Onko kellään tietoa/kosketuspintaa 50-60'' LCD televisioiden suhteen. 3d ja smart ominaisuuksilla ei niin väliä. Hinta jos osuisi väliin 800-1400€
Arvostaisin hyvää kuvanlaatua kanavasurffailuissa ja elokuvien kanssa. Merkillä ei väliä.
Mitä suosittelisitte?
Mulla on joululta kokemusta tästä:
Sony KDL-50W685 50" 3D LED televisio, 200 Hz, WiFi. | 3D | 50 - 51" | Verkkokauppa.com
Mun piti valita joku 50" töllö tuttaville, ja tuohon päädyin. Mietteitä:
1. Pirun tyylikäs
2. Valikot oli responsiiviset, eli nopeahkot (miten TV:n rauta ylipäätään voi jaksaa pyörittää noita), yleensä tää on yksi asia joka mua risoo telkkareissa aivan saatanasti
3. Ohjelmaopas oli toimiva
4. Jopa perus antenniverkon SD kuva oli katseltavaa kun antennipiuha kii töllössä (ei digiboksissa)
5. HD kuva oli myös hyvää
6. On kaikki HD virittimet, ja USB tallennus (voi heivaa muut digiboksit, ellei tietty satu olee Sonera/Elisa Viihde)
7. Ensimmäistä kertaa kokeilin Smart ominaisuuksia, ja vaikka sanoit ettei tarvi niin YouTuben selaaminen oli yllättävän hienoo Wifillä. Etenkin hienoo siksi että puhelimen ja tabletin YouTube paritus oli helppoa eli pystyy niil plärää YouTubee ja kuva tulee töllöön
8. Ensimmäistä kertaa katselin myös 3D:tä normi töllöllä, ja sehän oli tässä varsin toimivaa plus noi mukanan tulevat lasit on mukavemmat ku Finnkinossa
Varmaan löytyy vastaava isommassa koossa myös, jos 50" on liian pieni.
Oma unelmatöllö atm, etenkin kun en saa aikaseksi ostaa erillisiä hifi laitteita, ja tässä on arvosteluiden mukaan hyvät sisäiset:
http://www.gigantti.fi/product/tv-j...05ABAE/sony-55-3d-smart-led-tv-kd-55x9005abae