Synnytin tytön 10 kuukautta sitten ja tähän saakka olen imettänyt. Raskauden aikana kiloja tuli kaikenkaikkiaan 13 kg, olen aina ollut hoikka. Ennen synnytystä kävin säännöllisesti salilla, aina 3 vkoa ennen h-hetkeä (supistukset lopettivat). Salille rynnistin jälkitarkastuksen jälkeen ja lenkillä käsin aktiivisesti rattaita työnnellen. Ruokailussa olen ollut tarkka, tosin imetyksen alkuvaiheessa hiilareita tavallista enemmän. Maitoa tuli koko ajan runsaasti ja tyttö roikkui aktiivisesti tissillä. Väsymys oli käsittämätöntä ja tyttö imi mehut äidistä.
Silti mahan kohdalla ylimääräiset on ja pysyy. Löllykkä vatsa! Aina sanotaan että imetys hoikentaa ja vie kilot pois, mutta EIPÄ minulla vienyt, vaikka tiukkaa ruokavaliota noudatin, etenkin loppuimetyksessä. Salilla sekä lenkeillä kävin ahkerasti (kun vähänkin jaksoin). Lopetin imetyksen 2 vkoa sitten ja salitreenit ovat taas alkaneet luistaa vanhaan malliin. Sekä olen paljon energisempi. Ehkä ne kilot nyt karisevat...
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ja miten imetyksen jälkeen on lähtenyt läskit liikkeelle?
Silti mahan kohdalla ylimääräiset on ja pysyy. Löllykkä vatsa! Aina sanotaan että imetys hoikentaa ja vie kilot pois, mutta EIPÄ minulla vienyt, vaikka tiukkaa ruokavaliota noudatin, etenkin loppuimetyksessä. Salilla sekä lenkeillä kävin ahkerasti (kun vähänkin jaksoin). Lopetin imetyksen 2 vkoa sitten ja salitreenit ovat taas alkaneet luistaa vanhaan malliin. Sekä olen paljon energisempi. Ehkä ne kilot nyt karisevat...
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ja miten imetyksen jälkeen on lähtenyt läskit liikkeelle?