Pohje "muljahtelee / kuplii" ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jooonas
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
jäi ekassa viestissä kysymättä että mistähän voisi johtua tuollainen kun olin tässä ajan mittaan tehnyt aika paljonkin jalkakyykkyjä, pieniä sarjoja ja vähän pohkeitaki, niin eräänä iltana kävellessäni alko tuntumaan sellasta outoa kuplimista tai muljahtelua oikeassa pohkeessa? tullut about 2-3 kertaa kuukauden aikana tuo tunne. oon kyll rassannu reisiä aika paljon että voisko johtuu siitä? tai niist jalkakyykyistä?

yleensä se kestää joitaki minuutteja ja ei se kokoajan siltä tunnu, välil vaan. ja samalla kyl pystyy seisoo pohkeilla ja tekee pohjeliikkeitä. eli ei se silleen kramppaa.

eli tietääkö kukaa?

mulla pohkeet oli tosi herkät nykimään jalkatreenien jälkeen ja yöllä jopa kramppaamaan tosi kivuliaasti (ei oo kovin mukava herätä siihen muuten). rupesin käyttämään magnesiumia lisäravinteena ja ei ole enää kramppeja ollu. kannattaa ehkä kokeilla :kippis1:

pohje

juuh. käytän kyl magnesiumii. mut eipä nyt oo vähään aikaan mitään tulluka. se on sillee outo et se ei oo kivulias ollenkaan. se on vaan epämiellyttävän tuntusta "kuplintaa" tavallaan.
mut ei se sillee paljoo. ja hetken aikaa ja harvoin. pitää varmaa kyl venytellä sitä enemmän, meinaa mul on koko ikäni ollu pohkeet vähä jäykät.

Samaa "vikaa".. kuplinta on hyvä sana. Ihan kun sadoista säikeistä jotkut sieltä täältä nykisivät. Hassun tuntuista ja näyttää lähinnä siltä kun pohkeiden sisällä olisi kymmenkunta lieroa jotka liikahtelisivat ympäriinsä. En ole edes tehnyt jalkareenejä joihinkin viikkoihin kun olen polvea lepuuttanut joten en oikein keksi mistä tämä johtuisi.. Miralia tulee vedettyä 1 / vrk..

Toi "kupliminen" kuulostas nopeelta elohiireltä ja niistä pääsee tosiaan eroon hyvin magnesiumilla ja venyttelemällä. Tuskin se mitään sen ihmeempää on kun ei kerta ole kivulias.

juu, elohiirtä mäkin veikkaisin. mulla oli olkapäässä noin viikon ajan semmone elohiiren tapanen nykiminen tässä muutama viikko sitten...

Jes, sama homma täällä. Oikea pohje kuplii. Oikeasti suht vittumainen tunne, kun ei oikein venttely tai mikään siihen auta. Iskee about pari kertaa kuukaudessa ja mullakin alkanu vasta saliharjoittelun jälkeen, että kai tällä jalkatreenillä jotain osaa tähän on.

Mutta eipä tuo mitään vaarallista kai oo, vähän kyllä friikki olo välillä kun koko oikea pohje riehuu mystisesti ja näyttää siltä, että joku eläin pyrkisi sieltä ulos :hyper:

Heh. Mulla sama ongelma, mutta olenkin ensimmäinen jolla se on vasemmassa pohkeessa :)

Magnesiumia saan päivässä 25mg Multitabs NEO:sta ja 100mg Berocasta. Kummatkin tuommosta Mg2+

Niissä magnesiumtableteissa on muistaakseni 350 mg, että tollanen 125 mg päivässä on todennäkösesti liian vähän...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom