Jos säästä puhutaan niin itse olen tehnyt sellaisen havainnon että eniten siitä valittavat sellaiset henkilöt jotka kärsivät vähiten. Säätila tuntuu vituttavan niitä jamppoja jotka aamulla kävelevät sen 25 m roikassa olevalle autolle, ajavat auton duunin pihaan, lusivat päivän konttorilla/sisätiloissa ja illalla harrastukset ovat pääasiassa sisällä/junttipunttia salilla. Itse näen säätilat mahdollisuuksina harrastusten suhteen. Mahdollisimman paljon erilaisia eri vuodenaikoihin sidottuja harrastuksia niin aina on jotain mieleistä odotettavaa/tekemistä.
Vai onko teille sää synonyymi valottomuudelle? Itse kaipaan harrastuksista huolimatta valoa. Valoton aika vielä korostuu kun itsellä on havaitusti herkkyyttä valon vaikutukselle mielialaan.
No mulle paska sää on sitä kun sataa, on loskaa, on pimeä, on kylmä jne.
Kesällä on kiva heittää shortsit ja t-paita niskaan ja talvella taas on kiva kun ei tarvi koko vaatekaappia pukea. Syksyllä sade vituttaa. PK-seudun talvessa loska ja kun ei kuitenkaan voi tehdä mitään talviurheilulajeja. Olin Suomessa juhannuksen aikaan kesällä, sato rakeita ja vitun kylmä; sitte joulunaikaan, satoi vettä ja oli +5, ei puhettakaa lätkästä tai hiihtämisestä tai laskettelusta, jos suomen mäissä kurvailua nyt lasketteluksi voi kutsua. Ei kauheen mieltä ylentävää :D
Asun etelä-saksassa ja paljon paremmat harrastukset on talviurheilulle kuin vaikkapa stadissa.
Missä maassa jambo asut vai ootko näitä jotka on pakotettu puolustelemaan suomen kelejä?
Siihen on varmaan syynsä ettei ihmiskunta oo lähteny levittäytymään napapiirin pohjoispuolelta alaspäin...