Plasma- ja LCD tv:n valinnasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JH4
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suositelkaa telkkua mulle. Kokoa pitäs olla ainakin 42" saa olla enemmänki, helvetin hyvä kuva tietysti pitäs olla.. Eniten tulee pelailtua ja katseltua leffoja, hinta max 600e. Kai tuolla nyt jonkulaisen ruudun saa?

Haet parhaan Samsungin mitä tuohon rahaan saa niin hyvä tulee.

Suositelkaa telkkua mulle. Kokoa pitäs olla ainakin 42" saa olla enemmänki, helvetin hyvä kuva tietysti pitäs olla.. Eniten tulee pelailtua ja katseltua leffoja, hinta max 600e. Kai tuolla nyt jonkulaisen ruudun saa?

Pelikäytössä yksi tärkeimmistä ominaisuuksista on alhainen input lag (=viivettä ruudulla tapahtuvaan liikkeeseen, kun annat vaikkapa ohjauskomennon).
Eli vaikka tv olisi muuten kuinka hyvä, mutta input lag on liian korkea niin ainakin moninpeleissä tulee annettua turhaa tasoitusta.
Kannattaa siis googletella nimenomaan pelaamista silmälläpitäen tehtyjä testejä, joissa tuo on huomioitu. Edes game moden olemassa olo ei automaattisesti takaa, että lagi on riittävän alhainen.

Joku n. 70 tuumainen töllötin pitäisi hankkia, mutta näissä isommissa vielä tuo valikoima on kapeampi kuin pienemmissä. Onko jotain ehdotuksia hyvästä töllöttimestä suurinpiirtein tuohon kokoluokkaan?

Pelikäytössä yksi tärkeimmistä ominaisuuksista on alhainen input lag (=viivettä ruudulla tapahtuvaan liikkeeseen, kun annat vaikkapa ohjauskomennon).
Eli vaikka tv olisi muuten kuinka hyvä, mutta input lag on liian korkea niin ainakin moninpeleissä tulee annettua turhaa tasoitusta.
Kannattaa siis googletella nimenomaan pelaamista silmälläpitäen tehtyjä testejä, joissa tuo on huomioitu. Edes game moden olemassa olo ei automaattisesti takaa, että lagi on riittävän alhainen.
Tommosesta en oo koskaan kuullukkaan. Kiitti pitää googletella! :)

Etenkin jos padilla pelailee, niin pärjää heikommallakin. Hiirtä käytettäessä asia onkin sitten jo toinen. Tuo Jay Jayn linkkaama samppa vaikuttaa ihan hyvältä.

Uskonpa, että tilaan tuon kun on noin halpa. :) Pleikkarilla tulee pelailtua.

Mulla o ollu näppituntuma että jumbokoossa kannattaa suosiolla mennä tykin puolelle. Parilla tontulla tykki ja vaihtolamput muutaman huntin tsipale parin-kolmen vuoden välein.

Millasta telkkaria kannattais kattoa alle 400 euron hintaluokassa (tietenkin mitä halvempi sen parempi)? 32-tuumainen saisi olla. Tuohon hintaan varmaan LCD olisi parempi hankinta kuin LED?

Millasta telkkaria kannattais kattoa alle 400 euron hintaluokassa (tietenkin mitä halvempi sen parempi)? 32-tuumainen saisi olla. Tuohon hintaan varmaan LCD olisi parempi hankinta kuin LED?

Itsekin kaipaan makkariin tuollaista, 32"-40". Mahdollisemman halpa :)

Onko käytännössä väliä, kun on vaan 100Hz?

En kyllä näkisi LED/LCD televisiossa mitään väliä normikäytössä, että onko 100 vai 200.
Eli mun ääni menee vaihtoehdolle, ei ole käytännössä väliä.

Mitäs televisio suosittelisitte 600-1100 euron hintahaitarilla? Pääasiassa urhelun katsomiseen sekä leffakäyttöön, kokoa pitäs löytyä vähintään 46". 3D:tä ei tarvitse löytyä, joskaan ei siitä haittaakaan ole.

Millaisia kokemuksia LG:n uusista malleista? Itse vastustanut LG:tä jostain kummasta syystä , mut nyt jotenkin alkanut hinta/ominaisuudet puoltamaan kyseisen merkin ostoa. Passiivi 3D kerää kehuja ja input lag pitäis kans olla kohdillaan ainakin tossa LM615T mallissa , jos vaikka ehtis joskus pelaamaankin :D.

Mulla o ollu näppituntuma että jumbokoossa kannattaa suosiolla mennä tykin puolelle. Parilla tontulla tykki ja vaihtolamput muutaman huntin tsipale parin-kolmen vuoden välein.

Se riippuu täysin käyttäjästä ja toiveista. Ostin viime talvena 60":sen ja pähkäilin siinä samalla myös tykkiä yhtenä vaihtoehtona. Oikean valinnan tein, olisi kyllä tykki mennyt epäkäytännöliisyydessä niin metsään että varmaan olisi vitutuksen vuoksi mennyt vaihtoon.
Mutta jollekin toiselle sitten taas tykki on täydellinen vaihtoehto. Kaverilla on joku Epsonin HD tykki ja valitettavasti se kuva on kyllä suttuinen pelikäytössä omaan töllöön verrattuna, niin ei ole senkään vuoksi alkanut oma valinta kaduttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom