Tai sitten otan kitaran messiin ja lennän vaikkapa Espanjaan ja lyön hatun maahan ja alan soittaa
Ma varmaan tekisin noin jos osaisin soittaa ja/tai laulaa Mun hippikaveri tekee just tota, elaa silla rahalla mita saa soittamisesta (aika hyvat rahat oikeestaan, about 50e/3h), asuu teltassa (talla hetkella mun kaverin puutarhassa), matkustelee koko ajan ja elaa muutenkin suht... noh, hippimaista elamaa. Ja se kuulostaa aivan mahtavalta!
Pitemmän aikaa ollu mielessä lähtee ulkomaille mahd. opiskelemaan/töihin. Mielessä käyny Saksa (varmaan 1.vaihtoehto), Hollanti, Belgia ja Espanja. En kovin paljoo tätä threadia selaillu eli onko kellään kyseisistä maista tarkempaa tietoa, minkälaiset opiskelu/työmahdollisuudet löytyy jne. Kiitos jo etukäteen!
Jos sa tosissasi haluat lahtea, osaat kylla itsekin etsia tarvittavat tiedot.
Hollannista voin sanoa sen verran, etta etenkin jos on ollut baarissa duunissa, taalta saa kesaisin ihan naurettavan helposti tarjoilijan ja baarimikon toita. Englannilla parjaa monissa tyopaikoissa, kaikissa virastoissa jne. Opiskelukin onnistuu, yliopistot taalla ovat kai ihan ok. Paras tapa tulla Hollantiin on vaan lentaa paikan paalle, hankkia asunto ja sit vaan kierrella CV kourassa mestoja ja hakea toita.
Ma olen alkanut vihata ja rakastaa Suomea entista enemman nyt kun olen asunut muualla. Tietyt asiat Suomessa on ihan mahtavia, toiset taas ihan kamalia. Kamalista asioista mainittakoon IHMISET :urjo: Tyypillinen suomalainen on kateellinen, hiljainen, juro, juntihtava ja ahdasmielinen enka halua olla sellaisten ihmisten lahella enaa... Mahtavaa Suomessa on luonto ja asioiden toimivuus. Mutta silti en tahdo enaa ikina Suomeen takaisin. Hollantikin kyllastyttaa jo, mutta onneksi kuukauden paasta asun jo Englannissa!