Pohkeet sukilla!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tästä on saatettu jauhaa joskus, mutta en löytänyt hetimiten mitään.

Testailin tuossa pohjeliikkeitä pystyssä ja istuen ilman kenkiä (eli siis kengät olivat unohtuneet kotiin). Yllätyin positiivisesti miten paljon paremman tuntuman sain ilman kenkiä. Liikeradoista tuli pitempiä, venytys tuntui paremmin ja jotenkin jäi sellainen fiilis, että liikkeet tuntuivat monipuolisemmin eri lihaksissa. Eli kannattaa kokeilla, jos ei vielä ole sitä tehnyt. Ei muuta ...

Mulla vaa meni jalkapohjat paskaks sellasessa, oli sellaset hiekkapaperi gripit niissä ja hankas jalat rikki...nyt o sellaset pehmo-pohjaiset kengät ja ovat erinomaiset...

On kokeiltu ja tulee sillointällöin tehtyä näinkin, ihan mukavaa vaihtelua. Ja kannattaa kyllä ehdottomasti kokeilla jos ei ole kokeillut. Tosin toi edellä mainittu santapaperialusta on siihen tarkoitukseen aika ikävä.

Tälläiset ovat ihan hyvät pohjeliikkeisiin.. Tosin kuluvat suht nopeasti käytössä.

Liitteet

• jumppatossut.webp
    jumppatossut.webp
    16,3 KB · Katsottu: 1 981
Frodo sanoi:
Mulla vaa meni jalkapohjat paskaks sellasessa, oli sellaset hiekkapaperi gripit niissä ja hankas jalat rikki...nyt o sellaset pehmo-pohjaiset kengät ja ovat erinomaiset...

.o0O Tarhatossut?!

jaha Dobermanni ehti ensin

xxxxxxxxxxxxxx

Mä ainakin teen sen takia sukkasilla, kun meidän salin prässissä on sellainen alusta, että meitsin kengät luistaa siinä ja koko ajan pitäis muuten korjata asentoa. Sukkasilla on muutenkin hyvä tehdä verrattuna ainakin jäykkäpohjaisiin kenkiin, kyllä siinä paremman tuntumankin saa!

Dobermann sanoi:
Tälläiset ovat ihan hyvät pohjeliikkeisiin.. Tosin kuluvat suht nopeasti käytössä.

Ihan ku mun penskaikäset jumppatossut :) Vieläköhän on tallella, vois vaikka ottaa käyttöön (jalan koko pysynyt samana...)...

heheh
menee samaan kategoriaan tarrasukkien kanssa. Tunnetaan myös nimellä jarrusukat.

Mulle kans kävi kerran noin, et jäi kengät vahingos kotiin ja piti tehd jalkatreeniä just sillon. Muuten ei haitannut, mut ainakin mulla jalkaprässissä tuntu, et joku olis porannut jollakin porakoneella jalkaan. Tuntu ihan mieletöntä vihlontaa tohon jalan etuosaan, ku ei ollut mitään pehmeetä mitä vasten jalka olis tuettuna. Ei kivaa..

Dobermann sanoi:
Kaveri käyttää painijan kenkiä,ja oon kuullu että jotkut muutkii käyttää,on kuulemma hyvät.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom