Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla taitaa olla pahemman luokan muistihäiriöitä. Juustosta tulee mättöä rasvan määrän takia. Mitä tuo on jos ei rasvasta nillittämistä? Samalla kuitenkin toteat, että pizzasta saa terveellistä ja silti sen jälkeen huutelet "MÄTTÖ MÄTTÖ MÄTTÖ!" -mantraasi. Siehän puhut ihan ristiin koko ajan.
Kerro nyt vielä mikä tekee täysjyvä- tai ruispohjaisesta, kunnon tomaattikastikkeella, kanakuutioilla, naudan pihvisuikaleilla ja mozzarellalla päällystetystä pizzasta sitä mättöä? Nuo kun ovat kaikki ruoka-aineita, jotka kelpuutetaan kyllä sinne ruokavalioon muuten. Onko se kenties niiden yhdistäminen vai se, että tuotos paistetaan kovassa lämpötilassa? Katoaako mättöluokitus jos nuo syödään erikseen?
Itse en söisi pizzaa joka päivä sen juustomäärän takia, mutta syö sinä toki. Ei sitä nyt noin henkilökohtaisesti tarvitse ottaa jos olen sitä mieltä.
^ Eli ensin väännät mun sanomiset ja sitten naurat vääntämällesi jutulle :D
^ no lopettakaa sitten se päteminen ja yrittäkää pysyä aiheessa.
^ no sillon ku ihmiset päättää alkaa nussimaan pilkkua ni ei siinä mitkään määritykset auta. Mäki haluaisin lopettaa, mutta ku ei vaan pysty olemaan vastaamatta huutoon.
Miten suora lainaus on vääntämistä? Taitaa nyt vaan vähän kenkuttaa kun sun jutuissa olevat selvät järjettömyydet lyödään päin näköä.
Aiheessa, joka on itsessään täysin ristiriitainen. Puhut mättöpäivästä ja sitten huudat tavallisten ruoka-aineiden kohdalla omiasi. Huvittavaa miten mehun juominen on lipsahdus joillekin
Ne määritykset ja järkevä aloitusposti auttavat kummasti. Se, että keksitään uusi, oma määritys ja käytetään siitä samaa nimitystä kuin yleisesti tunnetusta vanhasta termistä, ei ole fiksua. Mättöpäivä täällä mielletään vähän muuksi kuin mehun tai rasvaisen ruoan syömiseksi.