- Ikä
- 40
Ööö?? Niinkuin sanoin, erottaa se, että teen asian eteen jotain(opiskelen, etsin ahkerasti töitä, tms.), enkä valita ja perusta nettifoorumeille keskusteluja, joissa kerron kuinka paskasti kaikki on :itku:. Voi olla, että vuoden työttömyysputken jälkeen minäkin tulen tänne kertomaan samat hommat, mutta toivottavasti en. Ja en varsinkaan, jos se on minusta kiinni. En tiedä mitä sinä teet oman tulevaisuutesi eteen, mutta asiasta parkuminen ei varmasti edistä hommaa mitenkään. Tainojoo, kai se vähän helpottaa, kun voi avautua.
Sen verran täytyy korjata ennakkoluuloja että itse allekirjoittanut olen töissä käyvä keskiluokkainen perheenisä joka ajaa farmariautolla ja makselee asuntovelkojaan. Eli kannaltani asiat ovat menneet ihan ok. Ja olen ihan tarpeeksi onnellinen omaan tilanteeseeni.
Tarkoituksena oli herättää keskustelua nykyisestä kilpailuasetelmasta johon kaikki eivät ole valmiita eivätkä edes halua joutua.
Turhaa on myös nuorena pinkoa koulunpenkillä itseään burnoutiin vain siksi, että pääsee elämään keskiluokkaista "ihanaa" arkea. Pitää elää nyt ja tässä, etsiä onnea paljon todellisimmista asioista. koska ei se tulevaisuus ole kuitenkaan sen kummempaa,elämää vain.