Pohje gallup

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

del32157754

Banned
Eli kuinka massiivisia pohkeita porukoilla on?? Ja millä liikkeellä rankasette niitä..
Itellä 43cm.. Ja Smithissä yleensä teen 150-170kg painoilla..

Minun vaivaiset naisen pohkeet on 38cm ja kyllä niitä tulee rankaistua pohjelaittees (seisten) 125kg:lla...

38cm, mikä on mielestäni ihan kohtalaista siihen nähden, etten ole pitkään aikaan treenannut pohkeita erikseen. Syy treenaamattomuuteen on juoksuharrastus. Jostain syystä pohkeeni palautuvat todella hitaasti, mikä häiritsee juoksua. Niinpä päätin kylmästi jättää erilliset pohjeliikkeet pois ohjelmasta. Talvella, kun juoksu jää vähemmälle, alan todennäköisesti taas rääkätä pohkeita salilla.

49cm. smithissä 150-200kg:n sarjoja

En ole mittaillut, mutta teen ensin yhden jalan pohjenousua seiten pohjekoneessa ja sitten normaali pohjeliike istuen. Jälkimmäisessä liikkeessä painot 115kg ja jotain 10 toiston sarjaa.

38cm näyttäs nyt olevan :O. Uskomatonta mutta muistan ihan varmasti mitanneeni ennen TTT-treeniä pohkeille pari viikkoa sitten mitaksi 37cm. Ehkä mittausvirhe..

Sama kuin esim "hauiksen" koolla, että mitoilla ei ole vitunkaan merkitystä siihen kuinka isolta se lihas oikeasti näyttää. Se on ihan vitun eri asia onko 170 kilonen vai 50 kilonen tai 150 cm vai 220 cm pitkä. Lopettakaa nyt vittu toi mittojen jakelu, kun niillä ei ole mitään merkitystä. Laittakaa kuvat niistä pohkeistanne, niin niitä voi arvostella.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
IsoDino sanoi:
Sama kuin esim "hauiksen" koolla, että mitoilla ei ole vitunkaan merkitystä siihen kuinka isolta se lihas oikeasti näyttää. Se on ihan vitun eri asia onko 170 kilonen vai 50 kilonen tai 150 cm vai 220 cm pitkä. Lopettakaa nyt vittu toi mittojen jakelu, kun niillä ei ole mitään merkitystä. Laittakaa kuvat niistä pohkeistanne, niin niitä voi arvostella.
Jep,asiaa.Itelläkin pohkeissa mittaa vaan 40 cm mutta kyllä ne pohkeilta näyttää kun nilkat ja polvet on ohuet ja jalat kireessä kunnossa.Treenattua pohkeita tulee smithissä seisten 100-120 kg:lla ja istuen 55-60 kg:lla.Päälle juoksua mikä kehittää pohkeita myös...

Saaks tähän jotenki kuvan liitettyä suoraan ? 41,62cm toinen 40,52cm pituus 176 ja paino 87,56kg rasvat 12-13(ISO ?)
Sarjapainot vaihtelee 5-13 väliltä koneessa.

Wyldeclone sanoi:
Päälle juoksua mikä kehittää pohkeita myös...

NOT

EDIT: ei oo kunnon mittanauhaa, mutta tollaset 38 senttiä :D Löytyykö pakkikselta aikuista miestä, jolla olis ohuemmat pohkeet kuin mulla.

Pertti 123 sanoi:
NOT

EDIT: ei oo kunnon mittanauhaa, mutta tollaset 38 senttiä :D Löytyykö pakkikselta aikuista miestä, jolla olis ohuemmat pohkeet kuin mulla.

Olet kohdannut voittajasi, 37cm! :D

Pohkeita on tullut kyllä ihan tunteella treenattua ja kovaa kanssa yhtä kauan kuin muutakin kroppaa mutta eipä nuo tosta näytä kasvavan. Muotoa nyt ainakin on tullut lisää mutta ei kokoa :eek:

Pertti 123 sanoi:
No,joo.Ei lihasta juoksemalla rakenneta mutta kireempään kuntoon jalat tulee.Pitkät lenkit syö lihasta mutta pikamatkoja ja maastossa juoksemalla olen saanut hyviä tuloksia pohkeiden osalta.

40cm, ja istuen sarjaa 15x70kg, mutta eipä mua paljon kiinnosta niitä reenailla.

Wyldeclone sanoi:
Pitkät lenkit syö lihasta mutta pikamatkoja ja maastossa juoksemalla olen saanut hyviä tuloksia pohkeiden osalta.

Siis massaa vai?

Mä olen pikajuoksija ja mun pohkeet on kuin hyeenan kaluamat gasellin etujalat. Ei ne kyllä juoksemalla kasva, oli kyseessä sitten pika tai mikä vaan juoksu. En usko, että tässä on edes yksilöllisiä eroja. Kasvaneet varmaan jostain muusta syystä sulla.

PS: Jimbe, ootas, kun saan kunnon mittanauhan, koska saattaa mullakin olla alle 38, mutta "kunnioitettavat" pohkeet sullakin :D

Suositut

Back
Ylös Bottom