Pois Suomesta thread...maybe forever!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko sä vielä edes matkustanut siellä muualla kuin Bayerissa? :D
No eihän noissa pikkukylissä englantia puhuta, isoissa kaupungeissa puhutaan kyllä.
Hockenheimin suunnalla käytiin ja Itävallassa Alpeilla ja Salzburgissa. Ei tästä nyt joka viikonloppu pysty 2-vuotiaan kanssa lähtemään reissuun.

Kyllähän sitä vois taas johonkin lähtee. Ei ihan tällä sekunnilla, mutta jos pääsis nykyisen työantajan kanssa sopimukseen asuinmaan vaihdosta :). Keski-Eurooppa olis kova juttu, mutta toi saksan kieli hiukan tökkii, ranskasta puhumattakaan :jahas:

Kettua, derrickiä, matulaa yms talteen pari kuukautta, siitä lähtee. Saksan kirjoituksen oppii nopeasti mutta sen puhuminen onkin ihan hirviää.
Samalla voit laskea montako kertaa matula saa turpaan 15 jaksosta.

Saksassa on alettu kansainvälistymään urakalla niinkuin kaikkialla maailmassa.

Baijerissa ei sitten puhuta saksaa vaan baijeria. Saksalaisetkaan (muut kuin baijerilaiset) eivät osaa baijeria.
Tai noh, kyllähän nämä Saksaa(kin) puhuvat. Monesti tulee vain semmoinen WTF fiilis kun ei tunnista sanaakaan toisen sanomisesta.

Olisi helppo järjestää asiat niin, että voisi viettää aina kuukauden talvilomaa etelässä. Se vaan vaatii sen, ettei alkais liikaa haaveilemaan jostain OKT:stä tai vastaavasta. Kovasti on elämä valintoja.

foundersofscandinaviavx5.jpg

http://img407.imageshack.us/img407/8927/foundersofscandinaviavx5.jpg

Jaahas, meni kielitesti hyvin, meikäpoika lähtee Uuteen-Seelantiin ensi vuoden alussa.

Jaahas, meni kielitesti hyvin, meikäpoika lähtee Uuteen-Seelantiin ensi vuoden alussa.

Congratulations!

Houkuttelisi itseäkin nii paljo lähteä ulkomaille, onnea! Hieno valinta varmasti!

Itsellä meinas Green Card-arpajaiset mennä ihan ohi, tänään iltaseitsemään saakka auki, pitää vielä skannata passikuva. Kiva ku jättää asiat aina iha viimetippaan:D

Jos yhdysvaltoihinmuutosta puhut, niin tunaroit.
http://www.dvlottery.state.gov/

Ei maksa mitään, noi greencard-välittäjät on aivan huijausta..

e: allekirjoittaneen Usa-hakemus lähti juuri.. Oiski jo tänä vuon onnea:) Mielellään mä sinne muuttaisin, johku maahan ilman muuta haluan muuttaa kuhan valmistun. Ykkösenä oisi Aussit, kakkosena Usa, kolmosena Saksa ja nelosena Hollanti, noista johonkin haluaisin asumaan

ma oon ihan onnessani tulossa suomeen lomalle. En oo ollu 14 kuukauteen saunassa !! jees huomenna istun saunassa koko illan, olutta, grillimakkaraa takassa, jouluna sitten kinkkua, poronlihaa... se on hyvaa kun harvoin saa. Naisen tuon ulkomailta mukanani, niin ei tartte kiukuttelua kuunnella, saa vaan nauraa kun kavereiden muijat kitisee. Se urputus siis alkaa kavereille heti jos juovat yhdenkin kaljan, siis yhdenkin !!
Harmi etta ei oo lunta, eika ilmeisesti tiedossakaan ?

ma oon ihan onnessani tulossa suomeen lomalle. En oo ollu 14 kuukauteen saunassa !! jees huomenna istun saunassa koko illan, olutta, grillimakkaraa takassa, jouluna sitten kinkkua, poronlihaa... se on hyvaa kun harvoin saa. Naisen tuon ulkomailta mukanani, niin ei tartte kiukuttelua kuunnella, saa vaan nauraa kun kavereiden muijat kitisee. Se urputus siis alkaa kavereille heti jos juovat yhdenkin kaljan, siis yhdenkin !!
Harmi etta ei oo lunta, eika ilmeisesti tiedossakaan ?

minusta taas lupailivat kunnon lumimyrskyä juuri ensi viikon alkuun.

Mulla on 18kk edellisestä saunasta, enkä ole varma menenkö nytkään. Muuten tiedossa puolen Suomen kiertoajelu lentokoneella, junalla, autolla ja ehkä muillakin kulkuvälineillä!

Hei hulinaa...

Ääh! Houkuttelisi taas lähteä ulkomaille duuniin, mutta miten? Olen kyllä kansainvälisessä firmassa duunissa, ja firmalla on konttoreita ympäri eurooppaa. Tuli kylläkin vaihdettua vuokra-asuntoa hiljattain, joten sekin vähän rasittaa. Saksa esimerkiksi houkuttelisi, Irlanti on tullut koettua jo.

suomi on puolivuotisen pimeyden, räntäsateen, vitutuksen, kiukkuisten naisten ja ruosteisten autojen maa.

Pimeys paskapuhetta (ei ole 6kk), räntäsade paskapuhetta (ei ole 6kk), vitutus on ihan omassa päässäsi, minun naiseni ei ainakaan ole kiukkuinen eikä autoni ruosteinen.

Olet ruikuttaja, hanki elämä.

Onpas muuten hienoa, että toi tattikuninkaan viesti jätettiin ja siihen kommentoivat poistettiin. Tämähän muistuttaa ihan hesarin linjaa. Joo, joo, viestien poistosta pitää valittaa suoraan modeille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom