Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vihdoinkin on tullut aika ostaa uusi tv! Telkkareista enemmän tietävät voisivat kertoa, minkälainen kannattaa ostaa tai minkälainen teiltä sieltä olohuoneesta löytyy.
Teevee tulisi perusohjelmien katseluun, mutta myös peli- ja leffakäyttöön. PS3 löytyy kotoa.
Olen käynyt liikkeissä katselemassa vaihtoehtoja, mutta niitä on aivan liikaa. On plasmaa ja lcd:tä, LED-tv on mulle vielä liian kallis. :D Toinen myyjä huomauttaa, että plasma palaa pelatessa näyttöön kiinni ja toinen vannoo, ettei niin tule nykyplasmoissa käymään.
Olen huomannut, että nettikaupoista tilatessa hinnat ovat huomattavasti, jopa satoja euroja halvemmat kuin paikkakunnan elektroniikkaliikkeissä. Verkkokauppa.com ja Pixmania.fi -sivuilta olen lähinnä katsellut hintoja, mutta uskaltaako sieltä tilata? Pixmania.fi houkuttelisi, mutta entä jos tv menee rikki matkalla minulle? Asiaa joutuu varmaan kuukausia selvittelemään?
Tuumia saisi olla 32" - 42" ja hinta alle 1000 euroa.
Myös muutkin tv:tä hankkimassa ovat saavat liittyä keskusteluun! :thumbs:
Ottamatta kantaa tohon televisioon, sanon kuitenkin, että jos suinkin mahdollista, niin osta isompi. Nyt tuntuu varmaan, ettet tarvii isompaa, mutta kohta oot toista mieltä. Mullakin oli vielä vuosi sitten 32" kuvaputki ja vaihdoin sen tammikuussa 42" lcd-töllöön. Nyt alkaa toikin tuntua siltä, että saishan se ehkä isompikin olla. 32" vois olla sopiva koko vessan oveen metrin katseluetäisyydelle.Tuli sitten 32" kuvaputki TV tiensä päähän:curs:
8vuotta tuo kesti ja nyt vääristää värejä, kuvaputki paskana.
Kysynpä että olisko tällainen 32" LCD TV hyvä ja halpa?
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/taulutelevisiot/TXL32C10E/panasonic-32-lcd-tv
Entinen on myös Panasonic.
Mitä mieltä olette tuosta Samsungin 8-sarjasta? Kai täällä joitain on jotka omistavat kyseisiä tuotteita. Mietin siis 40" LED:iä...hintaa jonkin verran enemmän kuin 7- ja 6-sarjoissa, onkohan selkeää eroa?
Mulla on 40" UE-B8050 ja olen ollut ihan tyytyväinen hankintaan. TM-sivuilta saa optimi kuvasäädöt siihen niin alkoi pelittämään huomattavasti paremmin kuvanlaatu kuin itse kikkailemalla. Vertailua 7 tai 6 sarjan LED:hin en ole päässyt tekemään, mutta tuskin olisin valinnut toisin.
Hyvää äänenlaatua ei littutelkkareissa ole, ja tuskin tulee olemaankaan. Suurimmassa osassa on kaiuttimet, joista pysyy perillä mitä tv:ssä tapahtuu -> pärjää. Jos haluaa katsoa luontodokkareita ja kuunnella luonnon ääniä, tai toimintaleffojen räjähdyksiä, on tv:n kajareista pelkkää haittaa.Hirveän vaikea on löytää itselleen telkkua. Koko saisi olla 37"-42". Hinta alle 800e. Vinkkejä? Kuvanlaatu ja äänenlaatu tärkeimmät ominaisuudet. Kaapeliverkko-sopivuus.
Talvisin ei ehkä haittaa, mutta puolet vuodesta sitten sekin lämpö menee harakoille. Nykytekniikalla plasman ja lcd:n ero on kutistunut mielestäni jo niin olemattomaksi, etten itse ainakaan näe plasmaa kovin järkevänä vaihtoehtona.LCD vai plasma? Jos sähkölämmitys niin plasman lämpeneminen ei haittaa talvisin paljoakaan.
Kyllä, sitä sanotaan alennusmyynniksi.
Vaikea valinta. Tuskin voitat mitään ostamalla sen nyt tai jättämällä sen myöhemmäksi. Jos televisioiden hintakehitystä katsoo historian valossa, niin hinnat laskevat vielä todennäköisesti jonkin verran vuosien kuluessa. Toisaalta aina televisioiden ominaisuudet paranevat vuosi vuodelta, joten panttaamalla ostoa vielä muutaman vuoden, saanet samalla hintaa parempaa tekniikkaa.Alet on tällä hetkellä käynnissä enkä nyt usko, että hinnat laskee sen myötä tämän enempää. Mietin vain, että kun kameramaailmassa uuden mallin ilmestyminen vaikuttaa vanhojen mallien myyntihintoihin, että päteekö sama telkkuihin vai menenkö vain ja ostan sen telsun