pitkän tauon jälkeinen aloitus.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
takana on 8 vuotta kehonrakennusta josta viimeinen puolivuotta kokonaan treenaamatta motivaation kadottua.
Nyt olisi tarkoitus aloittaa kunnon palauttaminen sekä keskittyminen voimanostoon (RAW),ravintotietous on hanskassa kehoilun jälkeiseltä ajalta,mutta olen hieman hukassa ,että miten kannattaisi aloittaa?

kevyesti tietysti,sen tiedän.

mutta ohjelmia tuntuu olevan niin runsaasti,että tieto lisää jälleen tuskaa.
kannataisiko treenata kevyesti sekä useamman kerran viikossa per lihasryhmä?
Olen päättänyt jatkaa voimabodaus tyylisesti eli pääasia on voiman lisäyksessä,mutta tulen edelleen treenaamaan jokaisen lihasryhmän myöskin.

kannattaisiko aloittaa jonkinlaisella 2-jakoisella ohjelmalla?

esim:

Rinta,olat,ojentaja,hauis
Reidet,pohkeet,selkä,vatsaa
lepo
Rinta,olat,ojentaja,hauis
Reidet,pohkeet,selkä,vatsaa
lepo
lepo

pääliikkeet tulee olemaan tietysti kyykky,penkki,mave tai niiden muunnelmia,mutta tuossa tuota jakoa jota olen suunnitellut.

sarja sekä toisto määrät ovat siis hukassa,mille aluelle ne sijoittkun voimaa on tarkoitus lisätä?
jätän sarjat kuitenkin ainakin kuukauden ajan 2-3 toistoa vajaiksi eli ei lainkaan kovia sarjoja.
olisiko tällainen jako lainkaan järkevä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
suosittelisin tutustumaan jonkun voimanostajan treeni ohjelmaan siitä saa varmasti vinkkejä omaan ohjelmaan! tuossa sinun esimerkissä näkyi minunmielestä selvästi tuo aiempi kehonrakennus treenio kun olat ja hauikset parikertaa viikossa! pääliike kun tehdään kunnolla niin ei tarvi älyttömästi apuliikkeitä! aloittaisin itse tekemällä 10 2-4vk sitten seiskoja 2-4vk, 5 4-5vk jne... viikot määräytyy titenkin vähän siitä perus voimasta mitä on jäljellä. pyramidilla tai ihan laskemalla prosentit omista ennätyksistä jotka voi toki olla hakusessa tuon tauon jälkeen!

ma veto
ti penkki apuliikkennä olat, rinta ja ylätalja
ke lepo
to lepo
pe kyykky
la kapea tai nopeus penkki apul. hauis , ojentaja
su lepo

siis esimerkiksi! tuon vitos kauden kun jaksaa treenata sika kovaa niin alkaa voimaa tarttua!

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom