Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei lontoon tuubissakaan kukaan puhu. matkustin niilla toihin useita vuosia.
Just toi on parasta, että Suomessa annetaan olla pääosin rauhassa. Vittuako sitä ruveta jotain jonnin joutavaa tuntemattomien kanssa vääntämään. Ja parashan naapuri on sellainen, jota ei koskaan näe, ei koskaan kuule, eikä koskaan haista. Sitä paitsi se on kyllä on taivaan totuus, että jos joku tuntematon rupeaa heittämään sulle läpänderiä julkisissa, niin se on 99% varmuudella joko a) hullu, b) humalassa, c) huumeissa tai d) kaikki edellä mainitut. Näin ainakin Helsingissä.
Sama juttu hississä, oletteko huomanneet miten suomalainen käyttäytyy hississä. Tuijottaa sitä kerrosnäyttöä, omia kenkiään, ovea tai seinää. Vahingossakaan ei puhu mitään. (EDIT: Pulla tuosta jo vuodattikin)
Mä muistan yhden päivän, kun istuin Lontoon tuubissa jonkun miehen viereen. Miehen kännykkä soi, ja hän rupesi puhumaan kännykkäänsä Suomea. Puhelu päättyi, mietin että sanonko että terve suomalainen! En sanonut. Istuttiin vierekkäin parikymmentä minuuttia enkä sanonut mitään. :lol2:
Ehdottomasti saksa, muuten aivan 100000% samaa mieltä.PS. itsestäni tuntuu että rahaakin arvokkaampi lahja mitä lapselleen voi antaa, on kasvattaa se ulkomailla, siten että hänestä tulee kaksikielinen (Ehdottomasti englanti/ranska toisena kielenä). Koko maailma on sen jälkeen hänelle auki ja esim. opiskelupaikan voi valita täysin vapaasti. No, tää nyt on mun mielipide joka ei kiinnosta paskan vertaa teitä ja olenkin monen mielestä varmaankin ajattelematon mulkku-vanhempi kuka pilaa lapsensa elämän.
Kun rupesi kiinnostamaan katsoa ikkunasta ulos enemmän kun miehen kotivideoita, hän päätti näyttää jotain vielä mielenkiintoisempaa; kotivideo lampaan kurkun aukileikkaamisesta sukujulhissa!! VoiQUOTE]
Etta sattuikin. Itse olin juuri kaksiviikkoa sitten tappamassa lammasta. Vaimo on naet tunisialaisesta perheesta, ja nyt on ramadan.
Tosiaankin lammas sahapukille selalleen jalat narulla kiinni, kurkku auki. Lammas kylla kuolee 2 sekunnissa. 30sec koko lammas rupee hytkymaan ihan helevetisti, tassa pitaa pitaa kiinni ihan tosissaan.
Tama jalkeen laitetaan letku perseeseen ja puhalletaan lammas tayteen ilmaa !! Lampaasta tulee sellainen pallo, noh voit kuvitella jonkinverran ilmavaivoja. Pallomahan nahka auki, ja taman jalkeen nahka lahteekin irti aika helposti. Kassit tietyti talteen, niista saadaan hyva keitto talvella. Mulla onkin tata keittoa jatkossa sheikkerissa, palkkarin sijasta.:curs:
joo, toinen lammas oli tapettu pari paivaa ennen. Leikeltiin lihat irti ja jauhettiin jauhelihaksi. mulla on sita nyt pakkasessa 10kg !! Tasta tulee hyvaa lasagnee, ja burgereita. Jos teita pakkislaisia sattuu talvella tulemaan tanne rivieralle pain, niin meika kylla tarjoo lammaspataa.
Tassa on hyvaa se etta lammas on koko elamansa ollu niitylla tuossa alppien kupeessa, joten ei ainakaan ole mitaan geenimuunneltua. Lammaspaimen on viela lisaksi mun hyva kaveri. Kaverilla on muuten aika hauskat jutut. Se on yli 300 paivaa vuorilla lampaitten ja koirien kanssa per vuosi.
Oli itseasiassa aika mielenkiintoinen viikonloppu maaseudulla/vuorilla. En oo ennen tollastakaan tehny. Harmi etten ottanu videolle, silla sita olis sitten voinu naytella tuntemattomille ihmisille julkisissa kulkuneuvoissa
Etta sattuikin. Itse olin juuri kaksiviikkoa sitten tappamassa lammasta. Vaimo on naet tunisialaisesta perheesta, ja nyt on ramadan.
Tosiaankin lammas sahapukille selalleen jalat narulla kiinni, kurkku auki. Lammas kylla kuolee 2 sekunnissa. 30sec koko lammas rupee hytkymaan ihan helevetisti, tassa pitaa pitaa kiinni ihan tosissaan.
Tama jalkeen laitetaan letku perseeseen ja puhalletaan lammas tayteen ilmaa !! Lampaasta tulee sellainen pallo, noh voit kuvitella jonkinverran ilmavaivoja. Pallomahan nahka auki, ja taman jalkeen nahka lahteekin irti aika helposti. Kassit tietyti talteen, niista saadaan hyva keitto talvella. Mulla onkin tata keittoa jatkossa sheikkerissa, palkkarin sijasta.:curs:
joo, toinen lammas oli tapettu pari paivaa ennen. Leikeltiin lihat irti ja jauhettiin jauhelihaksi. mulla on sita nyt pakkasessa 10kg !! Tasta tulee hyvaa lasagnee, ja burgereita. Jos teita pakkislaisia sattuu talvella tulemaan tanne rivieralle pain, niin meika kylla tarjoo lammaspataa.
Tassa on hyvaa se etta lammas on koko elamansa ollu niitylla tuossa alppien kupeessa, joten ei ainakaan ole mitaan geenimuunneltua. Lammaspaimen on viela lisaksi mun hyva kaveri. Kaverilla on muuten aika hauskat jutut. Se on yli 300 paivaa vuorilla lampaitten ja koirien kanssa per vuosi.
Oli itseasiassa aika mielenkiintoinen viikonloppu maaseudulla/vuorilla. En oo ennen tollastakaan tehny. Harmi etten ottanu videolle, silla sita olis sitten voinu naytella tuntemattomille ihmisille julkisissa kulkuneuvoissa
Onhan se totta, että suomalaiset on varmasti yleisesti ottaen vähän "ei niin sosiaalisia", mutta en nyt ole muuallakaan maailmassa nähnyt touhun yleisillä paikoilla/kulkuvälineissä poikkeavan suuresti suomen menosta. Juuri esim. olin Saksassa tuttavien luona ja siellä kun liikuin, niin ei siellä junassakaan ja bussissa kukaan puhunut mitään toisilleen. Siellä sitä junassakin Kölnistä Bonniin mentäessä kaikki matkustajat möllötettiin hiljaa omilla paikoillaan ja tuijotettiin ulos tyhjyyteen!