- Ikä
- 43
Holmlund teki vääriä ratkaisuja Jokelan jälkeen ja ihmisiä kuoli. Mä ainakin eroaisin tuossa tilanteessa. :down::down::down:
Sisäministerin laatimilla / hyväksymillä säännöillä ja liikkumavaralla polisii on näitä tapauksia koittanut estää ja näköjään tarpeeksi ei olla voitu tehdä.
Holmlundia puoltaviin kommenteihin:
-Jokela yksittäistapaus
-Hulluja on aina, se ei ole Holmlundin syytä jne.
-Aseita saa helposti rikollisilta tms.
Jep, mutta tämä tapaus olisi voitu estää tekemällä niitä toimenpiteitä, mihin olisi Jokelan jälkeen voitu ryhtyä (nettivalvonta, asekontrolli jne.), mutta mihin ei ryhdytty ja siksi Holmlundin pitäisi erota. Miksi näin radikaali toimenpide kuin erottaminen? Siksi, koska pitäähän päättäjiäkin näpäyttää välillä että heräävät hieman.
-Turha jälkiviisastella jne.
-Vaaditaan eroa, muttei keksitä itse ratkaisuja
Asioita on hyvä välillä jälkeenpäin vähän miettiä. Päättäjien päivätyönä on keksiä ratkaisuja näihin asioihin ja tässä kohtaa ollaan vielä jätetty tekemättä ilmiselviä tapahtuman ehkäisyä edistäviä toimenpiteitä.
Turha puolustella häntä, uutta nyt putkeen vain sanon ma.
Sisäministerin laatimilla / hyväksymillä säännöillä ja liikkumavaralla polisii on näitä tapauksia koittanut estää ja näköjään tarpeeksi ei olla voitu tehdä.
Holmlundia puoltaviin kommenteihin:
-Jokela yksittäistapaus
-Hulluja on aina, se ei ole Holmlundin syytä jne.
-Aseita saa helposti rikollisilta tms.
Jep, mutta tämä tapaus olisi voitu estää tekemällä niitä toimenpiteitä, mihin olisi Jokelan jälkeen voitu ryhtyä (nettivalvonta, asekontrolli jne.), mutta mihin ei ryhdytty ja siksi Holmlundin pitäisi erota. Miksi näin radikaali toimenpide kuin erottaminen? Siksi, koska pitäähän päättäjiäkin näpäyttää välillä että heräävät hieman.
-Turha jälkiviisastella jne.
-Vaaditaan eroa, muttei keksitä itse ratkaisuja
Asioita on hyvä välillä jälkeenpäin vähän miettiä. Päättäjien päivätyönä on keksiä ratkaisuja näihin asioihin ja tässä kohtaa ollaan vielä jätetty tekemättä ilmiselviä tapahtuman ehkäisyä edistäviä toimenpiteitä.
Turha puolustella häntä, uutta nyt putkeen vain sanon ma.