Pohjenousu (kotona)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitä mieltä olette liikkeestä pohjenousu käsipainolla yhdellä jalalla tehden? Olen tällaista liikettä tehnyt kotonani, niin että 3*20-30 ja sitten perään pohjenousu "molemmilla jaloilla" heti perään, jalkaterät ovat korokkeen päällä ja näitä 2*30.
Tämä tuntuu minusta ihan hyvältä tällainen ohjelma, mutta en täysin luota itseeni joten kysyn mitä mieltä olette tuosta pohjenoususta yhdellä jalalla käsipainolla liikestä ja entä mitä mieltä olette tuosta pohjetreenistä?

Kiitos jo etuäteen!
(pääsen aika harvoin treenaamaan kunnon salilla) :)

Jos on reppu (mielellään lantiohihnat ettei revi hartioista kaikkia mehuja), niin sinne jotain painoa, vaikka kiviä kuten Mättö neuvoi, tai vaikka kanisterissa vettä jne. Luovuutta! Henkilökohtaisesti tekisin myös toistoja kunnes jaloissa polttaa ennemmin kuin laskisin toistojen määrää, sillä painon säätely noitten mcguyvermaisten apujen kanssa voi olla hankalaa. Pohkeet ovat muutenkin sen verran tiukkoja lihaksia, että kyllä hyvin saa rääkätä, että tulosta tulee. Ovat kuitenkin tottuneet liikuttelemaan lihojasi paikasta toiseen päivittäin :)

Edit: Aina kannattaa ensiksi luottaa itseensä ja toiseksi kysyä muiden mielipidettä, ja vasta sitten alkaa treenaamaan.

Itse olen illalla suihkussa käydessä tottunut tekemään pohje -treenit.
Teen n. 2x25 toistoa/jalka mahdollisimman puhtaasti ja kyllä ne alkaa jo apua huutamaan. :) Siis salilla en tee ollenkaan seisaaltaan pohkeita vaan korvaan ne parhaani mukaan suihkussa. :D

jp^- sanoi:
Itse olen illalla suihkussa käydessä tottunut tekemään pohje -treenit.
Teen n. 2x25 toistoa/jalka mahdollisimman puhtaasti ja kyllä ne alkaa jo apua huutamaan. :) Siis salilla en tee ollenkaan seisaaltaan pohkeita vaan korvaan ne parhaani mukaan suihkussa. :D
eikös forkut ole yleensä se mitä suihkussa treenataan :rolleyes: :lol2:

Kyllä nuo pohkeet ovat ainakin jonkin verran kasvaneet, mutta voi johtua myös siitä, että teen myös kovat pohjenousut istualtaan salilla. Siis suihkussa teen laudan päältä hieman etunojassa pitkällä ja hitaalla liikeradalla ja aivan järkyttävät poltteet ainakin saan. :) Ajattelin kyllä jatkossakin näin tehdä, mutta sitten kun sarjat menevät reilusti yli 30 niin pitänee jo jostain lisäpainoa keksiä..

Forkut treenataan kyllä salilla, mutta tarpee vaatiessa myös kotona. :D

jp^- sanoi:
Kyllä nuo pohkeet ovat ainakin jonkin verran kasvaneet, mutta voi johtua myös siitä, että teen myös kovat pohjenousut istualtaan salilla. Siis suihkussa teen laudan päältä hieman etunojassa pitkällä ja hitaalla liikeradalla ja aivan järkyttävät poltteet ainakin saan. :) Ajattelin kyllä jatkossakin näin tehdä, mutta sitten kun sarjat menevät reilusti yli 30 niin pitänee jo jostain lisäpainoa keksiä..

Forkut treenataan kyllä salilla, mutta tarpee vaatiessa myös kotona. :D

Eiköhän se sitten toimi :) Tuossa tulee kanssa (pohjenousut jalat koukussa) duunattua myös leveää kantalihasta (soleus) tuon kolmipäisen (gastrocnemius) lisäksi, joten ihan hyvältä kuullostaa näin maallikon korvissa. Kipu kasvattaa, joten toivota vaan kunnon poltteet tervetulleiksi. Ja jos ei painoa, esim. suihkukaappiin kelpaavaa :D, löydy, niin eivät pidemmätkään sarjat vaihtelun vuoksi pahaa tee.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom