Plasma- ja LCD tv:n valinnasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JH4
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko nuo Sonyt enää kilpailukykyisiä? 10vuotta sittenhän merkki oli se paras, mutta nyt on vaan Samsunkia ja LGeetä joka paikassa.

Missä noita arvosteluita olis enemmän?
Jaa-a, itse bongannut vaan ajoittain jostain lehdistä.

Onko nuo Sonyt enää kilpailukykyisiä? 10vuotta sittenhän merkki oli se paras, mutta nyt on vaan Samsunkia ja LGeetä joka paikassa.
Enpä osaa sanoa laajalla kokemuksella, mutta toi mun aiemmin linkkaama tonnin Sony vakuutti. Smart ominaisuudet toimi hyvin, ja ite niistä pidän, ja kuva näytti hyvältä hintaisekseen imho. Plus ne valikot/epg oli buenoja.

Taidan itse kans katsoa Sonyä seuraavaksi kun on ajankohtaista, ihan vain ton Sonyn ~viikon käyttökokemuksen perusteella.

Arvosteluita löytyy aika hyvin hdtvtest.co.uk ja trustedreviews.com tai itse ainakin seuraan näitä kahta.

e.

Noissa aiemmissa linkeissä olikin jo toi hdtvtest.

Onko Mike nähnyt livenä 4k telkkarin kuvaa? Aivan jäätävän hieno kuvanlaatu
Saispa vaan kaikki HBO yms. laadukkat TV sarjat 4K:na, ja tietenkin vaikka suurimmat leffat. Striiminä kaikki tietenkin. Sitä odotellessa. :)

CES messuilla pari valmistajaa esitteli muuten $1000 4K töllöjä.

Sony tilattu.

Sony KD-65X9005 65" 4K Ultra HD 3D LED

KD65X9005.jpg

Leffoissa joudun aina siirtämään sohvaa takaseinästä normaalisti parin metrin päähän tykin kuvasta, jotta saan takakajarit oikeaan kulmaan. Nyt tv-tulee vähän lähemmäksi kun en mounttaa sitä seinään kiinni, joten pahimmasta koon downgradesta pääsee ehkä tuurilla ylitte. Kuva tulee toki parantumaan ihan vitusti, mutta ei tykkiä ihan heti voiteta leffoissa. Mut tossahan se tykki silti jökittää seinässä, joten aina voi sillä katsoo jos kiinnostaa.

Leffoissa joudun aina siirtämään sohvaa takaseinästä normaalisti parin metrin päähän tykin kuvasta, jotta saan takakajarit oikeaan kulmaan. Nyt tv-tulee vähän lähemmäksi kun en mounttaa sitä seinään kiinni, joten pahimmasta koon downgradesta pääsee ehkä tuurilla ylitte. Kuva tulee toki parantumaan ihan vitusti, mutta ei tykkiä ihan heti voiteta leffoissa. Mut tossahan se tykki silti jökittää seinässä, joten aina voi sillä katsoo jos kiinnostaa.
Melkein lyön vetoa, ettet tykillä tule katsomaan, kun saat tuon Sonisi;)

Sony tilattu.

Sony KD-65X9005 65" 4K Ultra HD 3D LED

KD65X9005.jpg
Ui vitsi toi on hieno. En tiennyt että tuosta kajarimallista oli tommonen isompikin, hyvä tietää.

Näin tuon Sonyn töllön kun olin jenkeissä käymässä viime vuonna. Olihan se melko hulppean näköistä 4K-kuvalla, teki kyllä vaikutuksen. Onnea vain valinnasta, varmasti jää tykki keräämään pölyä.

Olen tässä etsimässä uutta telkkaria pleikkari kolmosen kaveriksi ja kauppoja selailtuani törmäsin kahteen vaihtoehtoon. Laittakaahan kommenttia ja jos tiedätte parempia telkkuja samassa hintaluokassa niin saa kertoa!

Sony 40 LED-TV KDL-40R473A - Gigantti

Samsung - UE40EH5005 - Expert.fi

Mitä sanotte, kumpi soveltuu paremmin pelaamiseen? Mitä ylipäätään pitäisi ottaa huomioon pelaamista ajatellen? Tällä hetkellä käytössäni on 24" samsungin lcd näyttö ja ihan hyvältä siitäkin näyttänyt, että luulisi tollasten 40" olevan joka tapauksessa parannusta :D?

Olen tässä etsimässä uutta telkkaria pleikkari kolmosen kaveriksi ja kauppoja selailtuani törmäsin kahteen vaihtoehtoon. Laittakaahan kommenttia ja jos tiedätte parempia telkkuja samassa hintaluokassa niin saa kertoa!

Sony 40 LED-TV KDL-40R473A - Gigantti

Samsung - UE40EH5005 - Expert.fi

Mitä sanotte, kumpi soveltuu paremmin pelaamiseen? Mitä ylipäätään pitäisi ottaa huomioon pelaamista ajatellen? Tällä hetkellä käytössäni on 24" samsungin lcd näyttö ja ihan hyvältä siitäkin näyttänyt, että luulisi tollasten 40" olevan joka tapauksessa parannusta :D?
Löysin vielä yhden saman hintaluokan tv:n LG 42LN5400 42" LED televisio, 100 Hz, USB, MHL. | LED | 42" | Verkkokauppa.com

Miten noissa sonyissa toimii nettiselaaminen? Itselläni on omassa töllössä tuo toiminto mutta kertaakaan en ole koittanut kun tabletti ja ps3 jo hoitavat sohvalla sen. Miten noissa töllöissä ja muuten esim ps3:kin on riski saada netistä virus? samallalailla kuin normi tietsikassa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom