaksi jääkin antoiko Mike OMAT tippinsä firmalle.
Originally posted by Tenson-M
"aspit" ovat ymmärtääkseni olleet yleisiä (vaan eivät laillisia) jo melko pitkään.
Originally posted by alumiini
Nykyisin ne ovat laillisia ainakin vartijoilla. Niihin pitää vaan saada koulutus ensin. Mun käsittääkseni ne laillistuivat syksyllä 2002.Ne ovat helvetin käteviä. Sen voi ottaa käteen ja vastapuoli ei edes huomaa, että sulla on kädessä jotain tai luulee sitä vain pieneksi taskulampuksi. Pienellä ranneliikkeellä se muuttuukin pampuksi.