Nämä on näitä samoja asioita mistä voidaan keskustella 400 vuotta putkeen eikä kukaan tule siitä viisaammaksi. Jos olet juntti, ja pidät kaikkia kaupunkilaisia city-juntteina, se on ihan sama montako kertaa sinulle sanotaan että ei ne kaikki sitä ole. Silti vastaus on aina sama: Kehä 3:sen sisäpuolelta tulevat ei osaa käyttäytyä ja on ylimielisiä.
Jos taasen olet city-juntti, ja pidät kaikkia maalaisia juntteina, se on ihan sama montako kertaa sinulle sanotaan että ei ne kaikki sitä ole. Silti vastaus on aina sama: Kehä 3:sen ulkopuolelta tulevat ovat sivistymättömiä ja nussivat sikoja harrastuksena.
Älkää hyvät ihmiset unohtako tätä pientä faktaa: idiootti on idiootti, asui se tokiossa tai juvalla. Ja idiootti on yleensä sitä mieltä että kaikki "erilaiset" ihmiset on perseestä. Omaa mielipidettä sitten perustellaan stereotypialla, joka yleensä pitää vielä osittain paikkansa.
Ps. KUKAAN ei tasapainota auton renkaita. Pelkkä vanne voidaan tasapainottaa jos halutaan. Yleensä tasapainotetaan PYÖRÄ joka koostuu vanteesta ja renkaasta.
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Älkää unohtako sitä että kokematon ei ole sama asia kuin tyhmä. Jos ei ole ikinä tasapainottanut pyörää, ei sitä luultavasti osaa ilman opettelua tehdä. Ei sen takia ole tyhmä. Jos ei osaa syödä oikealla haarukalla ravintolassa, siksi ettei ole ikinä opetellut niitten käyttötarkoitusta, ei ole tyhmä. Jos sanoo että "henkilö x ei osaa tasapainottaa pyörää, hän on tyhmä", on hyvin luultavasti itse idiootti.
PPPS. mikä renkaitten vaihtoon vielä tulee, on ihmisiä, jotka laskevat oman tuntipalkan sen verran korkeaksi, että jos saa auton renkaat 80€/vuosi vaihdatettua vs. omaa aikaa 3 tuntia, eivät katso että on järkevää tehdä sitä itse. Esim. Mikeä tuntematta veikkaisin, että jos Mike käyttää sen 3 tuntia esim. kuvaushommiin, saa hän rahallista hyötyä, jos ei suoraan niin pitkän ajan saatossa, enemmän kuin tuon menetetyt 80€ Kaikki pitäisi suhteellistaa. Jos vannoo tee se itse ideologiaan, ei ole mikään järki ostaa vessapaperia, voi kerätä metsätä risuja, liottaa niitä viikon, hakata ne selluksi ja tehdä vessapaperit itse. Mikä sitten on järkevää teetättää muilla ja tehdä itse, jokainen päättäköön sen itse. Yleensä se vaan tuppaa menemään niin, että jos on rahaa teetättää joku muilla, ei sitä itse halua tehdä. Mikä sinänsä on ihan fine. Jos puhutaan "käden taitojen säilymisestä", niin jossain vaiheessa lopetettiin nuijien käsin vuoleminen ja vaatteitten teko biisonin nahasta. Ehkä nyt 60 vuotta ensimmäisestä kuukävelystä voisi Suomessakin koittaa se aika että auton renkaat vaihdatetaan ja siitä maksetaan. Aika jännä kun samalla itketään siitä että pienyrittäjällä ei mene hyvin, ja että kaikki pitäisi tehdä itse. Joku tuossa yhtälössä ei minun aivoihin käy.
Peace out T. Katkera Köyhä