Pitkähihainen vs. t-paita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Syntax
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
College päällä kun on hieman hankala pullistella ;)
Sä oot vaan niin laiha, ette kehtaa ottaa tarjoustalo-haisucollegeasi pois. Sitten meet tonne laihasarjaan öljyttynä pullistelemaan. Ei jymmärrä. Anna nyt niille ahnaille naisenkatseille vähän silmänruokaa edes käsipumppelitreenissä.. ei aina tartte olla treenateessa niin vakava.

Voisikohan mitenkään olla että eri saleilla on eroavia lämpötiloja ja ilmanvaihtosysteemejä? Useimpien salien henkilökunta varmaan säätää lämpötilan niiden asiakkaiden mukaan jotka treenaavat siinä perinteisessä lyhyessä varustuksessa. Joillakin saleilla on ikkunoita joita availlaan ja joillakin ei.

Itse olen huomannut ainakin kesällä treenaamisen pitkissä housuissa ja paidassa aika mahdottomaksi kun tulee niin helvetillisen kuuma. Kyykkyjä on mukavampi tehdä lyhyissä shortseissa.

Ja sitäpaitsi eikös ylivoimaisesti suurin osa naistreenaajistakin käytä lyhyitä tai ainakin ei-college-vaatteita? Onko miehillä ja naisilla erilainen kehon lämpötilansäätelysysteemi? Kyllä niistä naisista jotkut varmaan treenaa ihan tosissaankin ;)

Ja sitäpaitsi eikös ylivoimaisesti suurin osa naistreenaajistakin käytä lyhyitä tai ainakin ei-college-vaatteita? Onko miehillä ja naisilla erilainen kehon lämpötilansäätelysysteemi? Kyllä niistä naisista jotkut varmaan treenaa ihan tosissaankin ;)

Erittäin hyvä pointti. Toisin sanoen KAIKKI naiset joiden kanssa olen itse treenannut ja jotka treenaavat tosissaan (osa kilpailevia) ovat pukeutuneet tiukkoihin vaatteisiin ja paitana yleensä toppi. Että ei oikein taida tuo lämpöteoriakaan ihan kaikkea selittää. ;)

Erittäin hyvä pointti. Toisin sanoen KAIKKI naiset joiden kanssa olen itse treenannut ja jotka treenaavat tosissaan (osa kilpailevia) ovat pukeutuneet tiukkoihin vaatteisiin ja paitana yleensä toppi. Että ei oikein taida tuo lämpöteoriakaan ihan kaikkea selittää. ;)

No mutta kaikki naisethan onkin egopullistelijoita :rolleyes:

Erittäin hyvä pointti. Toisin sanoen KAIKKI naiset joiden kanssa olen itse treenannut ja jotka treenaavat tosissaan (osa kilpailevia) ovat pukeutuneet tiukkoihin vaatteisiin ja paitana yleensä toppi. Että ei oikein taida tuo lämpöteoriakaan ihan kaikkea selittää.
Toisin kuin esim. meikäläisellä ja uskoakseni monilla muillakin miestreenaajilla, naisilla siihen vaatetusvalintaan käsittääkseni vaikuttaa pelkän funktion lisäksi moni muukin asia, kuten esimerkiksi se miltä vaatteissa noin yleisesti ottaen näyttää (ei kuitenkaan välttämättä pullistelumielessä). Tästä johtuen en lähtisi tekemään mitään elämää suurempia johtopäätöksiä optimaalisesta treenivaatemuksesta naistreenaajien keskimääräisen pukeutumisen perusteella. ;)

Toisin kuin esim. meikäläisellä ja uskoakseni monilla muillakin miestreenaajilla, naisilla siihen vaatetusvalintaan käsittääkseni vaikuttaa pelkän funktion lisäksi moni muukin asia, kuten esimerkiksi se miltä vaatteissa noin yleisesti ottaen näyttää (ei kuitenkaan välttämättä pullistelumielessä). Tästä johtuen en lähtisi tekemään mitään elämää suurempia johtopäätöksiä optimaalisesta treenivaatemuksesta naistreenaajien keskimääräisen pukeutumisen perusteella. ;)

Voit kuitenkin ehkä vetää vastakausaliteetin naispukeutumisen ja optimaalisen treenitavan välille ottamatta huomioon ulkonäöllistä funktiota. Se että nainen treenaa epäoptimaalisesti kannattaa siis de facto ottaa selittäväksi tekijäksi mukaan malliin.

Naisilla on kylläkin yleisesti ottaen korkeampi rasva % joten voisiko tuo selittää asian? ;)

Itte ollu aina vuodenvaihteeseen saakka salilla ihan vaan pelkkä t-paita päällä, mutta sitten jossain vaiheessa sain päähäni että mitäpä jos pitäisi collegea siä päällä. Jossain liikkeissä pakko ottaa pois, kun nousee lantiolta hölmöllä tavalla niin kuin napapaitaa pitäs, mutta muutoin tuntuu siltä kuin että rauta nousis paremmin. Ilmeisesti joku psykologinen juttu, koska ei tossa muuten mitään järkeä ole. Kesä kun koittaa niin silloin taas college jää kaappiin, sillä muutenkin paikka on kuin sauna niin ei siinä enää muita hiostamisapuja tarttee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitkähihainen T-paita, hihat voi kääriä ylös! :D

itellä shortsit ainaki kesällä toimi hyvin kyykky päivänä ku ei jalkoja ahdistanu housut mistää kohtaa :) ja sitten tuo pitkät housut + t-paita/hihaton on kyl kans aika kova. en kyl ymmärrä miksi se pipo pitää siihe tunkee ku itellä ainaki saattas vuoden limat sieltä piposta saada kerätä treenin jälkee.

No juu itellä ne shortsit oli jotai dressman paskaa ni saatto siitäki johtua ettei ne oikein kyykkäilyyn muotoutunu. Jotku GASP:n shortsit varmaa toimiski tosi fine. Pipo on ihan sen takii, ettei 1) hiukset tule silmille 2) lämpö pysyy kropassa, vaikka se salimme spede tuliskin sinne heiluttelemaan vähän käsiään, aukomaan kaikki ikkunat ja työntelemään hulluja rautoja sen ½mm maasta irti :evil: 3) kylhän se pipo treenin aikana kastuu vähän, ku teini nähdessään tuunatun biimerin, mut pesukone hoitaa.

Pipo siis on sellanen ohkanen eikä mikää kunnon myssy toki :)

Alla normi T-paita, jonka päällä pitkähihanen paita (ei collage/huppari). Ei tuu liian kuuma eikä kylmä ja hihat voi hyvin käärii niin ei haittaa sarjoja.

Penkki ja olkapää/ojentaja päivinä huppari päällä, että saa pidettyä olkapäät lämpösinä, muuten vihloo :( .
Kyykky ja veto päivinä lämmittelyissä pitkähihanen, kovien settien alkaessa huppari pois.
Sitten jos tuntuu että ei lämmöt pysy kropassa, niin huppari takas.
Hihatonta ei tuu oikeestaan koskaan käytettyä kun kaikki kattooooo :D .

No mä lähen tästäkin huolimatta vetämään tosta suurempia johtopäätöksiä. Sillä yhtälailla ne naiset sitä lämpöä tartte kuin miehetkin, kun täällä niitä paksuja huppareita on lämpöjen pysymisellä selitetty.

Mulle nuo hupparit ja colleget on ehdoto no no vaan ja ainoastaan sentakia että tunnen oloni epämukavaksi niissä.

Onko naisten kohdalla sitten kyse vain siitä, että ne yleensäkin kattoo peiliin ennenkuin käyvät esim. Siwassa ostamassa maitopurkin, toisin kuin suurin osa miehistä. ;)

-Hö, ensi reenaa aiva homona. Syö kaikenmoisia jauhoja ja muutenki kaiken mitä näkee. Rytmittää arkensa salipäivien mukaan. Pihalla on vuoden-ajasta riippumatta +5c ja räntäsadetta ja sitte ei saisi pullistella edes salilla missä olis sentään yleisöäkin ja lämmin:lol2: . Koskas niitä saa esitellä... jaa mutta salillahan käydäänkin vain oman kunnon, ja hyvän olon vuoksi vetämässä lihasmassareeniä:D

-Vakavasti ottaen pitänee kokeilla olkapää-rinta päivänä jotain mikä peittää olkapäät, tahtovat kipuilla ikävästi:curs:

Itsestäni tuntuu jotenkin omituiselta pitää pitkähihaista paitaa reenissä. Tietysti jos salilla on kylmä... Itselleni tulee riittävän hiki t-paidallakin. Ja kesällä on shortsit jalassa.

-Hö, ensi reenaa aiva homona. Syö kaikenmoisia jauhoja ja muutenki kaiken mitä näkee. Rytmittää arkensa salipäivien mukaan. Pihalla on vuoden-ajasta riippumatta +5c ja räntäsadetta ja sitte ei saisi pullistella edes salilla missä olis sentään yleisöäkin ja lämmin:lol2: . Koskas niitä saa esitellä...
Lavalla. Ja VIP-osion posekuvissa. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom