Pituuskasvusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville
  • Aloitettu Aloitettu
Hippa sanoi:
Joskus vaan harmittaa, ku opettajaksi haluan ja toistaiseksi ainakin sekoitun ala-aste ikäisiin aika helposti koon ja vaatetuksen puolesta.
Ei muuta kuin tuhkanharmaa ruma puvuntakki ja hame päälle ja jotkut kamalat silmälasit päähän. Lisäksi nuttura niin kireälle, että se vetää silmät kieroon. Alat erottumaan ala-astelaisista. :) Karttakeppi aina mukana on myös hyvä idea.

Takaisin asiaan. Olen 168cm lyhyt ja noissa samoissa mitoissa oli myös kasvuennuste. Seiskaluokalle mennessä olin n.140cm ja kasvu on tapahtunut aika tasaisesti. Taisin olla 17-vuotias, kun lopetin pituuskasvun. Leveyskasvu loppui jo neljänvanhana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ennustettu 197cm. 2kk päästä 16v. ja olen 186cm. Salilla 4 kertaa viikossa, jos syö hyvin niin se ei varmaan vaikuta pituuskasvuun?

Hippa sanoi:
Joskus vaan harmittaa, ku opettajaksi haluan ja toistaiseksi ainakin sekoitun ala-aste ikäisiin aika helposti koon ja vaatetuksen puolesta.

Ei herran jumala! Kerro, että vaan pelleilit! Pukeudutko sinä teinihuoraksi?!?! Tuossa iässä? Anna mun kaikki kestää. Kannattaa muistaa, että muoti ja tyyli on kaksi eri asiaa. :onko pakko laittaa hymiö, ettei tule väärinymmärretyksi?:

Nop joojoo, ihmetyttää muuten se, että mikä ihmeen vamma ihmisillä on pituudesta, minulle aina on ollut aina tärkeämpää se mitä liikkuu korvien välissä. On yhdentekevää sentit, jos korvien välistä tulee pelkkää vajaamielisyyttä.

Mitä väliä sillä on minkä pituinen ihminen on? 250cm?

Mulla ei ollu mitään äkillistä kasvupyrähdystä. Aika tasasesti kasvoin. Ennuste oli 180cm ja nyt pituutta on 183cm. En välittäis enää tästä kasvaa, mieluummin leveys- ku pituussuunnassa.

Joona sanoi:
Taisin olla 17-vuotias, kun lopetin pituuskasvun. Leveyskasvu loppui jo neljänvanhana.
:lol2:

13v 160cm ja kaikkia muita päätä lyhyempi :wall:

14v 170cm terkkari ennusti että 175:n tulee pysähtymään.

15v 183cm lukio alkoi ja olin keskimittainen.

16v 188cm tajusin että vitut ennusteista

17v 191cm Ja siihen jäätiin, painoa tuolloin ruhtinaalliset 68kg

23v 191 janyt tuota painoa jo mukavat 99kg :D

14 vuotiaana loppui toi pituus kehitys,varteen jäi 176cm sen jälkeen oon kasvanut vaan paksuutta.

Ala-asteen kutosella kiihtyi vähän yli 10 senttiin per vuosi toi kasvuvauhti. Yläasteen lopussa rupesi hiipumaan ja nyt en oo vuosiin kasvanut senttiäkään. Ikää kesällä 19, pituutta 180.

Älkää nyt perhana valittako, että voi voi oon vaan 180 senttinen.

Ite oon tämmönen vähän päälle 170 senttinen patukka, eikä ole kiva, että isoveli on yli 180 senttinen ja pikkuveli samaa kokoluokkaa. No onneks ne molemmat on kyniksiä!;)

Olikos se 15 vuotiaana kun olin sen 170-172cm pitkä ja vuoden tauon jälkeen kasvoin nelisen senttiä lyhyessä ajassa. Nyt jotain 176 ½ cm.

Mulla oli aika erikoinen tapahtuma tän pituuskasvun suhteen. Olin kasvanu ennen inttiä 1cm viimesen vuoden aikana, sitte intissä en vuoden aikana kasvanu yhtään. Pääsin intistä, nii 3kk aikana kasvoin sitte yhtäkkiä 1,5cm. Intistä on kohta vuos, enkä oo nyt kasvanut enää.

mulla on tullut nyt 15cm lisää pituutta vuodessa ja terkkari meinas että ei tuo tahti tuosta voi paljoa hiipua. ;)

Leka sanoi:
Olikos se 15 vuotiaana kun olin sen 170-172cm pitkä ja vuoden tauon jälkeen kasvoin nelisen senttiä lyhyessä ajassa. Nyt jotain 176 ½ cm.
Tuo kommentti antaa jotain toivoa omalle pituuskasvulleni, nyt n.170cm ennustettu 177cm

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom