takana on 8 vuotta kehonrakennusta josta viimeinen puolivuotta kokonaan treenaamatta motivaation kadottua.
Nyt olisi tarkoitus aloittaa kunnon palauttaminen sekä keskittyminen voimanostoon (RAW),ravintotietous on hanskassa kehoilun jälkeiseltä ajalta,mutta olen hieman hukassa ,että miten kannattaisi aloittaa?
kevyesti tietysti,sen tiedän.
mutta ohjelmia tuntuu olevan niin runsaasti,että tieto lisää jälleen tuskaa.
kannataisiko treenata kevyesti sekä useamman kerran viikossa per lihasryhmä?
Olen päättänyt jatkaa voimabodaus tyylisesti eli pääasia on voiman lisäyksessä,mutta tulen edelleen treenaamaan jokaisen lihasryhmän myöskin.
kannattaisiko aloittaa jonkinlaisella 2-jakoisella ohjelmalla?
esim:
Rinta,olat,ojentaja,hauis
Reidet,pohkeet,selkä,vatsaa
lepo
lepo
lepo
pääliikkeet tulee olemaan tietysti kyykky,penkki,mave tai niiden muunnelmia,mutta tuossa tuota jakoa jota olen suunnitellut.
sarja sekä toisto määrät ovat siis hukassa,mille aluelle ne sijoittkun voimaa on tarkoitus lisätä?
jätän sarjat kuitenkin ainakin kuukauden ajan 2-3 toistoa vajaiksi eli ei lainkaan kovia sarjoja.
olisiko tällainen jako lainkaan järkevä?
Nyt olisi tarkoitus aloittaa kunnon palauttaminen sekä keskittyminen voimanostoon (RAW),ravintotietous on hanskassa kehoilun jälkeiseltä ajalta,mutta olen hieman hukassa ,että miten kannattaisi aloittaa?
kevyesti tietysti,sen tiedän.
mutta ohjelmia tuntuu olevan niin runsaasti,että tieto lisää jälleen tuskaa.
kannataisiko treenata kevyesti sekä useamman kerran viikossa per lihasryhmä?
Olen päättänyt jatkaa voimabodaus tyylisesti eli pääasia on voiman lisäyksessä,mutta tulen edelleen treenaamaan jokaisen lihasryhmän myöskin.
kannattaisiko aloittaa jonkinlaisella 2-jakoisella ohjelmalla?
esim:
lepo
lepo
lepo
pääliikkeet tulee olemaan tietysti kyykky,penkki,mave tai niiden muunnelmia,mutta tuossa tuota jakoa jota olen suunnitellut.
sarja sekä toisto määrät ovat siis hukassa,mille aluelle ne sijoittkun voimaa on tarkoitus lisätä?
jätän sarjat kuitenkin ainakin kuukauden ajan 2-3 toistoa vajaiksi eli ei lainkaan kovia sarjoja.
olisiko tällainen jako lainkaan järkevä?