Pitkähihainen vs. t-paita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Syntax
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No mä lähen tästäkin huolimatta vetämään tosta suurempia johtopäätöksiä. Sillä yhtälailla ne naiset sitä lämpöä tartte kuin miehetkin, kun täällä niitä paksuja huppareita on lämpöjen pysymisellä selitetty.

Mulle nuo hupparit ja colleget on ehdoto no no vaan ja ainoastaan sentakia että tunnen oloni epämukavaksi niissä.

Onko naisten kohdalla sitten kyse vain siitä, että ne yleensäkin kattoo peiliin ennenkuin käyvät esim. Siwassa ostamassa maitopurkin, toisin kuin suurin osa miehistä. ;)

Elä nualeskele Hulkkia, vaan pistä treeni jälkeen viimeistään narsistinen yhden miehen Pose Down käyntiin hihattomassa:D . Ja kyllä ne miehetkin itseään peilistä kattoo.. no osa kyllä vois kyllä vähän vilkastakin enempi.

Ja Hulkki voi oikeesti ostaa samanlaisia treeniasuja sieltä Cittarista tai Tarjoustalosta vaikka 5 "sotisopaa". Vaikka kuinka peset niitä niin ei ne puuvillaset lähe ees 60-asteessa enää vuosien paskahikoiluista puhtaaksi, vaan haisee mädäntyneelle sisäfileelle, ja pultsarin kuselle!

Ei vittu kireellä kumisella pitkähihaisella tulee hiki. Vahingossa ostin yhden koon liian pienen paidan :p.

Mummot kattoo oudosti kun on niin vitun kiree paita.

Pitkähihanen t-paita jalkapäivinä, ettei narut näy : D Muuten t-paita

Elä nualeskele Hulkkia, vaan pistä treeni jälkeen viimeistään narsistinen yhden miehen Pose Down käyntiin hihattomassa:D . Ja kyllä ne miehetkin itseään peilistä kattoo.. no osa kyllä vois kyllä vähän vilkastakin enempi.

Jep, pitää seurvaaks vetää poset ja huutaa, että kattokaa saatanan kynäniskat mun käsiä perkele! :evil:

Nyt tulee tärkee nosto! :D

Salille ku ei kehtaa t-paidassa lähteä ni pakko hankkia pitkähihanen. Kysymys kuuluu, että oisko jollai tietoo mist sais mieluite 100% puuvillaa (tai minkä vaan minkä voi pestä 60) astet olevan kokomustan collegen suht halval?

Kappas. Mietinkin juuri tänään treenatessani, että mistä tämän forumin negatiivisuus hihattomia kohtaan kumpuaa.

Olen kyllä kohtuullisen yllättynyt siitä, miten moni suosii pitkähihaisia. Itseäni palelee pääsääntöisesti aina, ja pidän villasukkia ja villapaitaa aika pitkälle kevääseen. Mutta silloin kun menen treenaamaan tuonne 16.5-17.5-asteiseen navettaan, ei päällä kestä välttämättä olla yhtäkään paitaa. Pari sarjaa ja kropasta tulee lämpöpatteri. Pääsääntöisesti treenivarusteena verkkarit ja hihaton. Ehdottomasti ei mitään t-paitaa kummempaa riepua päälle.

Ja mitään pullisteltavaa ei tosiaan näissä naruissa ole.

Yleensä menee koko treeni huppari päällä, pysyy hyvä lämpö päällä ja tulee tekemisen meininki kun alkaa hiostamaan :D Aina en kehtaa ottaa huppari päällä kun on tiedän että on kova treeni tiedossa, koska tiedän että näitä hienkammoksujia on joka salilla, Eihän se hikoilu kukkasilta haise ja itsellä kun se alkaa virtaamaan todella helposti

Yleensä menee koko treeni huppari päällä, pysyy hyvä lämpö päällä ja tulee tekemisen meininki kun alkaa hiostamaan :D Aina en kehtaa ottaa huppari päällä kun on tiedän että on kova treeni tiedossa, koska tiedän että näitä hienkammoksujia on joka salilla, Eihän se hikoilu kukkasilta haise ja itsellä kun se alkaa virtaamaan todella helposti
Puhtaalla iholla hiki ei haise.... ainakaan mulla

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse treenaan joko pitkähihaisessa t-paidassa tai t-paidassa. Hihaton olisi varmasti mukavin, mutta näyttää tyhmältä koska ei lihaksia :D Hiki tulee kyllä joka treenissä.

Hihaton mutta ei mitään koripallopaita mallia vaan sellainen normi t-paita leikkaus vain ilman hihoja kun on tuota pakkia niin vatsa ei loista pystypunnerruksissa tms. :) Pitkiä housuja en voi käyttää sitten millään urheillessa, niiden kanssa tulee niin kuuma että se tuntuu epämielyttävältä.

Tuo menee itsellä vähän fiiliksen mukaan. Huppari päällä on kyllä mukava treenailla ja kyllähän se lämmön tuntu säilyy paremmin yläkropassa. Kesällä tuo nyt vaan on ainakin varsin haastavaa. Muistan ainakin viime kesältä hellepäiviä jolloin kävin treenailemassa hihattomassa ja silti kädet kiiltelivät hiestä kuin öljyttynä. Voisin vain kuvitella sitä soijan määrää jos päällä olisi ollut vielä paksu huppari. Mutta talvisaikaan huppari toimii!

T-paita, vois kyllä alkaa treenaamaan hupparipäällä niin pysyy ainakin lämpimänä tulee vähän vilponen olo joskus t-paita päällä. Hihaton on itellä täys no no, tulee kauheen epämukava ja alaston fiilis varsinkin jos kainalokarvat rehottaa. :D

T-paita aina kesällä ja kun kelit muutenkin lämpimät, talvisin ja viileemmillä keleillä tulee välillä melko useinkin vedettyä huppari päällä treenejä. Pitkät housut aina jalassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom