Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noita persenostorunkutirunk-ponppupenkkituloksia on musta ihan turha edes ilmottaa. Mutta 150 kiloa on kyllä kunnioitettava suoritus. :thumbs:eno sanoi:197cm, 150kg puhtaasti, 15-20 tulee lisää persettä nostamalla.
loops sanoi:Nostossa kaikkein vaikein vaihe ei oo se viiminen 10cm(nostomatka 35-45cm), vaan tangon suunnan muutos. Eli eniiten voimaa vaatii vaihtaa laskeva paino nousevaksi, jos nyt joku ymmärsi. Elikkä 50cm:n liikeradalla ei tosiaankaan 85kg oo sama asia ko 35cm:n liikeradalla 120kg. Tossa on eroa korkeintaan 10kg, enkä usko että sitäkään.
Tämäkään laskutekniikka ei toki ole absoluuttinen totuus, asian voisi vielä laskea vaadittavan momentin suhteen, esim kaveri jolla on kyynärvarsi 30 senttiä vaatii 25% vähemmän voimaa kuin toinen jolla mitta on 40cm saadakseen saman painon rinnan päältä liikkeelle.
Mielestäni pitkien on turha valittaa noston pituudesta. Ottakaa huomioon, että pitkiin raajoihin saa enemmän lihasta ja lihaksilla niitä painoja juuri nostetaan.
Nimimerkillä 170cm
naugga sanoi:190cm, treenannu kohta vuoden ja nousee 110kg
neutraali sanoi:Kaveri ottaa 170kg pituutta 201cm paino 127kg rasvat 15,5% ja natu.
Lol, kaveri on muuten töissä helsingin keskustassa, poliisina, siis minkä vittu mää sille voin että mää en oo yli 2metriä ja mikä tuossa on niin vaikee uskoo, ainakin sen kuvan tuosta tekstistäs saa. Ja ei oo mun vika jos sen satun tuntemaanfish sanoi:Mullakin on kaveri jolla on kolme jalkaa ja se käy töissä Helsingin keskustassa hevosella. Miksi nää on aina kavereita, tuttuja tms.?
Täällä ei näköjään ole yhtään oikeesti pitkää. Kaikki kaksimetriset ja sen alle mitataan neuvolassa.
. Treenannut se on noin 12vuotta jos se kiinnostaa.Vemar sanoi:Mielestäni pitkien on turha valittaa noston pituudesta. Ottakaa huomioon, että pitkiin raajoihin saa enemmän lihasta ja lihaksilla niitä painoja juuri nostetaan.
Nimimerkillä 170cm :D
Kipi I sanoi:Niin mutta mielestäni pitkiin raajoihin on hankalampi saada sitä lihasta kuin lyhkäisiin! Tiedä sitten onko totta?
Nimimerkillä 195cm :jahas:
Ruumiinrakenne vaikuttaa paljon jos on rakenteeltaan sellanen pitkäjalkainen ja pitkäkätinen tyyppi niin kyllä se penkkituloksia vähentää. Jos taas on sellainen kuin minä eli leveäharteinen, lyhytjalkainen ja pitkäselkäinen venäiläiskroppa niin kyllä se penkissäkin näkyy (vaikka painan tällä hetkellä vain vaivaiset 85kg / 179cm ja penkki 120kg).HooEee sanoi:Liikerata on varmaanikin se kaikista suurin asiaan vaikuttava juttu. en tiedä paljonko laskutoimitus tuo tulosta mutta liikeradan lähes puolittaminen vaikuttaa tulokseen yllättävän paljon. tosi tasoitusta voi tulla lihaksen omassa koossa. Näin olen itse päätellyt asian ja voi olla metsässäkin.
Mara83 sanoi:Niin minunkin mielestä. Ja sitä lihasta pitää ainakin olla aika paljon, ennenkuin näyttää siltä, että sitä on.