Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naene, miten vitussa sä aina joudut noihin ihmetilanteisiin?
Se on Juankoski ja ko. laulaja on Juice.
Se on Juankoski ja ko. laulaja on Juice.
sama. Naene !! yleissivistysta !!! kyparapainen ukko. googleta ny juice kuva, se tosiaankin nayttaa semmoselta. Olit sen kanssa samassa hississa ja et pyytanyt nimmaria.
Meille Tamperelaisille juice on legenda.
Sama juttu hississä, oletteko huomanneet miten suomalainen käyttäytyy hississä. Tuijottaa sitä kerrosnäyttöä, omia kenkiään, ovea tai seinää. Vahingossakaan ei puhu mitään.
Aasiassa on kyllä yksi oleellinen ero Suomeen hissikulttuurissa. Sitä close-nappia nimittäin painetaan välittömästi! Ei valitettavasti riitä päässälaskutaidot laskiakseen, montako sekuntista ovien sulkeutumisen odotusta säästin kun tuon jalon taidon sain opittua :D
Parikin, jos oikein oon ymmärtäny... En tosin nyt muista edes nickejä.Eikös täällä Pakkiksellakin ollut joku Kiinassa asunut/asuva?
Eikös täällä Pakkiksellakin ollut joku Kiinassa asunut/asuva? Mulla saattais pian olla mahdollisuus siirtyä veden toiselle puolelle ja Kiinaan, todennäköisesti Shanghaihin, tai pienemmällä mahiksella Beijingiin. Oma kuvani Kiinasta kuten olettaa sopii on hieman vääristynyt Japanissa, onko ne oikeasti niin töykeitä ja vittumaisia kuin sanotaan? Mitä nyt niihin olen törmännyt ja tekemisissä ollut niin suurissa määrin niin ovat, mutta joku sanoi että vain Kiinan ulkopuolella. Kun sitä porukkaa riittää niin kuulemma maassa saa erilaisen kuvan. Entäs mitä noin elämän kannalta, millanen paikka toi Shanghai olisi asua?
Ainakin nimimerkki Kaisa on asunut Kiinassa...Parikin, jos oikein oon ymmärtäny... En tosin nyt muista edes nickejä.
En ole asunut Kiinassa, mutta tiedän että työnteko kielitaidottomien täkäläisten kanssa on haasteellista... eivät kehtaa myöntää, etteivät tajua paskan vertaa mitä olet juuri sanonut. Ja kun he eivät tajua mistä puhutaan tai mistä on kysymys, vastaus on automaattisesti "Yes". Tai "yesyesyes". Kysyä nyt vaikka "do you want this by e-mail or as a hard copy?" vastaus: "yes". Kyllä musta on helpompaa olla ihmisten kanssa jotka suoraan tunnustaa ettei nyt ihan ymmärrä. Tai no, kyllä mäkin Kiinaan voisin muuttaa, jahka kärsivällisyys tästä kasvaa :lol2:
En ole asunut Kiinassa, mutta tiedän että työnteko kielitaidottomien täkäläisten kanssa on haasteellista... eivät kehtaa myöntää, etteivät tajua paskan vertaa mitä olet juuri sanonut. Ja kun he eivät tajua mistä puhutaan tai mistä on kysymys, vastaus on automaattisesti "Yes". Tai "yesyesyes". Kysyä nyt vaikka "do you want this by e-mail or as a hard copy?" vastaus: "yes". Kyllä musta on helpompaa olla ihmisten kanssa jotka suoraan tunnustaa ettei nyt ihan ymmärrä. Tai no, kyllä mäkin Kiinaan voisin muuttaa, jahka kärsivällisyys tästä kasvaa :lol2:
Eikös täällä Pakkiksellakin ollut joku Kiinassa asunut/asuva? (clip)
The Freak sanoi:Eikös täällä Pakkiksellakin ollut joku Kiinassa asunut/asuva? Mulla saattais pian olla mahdollisuus siirtyä veden toiselle puolelle ja Kiinaan, todennäköisesti Shanghaihin, tai pienemmällä mahiksella Beijingiin. Oma kuvani Kiinasta kuten olettaa sopii on hieman vääristynyt Japanissa, onko ne oikeasti niin töykeitä ja vittumaisia kuin sanotaan? Mitä nyt niihin olen törmännyt ja tekemisissä ollut niin suurissa määrin niin ovat, mutta joku sanoi että vain Kiinan ulkopuolella. Kun sitä porukkaa riittää niin kuulemma maassa saa erilaisen kuvan. Entäs mitä noin elämän kannalta, millanen paikka toi Shanghai olisi asua?