Pipo päässä salilla vai pakkasella?

Olen nähnyt joidenkin treenaavan pipo päässä salilla. Miksi? Lippalakki vielä menee, mutta entä paksu pipo. Pelkääkö kyseiset ihmiset että tulee takatalvi yhtäkkiä keskelle kesää ja patterit hajoaa samalla? Ja nämä ihmiset olevat paljaspäin sitten kylmällä kelillä?

Käytätkö sinä pipoa? Jos niin miksi? HC status?

Olen nähnyt joidenkin treenaavan pipo päässä salilla. Miksi? Lippalakki vielä menee, mutta entä paksu pipo. Pelkääkö kyseiset ihmiset että tulee takatalvi yhtäkkiä keskelle kesää ja patterit hajoaa samalla? Ja nämä ihmiset olevat paljaspäin sitten kylmällä kelillä?

Käytätkö sinä pipoa? Jos niin miksi? HC status?

Jos niillä on bad hair day? :D

E: Luulis, että tulee hieman tuskanen ja kuuma olo jos treenaa oikeen kunnolla pipo päässä.

Se on ihan miten kukakin haluaa tehdä. On siinä joku koomisuuskerroin kuitenkin jos salille tulee se räppikäppi päässä, kai mä oon vaan sitten kapeakatseinen. Mä en ymmärrä myöskään tanktopissa treenaamista, hupparissa pysyy lämmöt paljon paremmin päällä vaikka sitten hikoiliskin kun sika.

Kyllä oli ihmettelemistä kun yksi jätkä kävi kamppailulajitreeneissä lippis päässä. Päähineet pois salilta :D

No onhan noi lippiksetkin aika dorkia. Tai just sellanen et pitää olla se 70e maksava ganstalippis suoralla lipalla ja kultasella tarralla. Kai se on joillekin niin tärkeetä että on blingbling vaatteet kuin koripallo kentältä ja päähineet perinteisen hiihtäjältä.

No onhan noi lippiksetkin aika dorkia. Tai just sellanen et pitää olla se 70e maksava ganstalippis suoralla lipalla ja kultasella tarralla. Kai se on joillekin niin tärkeetä että on blingbling vaatteet kuin koripallo kentältä ja päähineet perinteisen hiihtäjältä.

Yläasteella minullakin oli niitä. Häpeän myöntää tämän.

Päähineet pois päästä sisätiloissa, jo äitihän sen opetti! ;)

Tästähän väiteltin jo toisaalla. Kuulemma vanhat tavat voi unohtaa, koska maailma muuttuu. Lakin päästä ottaminen sisällä on erittäin hyvä tapa.

Kyllähän nuo pipopäät ja lippisväärinpäin salilla näyttää hölmöltä. Pari kertaa on tehnyt mieli kysyä, että tuuleeko täällä noin paljon. Varsinkin kun salin lämpötila on noin 25 astetta.

Kutittaako sun persettäs noin pahasti että pitää tehä tästä threadi jos joku käyttää pipoa/cäppiä sisällä? Suosittelen keskittymään omaan elämään ja treenaamiseen niin helpottaa kummasti, ei pitäs vaikuttaa kumpaankaan millään lailla jos joku pukeutuu haluamansa mukaan. Jos salilla on 35 astetta lämmintä niin ei sinne huvita huppari päällä lähteä eikä ilman paitaakaan joten tanktop lienee paras vaihtoehto. Ps. en käytä pipoa/tanktoppia salilla joten neutraali kannanotto.

Mä pidän lippistä treenatessa mut ei tosin oo mikään ökybling vaan ryöttänen vanha lippis,ei niiin hiki valu naamalle.mut en mä mikään supihattu päässä jumppaamaan lähtis

Taasko sama keskustelu.. Molempi parempi. Pipo päässä tuntuu lämmöt pysyvän paljon paremmin, sekä estää mm. hikeä valumasta silmiin kesken sarjan. Kyllä, kulmakarvat eivät mun hikoilumäärillä riitä paskaakaan.

E: Niin ja tietenkin sen takia, että mitä kuumempi puntilla sen parempi. Kesä on parasta aikaa kun lämpötilat on puntillakin yli 25 celsius asteen.

Tulee aina välillä käytettyä pipoa, kun se estää hyvin hien valumisen silmiin. Hikoilen nimittäin suhteellisen mukavasti (huppari tietty päällä jne. jne.) ja ei oo kulmkarvoja tai ripsiä, jotka estäisivät edes hieman sitä hikivirtaa. Eiköhän se oo ihan sama missä vaatetuksessa porukka treenaa, kunhan on edes jotenkin säädyllinen.

Itte käytän lähes aina lippistä mutta en koskaan salilla. Ja hyvin usein vielä tälläistä "gängstä" lippistä...

Kai se on jotenki jääny tavaks ottaa sisätiloissa lakki pois kun vanhemmat ei antanu ruokaa ennen ku hattu on poissa ruokapöydästä...

Vaikeeta on elämä taas.:D

Jollain pipo= ei saa käyttää koska hc
Jollain lippis= liian wannabegangsta
Jollain tanktop= ei saa käyttää koska egoilua
Jollain huppari= ei saa käyttää koska bulkkisika
Jollain tiukat fitnessasut= ei saa käyttää koska tyrkky
And the list goes on...

Back
Ylös Bottom