Pituusero?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma tyttöystäväni on myös lyhyehkö, itseäni olkapäähän asti. Eipä tuo rakkautta haittaa, eikä oikeastaan mitään muutakaan. Tanssikin sujuu hyvin. :love:

Onko kaikki lyhemmät jättäny postaamatta? Vai olenko 1.7 metrisenä palstan lyhyin mies?

Originally posted by HRC
Onko kaikki lyhemmät jättäny postaamatta? Vai olenko 1.7 metrisenä palstan lyhyin mies?
Se nyt johtuu vain siitä että meillä ei ole tyttöystäviä.

Taidan olla ensimmäinen postaaja, jolla vähiten eroa sekä pituudessa että painossa(ellen sitten sokeudessani jotain ohittanut).

minä 173cm, parempipuolisko 170-172(ja ne korkkarit :jahas: ) ja painossa minulle etumatkaa 5-10kg :D Eli olen aika ruipelo tai molemmat norsuja :evil:

Jarhun kanssa samoilla linjoilla. Minä 173 ja tytsyejkä 172. Painoa taitaa olla meikänläisen eduksi jotain 12 kg enemmän.

Itse olen 177 ja tyttöystävä muistaakseni 165 eli ~10 cm ero, mielestäni aivan optimaalinen, ei tunne itsekään olevan aivan kääpiö vaikka tyttö käyttäisi korkoja. Painoeroa sitten onkin noin 35 kiloa, onneksi. ;)

Pituusero 30, painoero 40.

En tässä kerro sen tarkemmin pienen naisen eduista kun vaimo tietää millä nimellä täällä esiinnyn... Lyhin jonka kanssa olen seurustellut oli 155 cm ja aika keijukainen muutenkin. Jouduin joka paikassa vakuuttelemaan että on se 18 (itse silloin 20). Isäkin ihmetteli ja syytti kehdonryöstäjäksi. Mokoma vanha pervo.

Itse asiassa en ole ikinä ollut kiinnostunut yli 160-senttisistä naisista, tai yli 55-kiloisista. Pari kertaa olen jurrissa yrittänyt sekaantua merilehmään mutta huonolla menestyksellä :urjo:

Originally posted by HRC
Vai olenko 1.7 metrisenä palstan lyhyin mies?

Et. Mutta on täällä muistaakseni vielä muakin lyhyempiä...
Mulla ja muijalla on pituuseroa n. 1-2 cm ja painoeroa sellanen 21 kg. Onneks mun hyväksi kummatkin.

Kaikki mun suhteet on olleet pitkien tyttöjen kanssa eli kaikki yli 170, mutta paino on pysynyt alle 65. joskus olen kokeillut pienten tyttöjen kanssa ja kyllähän sellasta on kiva "heitellä" kun pituuseroa on ollut jotain 30 senttiä ja paino-eroa 50 kiloa :lol2: , mutta jotenkin vaan pitkä nainen on edustavampi jotenkin... emmätiiä... :confused:

Pituutta löytyy kihlatultani 155cm ja itseltä 185cm, painoeroa taitaa löytyä semmoinen 70kg, painan yli tuplat siitä mitä muija :)

Pelottavinta hommassa on se että tyttö ole eläessään salilla käynyt ja sillä on hartiat joita käy kateeksi jo katsoa. Saamari mäkin haluan tuollaiset geenit mitä tuolla on.

Asiasta päärynään. Homma joka pelottaa on se että muija taitaa olla raskaana, aamupahoinvointia, kuukautiset kuulemma myöhässä, nukkuu 10-14h/d ja syö kuin hevonen.

Originally posted by Louhikarmes
Asiasta päärynään. Homma joka pelottaa on se että muija taitaa olla raskaana, aamupahoinvointia, kuukautiset kuulemma myöhässä, nukkuu 10-14h/d ja syö kuin hevonen.

Kieltämättä vahvasti kuulostais siltä, että on "pulla uunissa". Kannattais varmaan varmistua asiasta, niin ei tarvis mahdollisesti turhia jännitellä...

Originally posted by Louhikarmes

Jos noiden oireiden mukaan joku on raskaana, niin mun emäntä on ollu koko elämänsä raskaana. :D Kannattaa ehkä kuitenkin tarkistaa.

Originally posted by jarhu
Taidan olla ensimmäinen postaaja, jolla vähiten eroa sekä pituudessa että painossa(ellen sitten sokeudessani jotain ohittanut).

minä 173cm, parempipuolisko 170-172(ja ne korkkarit :jahas: ) ja painossa minulle etumatkaa 5-10kg :D Eli olen aika ruipelo tai molemmat norsuja :evil:

Meillä taas on vähän toisinpäin: Minä 172 ja mamma 173. Painoeroa on n.25kg minun hyväkseni. (olen sentään painavampi :)

Ja ne korkkarit, well... minua tuo pituusjuttu ei ole koskaan haitannut. Yletön Ego tuo varttimetrin mittaa lisää :) mutta mamma joskus naputtaa kun ei kehtaisi pitää korkkareita minun seurassani.

No ottaahan tuo vahinkoa takaisin sitten kun lähtee kavereidensa kanssa humpalle: laittaa sellaiset korkkarit jalkaan että muistuttaa lähinnä humanoidia tai sitä sirkuksen puujaloilla kävelevää (pelleä) :) Pää kolisee oven yläkarmiin. Siinä on tällaiset pätkät kirjaimellisesti jaloissa :)

jonkun tutkimuksen mukaan onnellisimpia ovat he, joiden pituusero:

mies/nainen ~ 1.09

itselläni tuo osuu kahden tuhannesosan tarkkuudella tuohon. oli se pakko laskea kun radiossa niin sanoivat.

Mun rouva on yhtä pitkä kuin minäkin eli noin 180cm, mutta onneksi painoa on tommoset 25 kiloa vähemmän. Kyllähän se joskus syö miehisyyttä kun nainen on yhtä pitkä kuin itsekin, mutta onneksi mun kengissä on paksut pohjat.:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom