Pitkähihainen vs. t-paita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Syntax
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hihaton ja shortsit jalassa. Muutenkin niin pirun kuuma aina kun reenaa. Joskus on alkulämmöissä fleece päällä ja kun alkaa sarjat niin heitän sen meneen.

Terveisin suht lämminverinen joka harvoin palelee.

Hihaton ja shortsit käytössä kesät talvet. Jos on yhtään enempää päällä niin tuntuu että paistuu eikä happi kulje yhtään..

Meillä on ollut lähiaikoina salilla aika kylmä, joten lämmittelyn ajan pidän välillä pitkähihaisen päällä, mutta otan sen sitten varsinaisessa treenissä pois. Yläosana siis urheiluliivit ja -toppi tai boybeater. T-paitoja en oikeastaan käytä lainkaan, missään.

Alaosana trikooleggarit tai -caprit tai jotkut verkkabyysat. Yhtään tekstiiliurheilija en ole, melkein päinvastoin. Eli kun nuo muutenkin tykkäilemäni boybeaterit kulahtavat liikaa muuhun käyttöön, siirrän ne ensin kategoriaan saliyläosa ennen lopullista hylkäämistä.

Meikäl päälimmäisenä löysä huppari, jonka riisun lämmittelyjen jälkeen pois. Hupparin alla on yleensä valkonen pitkähihanen, minkä otan muutaman sarjan jälkeen pois (tai ekan liikkeen). Pitkähihasen alla on sit löysemmän mallinen hihaton, millä vedän treenin läpi aika loppumetreille asti. Ennen viimesiä sarjoja (esim. hauisten loppupumppailut jäljellä) riisun vielä tämän löysän hihattoman, minkä alla on helvetin kiree tank toppi. Eli aikamoinen härdelli on tämä paitapuoli mulla, mut kylhän tolla viestitään ettei olla ihan turhia jätkiä vaan lähes pro-tasolla.

Hihattomalla tullut treenattua kun tykkään että on hiukan viileämpi ja ilma kiertää, jos ei hihattomalla niin sit t-paidalla mut ei missään nimessä pitkähihaisella, tulee niin törkee soija.

Mä treenaan yleensä ilman paitaa kireissä shortseissa. Miks vitussa edes käydä salilla, jos ei näytä antiikin kreikkailaisia ihanteita mukailevaa, veistoksellista vartaloaan kanssaihmisille :confused:

Tää on omalta osalta ihan törkeenmoista hifistelyä.

Salille meen hupparissa ja college housuissa. Niillä lämmittelyt. Jonka jälkeen alta paljastuu t-paita. Sitten jatkuu treeni, ja sitten kun tuntee hien kunnolla valuvan, niin housut pois ja alta paljastuu shortsit. Ja vielä riippuen mikä lihasryhmä on treenattavana, niin t-paidan alta voi paljastua vielä tanktoppi. Hyvin saa tollasissa kerroksissa lämpöä :D

Mä treenaan yleensä ilman paitaa kireissä shortseissa. Miks vitussa edes käydä salilla, jos ei näytä antiikin kreikkailaisia ihanteita mukailevaa, veistoksellista vartaloaan kanssaihmisille :confused:

Tommosten takia me pullukat pidetään pitkät housut ja pitkähihanen päällä salilla. Ku ei kehtaa alle viidenkympän hauberilla ottaa ees teepaitasillaan reeniä.

:)

Olen muuten huomannut, että mitä lyhyemmät hihat ovat - niiiin sitä pidempään itseään katsellaan peilistä. Mä treenaan pitkissä ja kattelen itteeni peilistä vasta kotona :D

Olen muuten huomannut, että mitä lyhyemmät hihat ovat - niiiin sitä pidempään itseään katsellaan peilistä. Mä treenaan pitkissä ja kattelen itteeni peilistä vasta kotona :D

Niin mistä me saatais enää posteja salikomediaa-ketjuun jos jengi kattelis peilistä itseään eikä muita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jalkatreeni oikeastaan ainoa, mikä tulee vedettyä paksu college päällä. Mukavampi ainakin etukyykyssä ja miksei hackissakin, kun on enemmän pehmikettä olkapäiden päällä. Yläkropan kaikki treenit sitten t-paidassa. Auttaa huomattavasti, kun näkee kohdelihaksen työskentelyn ja liikeradan joko suoraan tai peilin kautta. Ja toki jokaisessa meissä asuu se pieni paskiainen, joka haluaa esitellä vuosien työn tulosta muillekin ;)

Paksukaulaisena mua tympii treenipaidoissa liian pieni kaula-aukko. Kaulan ympäriltä kiristävä paita ahdistaa ihan sikana. V-aukkoinen paita helpottaisi tilannetta, mutta sellaisia reilun kaula-aukon teknisiä paitoja ei ole missään myytävänä. Jos sulla on hyviä linkkejä tai ehdotuksia, niitä otetaan mielellään vastaan. Hihan pituus ei mulle ole tärkeä...

Paksukaulaisena mua tympii treenipaidoissa liian pieni kaula-aukko. Kaulan ympäriltä kiristävä paita ahdistaa ihan sikana. V-aukkoinen paita helpottaisi tilannetta, mutta sellaisia reilun kaula-aukon teknisiä paitoja ei ole missään myytävänä. Jos sulla on hyviä linkkejä tai ehdotuksia, niitä otetaan mielellään vastaan. Hihan pituus ei mulle ole tärkeä...

Olisko tällanen? Pääsis rintalihakset oikeuksiin ja varmasti mahtuu pää kaula-aukosta.
deep_vneck_tshirt.jpg

Mulla oli pitkän aikaa ongelmana reenissä nimenomaan "kylmeneminen" ja siitä johtuen tuli vaistomaisesti jäkitettyä niskoja ja niska-hartia-alue oli jatkuvasti jäykkä ja tukossa. Tuttu fyssari sitten käski kokeilemaan pitkähihaista ja eipä ole montaa jumppaa lyhythihaisessa kiskottu. Hiki tulee kyllä vaikka reenais munasillaan.

Ite teen aina lämmittelyt ja sit perää viparit olkapäil huppari pääl, mut otan hupparin pois ekan isomman moninivel liike setin jälkee ja luotan et lämpö kantaa lopputreenin :D Jalkapäivinä tosin aloitan heti t-paidas, ku imo tarvii olla enempi lämpöö vaa siel jalkoje alueel

Suositut

Back
Ylös Bottom