Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no-body sanoi:Muuten ei juurikaan väliä, kunhan ei ensimmäistäkään vittuperkeleen lökäpöksyä :curs: .
Janne sanoi:Saadaanko perustelut miksi pikku g:stä tulisi huonompi kuin Halmeesta? Ikää lukuunottamatta.
Ei tee mitään, ne nauraa meille muutenkin.Clayman sanoi:Johan meille nauraa ruotsalaisetkin, jos toi sinne pääsisi.
Äläs sano, aikuistuminen on sellainen salakavala prosessi, muutaman vuoden päästä saatat yhtäkkiä huomata olevasi kiinnostunut muustakin kuin puntista ja pimpistä. Näin ainakin suurimmalle osalle käy. Toki näkee ihmisiä, jotka nelikymppisenä käyttäytyvät kuin teinit ja haistattavat paskat yhteiskunnalle, mutta mun mielestä se on lähinnä säälittävää.Tromm sanoi:Onneksi en oo vielä 24 -vuotiaanakaan kiinnostunut politiikasta minkään vertaa (enkä koskaan aio kiinnostua) ja mulle on aivan sama keitä eduskunnassa istuu
Alec sanoi:saadaanko tähän vielä perustelutkin?
Pulla sanoi:Jotenkin ei yllätä, että Integrandilla on taas näinkin helevetin paskantärkeää asiaa. Postaa seuraavan kerran kun voit tuoda keskusteluun jotain muuta kuin turhanpäiväisiä vastaväittämiä. Koita joskus vaikkapa ilmaista oikein oma mielipiteesi tredin oleellisesta aiheesta. Jeesus mikä perttipasanen...
Tomppa85 sanoi:Hehheh. No voihan olla, että Pikku G löytää sisäisen gänkstänsä ja ampuu käsiaseella pillerihuuruissa omassa kodissaan, käskee kaikkia Apuja ja Papuja painumaan takaisin viidakkoon, uhoaa että "minua ei ainakaan kanneta Eduskunnasta ulos"...
Integrandi sanoi:Hoohoo, odottelinkin koska se Pulla osallistuu keskusteluun nasevalla kommentillaan höystettynä jollain helvetin väsyneellä sketsiläpällä. Tuot kyllä elävästi jutuillasi mieleen erään lukioni aikaisen kusipään, joka oli jatkuvasti toitottamassa omia "hienoja" mielipiteitään perustellen aina "no vittu en mä siitä tiedä mitään mut kyl sen täytyy olla niin.."
HappoVaari sanoi:Ja yrittää myös herätellä, lapsellisista vastahuudoista huolimatta, keskustelua EU:n itälaajentumisen vääjäämättömästi aiheuttamasta turvallisuusvajeesta unionissa?Kuis?
Malz sanoi:...onhan Halmekin viisas, vaikka hänellekkin on vähän kaikkea tapahtunut mutta sehän todistaa vain sen että Halmekin on vain ihminen.
HappoVaari sanoi:Se siitä offtopikista .... MiniGikkeli voi mun puolesta ruveta vaikka kulttuuriministeriksi eduskuntareissullaan, kun Tanjasta aika jättää (oletettu skenaario:sekoaa laskuissaan ryöpätessään korvasieniä).Vannon ja vakuutan, että kun tämä riimittelijä hoitaa fellow räp-gangstoilleen keikkoja suomenkielen laitokselle Kalevalaa analysoimaan - 'tää flou tässä, ihan mieletön, snaijaattekste niggat'? - niin tulee viimeisilläkin blondeille irvailijoilla Tanjaa ikävä.
Edustuksellinen demokratia gonna put a cap in joo azz.
Tomppa85 sanoi:Taitaa Gee sittenkin olla ihan tavallinen suomalainen, joka vain sattuu tykkäämään monen mielestä "väärästä" musiikinlajista.
Kyllä. Kovalainen on fiksu, sosiaalisesti lahjakas, sympaattinen, Pikku-Geetä yli 5 vuotta vanhempi ja varmasti sitä kautta kokeneempi henkilö. Armeijan käynyt, ulkomailla kiertävä AIKUINEN mies, jolla olisi varmasti enemmän kapasiteettia ja resursseja tarvittavaan pestiin...Timba79 sanoi:Pari kysymystä teille jotka olette Pikku-G:n "lynkanneet" pelkästää sillä tiedolla, että kaveri on nuori ja räppää suomeksi. Eli olisko parempi vaihtoehto vaikkapa Heikki Kovalainen? Sillähän ei ola jalassa inhottavia lökäpöksyjä, eikä se nyt helvetti räppää suomeksi, vaan on MOOTTORIUHREILIJA (tiedän ei ole ehdotkas, tämä oli vaan esimerkki jotta voi vertailla samanikäisiä kavereita), eli varmasti pätevämpi, niinkö?