Pituusero?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Re: Pituusero.

Originally posted by Raven
Tai kahtakymppiä? :rolleyes:

Miksei Formula7 voisi olla kahtakymppiä jos kumppani olisi sitten 36 vuotta?? :D

Mulla oli aikoinaan itseäni jotain 25cm lyhyempi nainen ja sen sanon, jootta en ikinä enään ala.
Siinä oli joka asiassa välitykset vänkäämässä vastaan:curs:

10-15cm top pituus ero!....siksi olenkin sinkku:(

Kun huumori meni yli niin vastataan asiallisesti. Pahoittelen muuten kommenttiani... Ite 176-8 ja tyttö 163. Eipä haittaa. Eikä sitä pituus eroa siis ole paljon. Tärkeintä kuitenkin on se miten suhde toimii...

Pituus ja ikäero.

Pakko vastata heh heh... niin enhän sanonut kumpi on vanhempi
ja että kumpi pitempi. Tiedä vaikka olen vielä kasvuiässä ja kumppani on matematiikanopettajani :nolo:

Originally posted by tomppa82
Mulla on 14cm lyhempi muija ja painoa mulla on yli tuplat
muijaan verrattuna.

Äkkiseltään sun profiilista laskettuna sun muija on siis 167 pitkä ja korkeintaan 43 kiloinen, nälkäkuurillako sä sitä pidät?

Meilläki on 25cm pituudes eroo ja painoo on miehellä kaks kertaa enemmän ku mulla... Oikeestaan se on vaan positiivista, sillä mies tuntee ittensä aina vaan isommaks ja mä pienemmäks :thumbs:

en tunne itteeni niin vanhakskaan, vaikka oon 3v vanhempi, ku oon niin pikkunen ;)

:haart:

Huomasin vaan että kaikilla on aikas paljon pituuseroa.

Mulla ja muijalla eroa vaan pari senttiä, mun hyväks.

Originally posted by tomppa82
Mulla on 14cm lyhempi muija ja painoa mulla on yli tuplat
muijaan verrattuna.
anoreksia vai bullshittiä:david: :haart: :arvi: :jahas: :jahas:

Originally posted by sintti
Äkkiseltään sun profiilista laskettuna sun muija on siis 167 pitkä ja korkeintaan 43 kiloinen, nälkäkuurillako sä sitä pidät?

Joo alkaa toi muija olla aika luukasa, mutta minkäs
teet kun muija ei tajua syödä hyvin ja vaikka treenata lihaskuntoa :wall:

Ei kyllä minuakin harmittaa...

Minä 172 ja avokki 177.
Eroa voisi olla vähän enemmänkin, että voisin pitää korkkareita, mutta oikeastaan, so not ! Ukon kanssa mä oon, en sen pituuden. (sen, eikä sen :jahas: . Siis avokin pituuden :D ) Ja onneksi avokki on leveämpi kuin minä; painaa melkein tuplat meikäläisen painoon verrattuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom