PikkuG eduskuntaan.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan hyvä juttu, että vaaleissa on ehdolla kaikenikäisiä ja erityyppisiä ehdokkaita. Toivottavasti se saa ihmiset viimeistään liikkeelle ja äänestämään, mikäli eivät halua kenen tahansa päättävän heidän asioistaan. :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti eduskunta vaan täyttyisikin kaikilla v*tun turhilla julkkiksilla ja salarakkailla ja mahdollisimman tyhjänpäiväisillä ihmisillä. Ihan turhahan se alkaa hiljalleen oleen. EU vetoisestihan tää Suomikin on menny jo jonkin aikaa ja eduskunnan rooli - niin mikäs se nykyään enää itse asiassa on?

politbyrooeedit: just kaikenmaailman turhien julkkisten täyttymisellä toi eduskuntalaitos korostaa omaakin tyhjänpäiväistymistään.
 
Miks sut pitäis valita eduskuntaan?

Pikku G: " mulla on niinku paljon ajatuksia ja näkemyksiä yhteiskunnasta ja haluun niinkun vaikuttaa yhteisiin asioihin"

Rautaisia perusteluja. Mä olin myyty heti. Mä olen kyllä kuullut nämä perustelut ennenkin. Samoilla linjoilla on ollut ainakin Alatalo, Viivi Avellan ja joku rallikuski (oisko ollut Kankkunen). Alatalolla oli tosin lisämatskuakin perusteluihin: "mulla on niinku elämänkokemusta ja mä olen niinku nähnyt oikeata elämää". On niin timantin kovia perusteluja, että sopii oikeastaan mihin vaaleihin tahansa (eduskunta, eu parlamentti, kunnallisvaalit).

Tarkemmista perusteluista yleensä myös nämä toistuvat kohtuullisen usein:

Työllisyys: työllisyyttä pitää lisätä, on ihmisten perusoikeus olla töissä
Verotus: verotus on ihan liian korkea, eihän täällä kannata tehdä töitäkään
Sosiaaliturva: iha retuperällään, ihmiset voi todella huonosti tässä yhteiskunnassa, koska sosiaaliturvaan ei panosteta tarpeeksi
Energia: mä uskon niinku kestävään kehitykseen ja luontoa säästäviin arvoihin
Nato: turvallisuuta pitää lisätä, me eletään huolestuttavia aikoja...
 
Intervivos: Älä nyt! Suomi tarvitsee julkkisehdokkaita, jotka ovat samalla aaltopituudella kuin 7-päivää ja Iltapäivälehti -kansa! ;)
 
Uncle Sam sanoi:
Intervivos: Älä nyt! Suomi tarvitsee julkkisehdokkaita, jotka ovat samalla aaltopituudella kuin 7-päivää ja Iltapäivälehti -kansa! ;)

Tottakai. Tällä on lisäks yhtä paljon viihdearvoa kuin Kimin kännisekoiluilla. Molemmat naurattaa ja paljon. Tosin tämä uutinen olisi kuulunut ennemminkin seiskaan kuin kympin uutisiin.
 
En ole ketjua edes lukenut kokonaan läpi, mutta otsikon ja 1. postin luettuani oli pakko kirjoittaa oma mielipiteeni.

Oon nimittäin odotellut sitä hetkeä, kun tämä kaikkien sankari pikku-g tajuaa, ettei pystykään elättämään itseään pelkällä musiikkibisneksellä loppuelämäänsä (jollain helvetin huonolla riimaustaidolla ja löysillä housuilla). Ja nyt "mies" on lähdössä eduskuntaan elämään veronmaksajien rahoilla. Ei kiitos. Tämä kaveri on muutenkin niin löysä, että joku kunnon duunarileiri tai nykypäivän löysääkin löysempi intti tekisi pojalle ihan hyvää.

En ole pahemmin kyseisen henkilön toilailusta koskaan lukenut - yhden haastattelun nähnyt. Se ensivaikutelma tästä urposta on ja pysyy. Älkää nyt fanit ottako herneitä nenään. :piis:


//... turhaakin turhempi postaus.
 
ensin Yor123:n sätkynukkena musabisnekses ja nyt Vanhasen sätkynukkena...

Vituttaa muutenki nämä julkkikset jotka muka on jotain monitaitureita :curs:

"Onhan musiikki ollut tuomassa ajatuksiani julki" :david:
Mitä vitun ajatuksia!!! Valta lapsille ja kuinka säästöpossusta kaivetaan rahaa veitsellä...ei vittu!

Keskusta yrittää saada G:stä jonkinlaista ääniharavaa, jota tietämättömät urpot äänestäis, mutta onneksi G:n yleisö on 10-14 vuotiaita eikä pysty äänestämään.....Suomen eka oikeistolaisräppäri :urjo:

muutenkin G:n biisit mitä oon kuullu,on kuin Keskustan puolueohjelmasta: Tupakka tappaa ja usko unelmiis saatana!!!!

veikkaan että PikkuG menee eduskuntaan noin 4000 äänellä ja Iltasanomat hehkuttaa "Nyt PikkuG on oikea Poliitikko"
 
Nick sanoi:
Pikku-Gee: Aivan liian nuori, täysin kokematon, koulutukseltaan peruskoulun käynyt "räppäri". Lisäksi vetoaa Iso-Hoon tavoin "yksilön" vapauteen olla menemättä armeijaan. Näillä eväilläkö pitäisi lähteä äänestämään kyseistä pentua eduskuntaan?

Ei ole pelkoa, että äänestäisin minäkään. Etsein vain tämänkaltaisia vastauksia, mutta en niitä paljon löytänyt. Enemmänkin oli tyylin, ei sellanen niinq räppäri voi tajuta kansaa edustaa, vittu sellainen kersa tiedä mistään mitään.

Edelleen olen sitä mieltä, että kaikenikäisiä, kokeneempia ja kokemattomampia siellä tarvitaan. Siihen, onko Pikku-G millään tavalla oikea henkilö tähän, en ota kantaa kun en kaverista tiedä käytännössä mitään.

Mutta ne perustelut voisi olla parempia kuin, vittu sinne mitään lökäpöksyjä tarvita.
 
Nii ja vielä se että,nyt G lähtee vahvistamaan ja tukemaan kansallisvaltiollista ajattelua, prikulleen sitä, mitä hiphop:illa yritetään murentaa!!!

Huomannu että musaura ei enää kauaa breikkaa,nii pitää lähteä nostamaan kansanedustajana sika palkkaa :curs:
 
Merica sanoi:
Juu, ja mistäköhän asti eduskunnassa on tarvinut nero olla? Kuten itsekin tuossa jo fiksuna poikana mainitsit, ÄO todellakin mittaa lähinnä matemaattista ja visuaalista nokkeluutta eikä sillä suoranaisesti ole minkäänlaista korrelaatiota sen kanssa onko tietty ihminen hyvä poliitikko vai ei...
Ollaanpa sitä muutenkin heti teilaamassa nuorta polittisesta urasta kiinnostunutta ihmistä ja arvostelemassa ko. henkilön kykyjä, joista kellään ei tälläkään foorumilla varmasti ole minkäänlaista faktatietoa. Ei ole mullakaan, mutta siksipä en ala voivotella ja hakata päätäni seinään aivan kuin tietäisin, että vituiksi menee tämäkin juttu.

Oikeasti politiikasta kiinnostuneet ihmiset aloittavat (YLEENSÄ) uransa kunnallispolitiikasta. Kyllä noi julkkisehdokkaat ovat "haistaneet" mahdollisuuden helppoon rahaan, jonka takia ulkopuolelle jää kaikenmaailman Vapaapainijoiden ja PikkuGayden ansiosta paljon oikeasti päteviä ja lahjakkaita ihmisiä... toivottavasti ennakkoluuloni osoittautuvat vääriksi, jos PikkuG pääsee Arkadianmäelle

ps. se ei ole tyhmä joka pyytää... katsotaan miten Suomen kansa päättää, oma ääneni menee muualle.
 
Raejuusto sanoi:
Onko keskimääräinen 100:n ÄO mielestäsi jotenkin huono? Eikös eduskunnassa pitäisi olla ihan keskivertohenkilöitä?
On se 100 huono, mutta eduskunnassa tuskin tosiaan matemaattista lahjakkuutta tarvii kuten jo tossa yritin sanoakin.
Sumu sanoi:
Toivottavasti Pikku G sentään lyhentää sanan älykkyysosamäärä oikein.

Askel askeleelta, eli opetellaan ensin suomi ja haukutaan vasta sitten muita kielitaidon puutteesta.
:lol2: joo typo tuli.
 
Kiinnostaako Pikku G:tä maanviljely? Ettekös te keskustalaiset, jota minä en näe oikeistolaisena puolueena, ole erikoistuneet maanviljelyyn?

Radial, paljonkos sinun ÄO on? Varmasti korkeampi kuin muilla...
 
radial sanoi:
On se 100 huono, mutta eduskunnassa tuskin tosiaan matemaattista lahjakkuutta tarvii kuten jo tossa yritin sanoakin.

Jos pidät satasen ÄO:ta huonona, olet varmaan itse sen verran älykäs (niin älykäs kuin 16-vuotias voi olla) että ymmärrät 100:n pisteen älykkyysosamäärän merkitsevän presiis ihmisten keskimääräinen älykkyyttä. Älykkyysosamäärää mittaavissa kokeissa kun saadaan pisteille normaalijakauma, jonka keskikohta on 100. Puolella väestöstä on siis alle tai tasan satasen ÄO ja puolella yli tai tasan sen. Mutta tämän siis varmaan jo tiesitkin?

Olet edelleen varmaan sen verran älykäs että ymmärtänet älykkyysosamäärän olevan psykologien, ei matemaatikoiden, laatima testi, joka mittaa kognitiivista älykkyyttä. Älykkyyttä mittaavat testit ovat kylläkin ihan oikeutetusti saaneet kritiikkiä osakseen, sitä varmaan tarkoitit.

Sen sijaan olen kanssasi eri mieltä siinä etteikö eduskuntatehtävissä tarvittaisi matemaattista älykkyyttä, sitä kun tarvitsee hyvin monenlaisissa tehtävissä. Toisaalta voisin sanoa että sinun kaltaisellasi älykkäällä ihmisellä matemaattiset kyvyt menevät hukkaan...
 
Tomppa85 sanoi:
Tunnetustihan gangsta neekeriksi ei pääse ellei oo ollu mukana drive-byssa joko ottavana tai antavana osapuolena. Taitaa Gee sittenkin olla ihan tavallinen suomalainen, joka vain sattuu tykkäämään monen mielestä "väärästä" musiikinlajista.
No hei, kyllä perusedellytys gangsta- neekeriksi on oikea ihonväri, ja tuollainen lakanankalpea pikkupeelo on laskettu ulos noista geimeistä jo värinsä perusteella. Toiseksi, mitä tuollaisella 3/4 elämästään mamman kukkaosta eläneellä, pelkästään äitylin ostamissa vaatteissa kulkeneella uus nousukkaalla olisi heittää peliin ko. ympäristössä? Jätkän ainoa meriitti elämässä on se, että sillä oli manageri joka teki siitä teinitähden, maassa jossa tähtinä on ennestään tuhansin samankaltaisia mitättömyyksiä, tangokuninkaita jne. lahjattomia piipittäjiä. Jos ko. peelon ns. kantaaottava populististen fraasien toistamiseen perustuva ns. musiikki vähääkään kuvastaa ko. peelon poliittisia näkemyksiä, niin kuka hyvänsä tarhalapsi pystyy aivan samaan :D
 
Allah sanoi:
Radial, paljonkos sinun ÄO on? Varmasti korkeampi kuin muilla...
Epävirallisten testien keskiarvo on ollut 115 ja pidän itseäni täysin normaalina ellen jopa hidasälyisenä.

Raejuusto sanoi:
Jos pidät satasen ÄO:ta huonona, olet varmaan itse sen verran älykäs (niin älykäs kuin 16-vuotias voi olla) että ymmärrät 100:n pisteen älykkyysosamäärän merkitsevän presiis ihmisten keskimääräinen älykkyyttä. Älykkyysosamäärää mittaavissa kokeissa kun saadaan pisteille normaalijakauma, jonka keskikohta on 100. Puolella väestöstä on siis alle tai tasan satasen ÄO ja puolella yli tai tasan sen. Mutta tämän siis varmaan jo tiesitkin?

Olet edelleen varmaan sen verran älykäs että ymmärtänet älykkyysosamäärän olevan psykologien, ei matemaatikoiden, laatima testi, joka mittaa kognitiivista älykkyyttä. Älykkyyttä mittaavat testit ovat kylläkin ihan oikeutetusti saaneet kritiikkiä osakseen, sitä varmaan tarkoitit.

Sen sijaan olen kanssasi eri mieltä siinä etteikö eduskuntatehtävissä tarvittaisi matemaattista älykkyyttä, sitä kun tarvitsee hyvin monenlaisissa tehtävissä. Toisaalta voisin sanoa että sinun kaltaisellasi älykkäällä ihmisellä matemaattiset kyvyt menevät hukkaan...
Joo puhut asiaa. Tiedän että keskiarvo on 100, mutta eiköhän 100 ÄO ole kuitenkin aika alhainen eduskuntaan. Saattaa myös olla että noita matematiikan taitoja tosiaankin tarvii tuolla, en ole perehtynyt kansanedustajien työhön niin perusteellisesti että voisin sanoa varmuudella joten kielsin sen vaihtoehdon. :D ..olinpas tyhmä :david:

ps. erinomaista piilovittuilua :D
 
Radial, 115 ÄO on selvästi normaalia korkeampi.
Minullakin on selvästi normaalia korkeampi älykkyysosamäärä. ;)
 
onhan tietty vitsi koko juttu, mutta toisaalta kun miettii että siellä on alatalot, karpelat ja halmeet niin minusta surullisin juttu on se että se on vain normaalia tässä vaiheessa.

Ainoa positiivinen juttu tässä on se, että ehkä jotkut nuoret nyt innostuu asioista. Tosin sekin on enemmän mitä moni muu edustaja on saanut aikaan.
 
IMO ei mitään hätää sen suhteen että pikkug pääsis eduskuntaan. Ne pienet liisat jotka sitä äänestäis saa äänioikeuden kuitenkin vasta noin viiden vuoden päästä. Ehkä ne mielipiteet niilläkin muuttuvat siihen mennessä..
 
Back
Ylös Bottom