PikkuG eduskuntaan.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voi jumalauta, toivottavasti tuo perkeleen pygmi ei pääse tuonne. kaikenlaista.
 
Ketä eduskunnassa pitäisi olla, että teille kelpaisi?

200 lääkäriä?
200 professoria?
200 insinööriä?
200 taloustieteilijää?
200 maanviljelijää?
200 18 vuotiasta?
200 eläkeläistä?
200 metallimiestä?
200 bodaria?
200 säbääjää?

vaiko kenties 200 ihmistä erilaisilla koulutus- ja elämäntaustoilla?
 
SniffDaddy sanoi:
Kuka saatana seuraavaksi? Salarakkaat, Nykänen?

Veikkaisin että Pikku Kakkosen Ransu.

7539.jpg
 
Aika fiksu veto räppineekeriltä imo. Eihän siellä vissiin tarvi lusia kun pari kautta niin pääsee helvetin hyvin maksetulle eläkkeelle. Äijähän pääsee kolmekymppisenä ottamaan jo löysästi.
 
Dragon sanoi:
Ketä eduskunnassa pitäisi olla, että teille kelpaisi?

200 lääkäriä?
200 professoria?
200 insinööriä?
200 taloustieteilijää?
200 maanviljelijää?
200 18 vuotiasta?
200 eläkeläistä?
200 metallimiestä?
200 bodaria?
200 säbääjää?

vaiko kenties 200 ihmistä erilaisilla koulutus- ja elämäntaustoilla?

Muuten ei juurikaan väliä, kunhan ei ensimmäistäkään vittuperkeleen lökäpöksyä :curs: .
 
no-body sanoi:
Muuten ei juurikaan väliä, kunhan ei ensimmäistäkään vittuperkeleen lökäpöksyä :curs: .

Nahkahousujako sitten... :jahas:
 
Ei helvetti mä repesin ku ekan kerran kuulin asiasta!!! :hyper:
Noh joo..jos multa kysytään nii toi kuulostaa lähinnä naurettavalta mutta hyvähän se tietenkin on että eduskunnassa ois paljon erilaisia ihmisiä..Ois nimittäin aika synkee eduskunta jos kaikki ois Matti Vanhasia :D Siitä vaan sitten geestä kansanedustaja kunhan ei mene sinne vaan pelleilemään..Voi kyllä olla että eihän siitä muuta tule kuin seiskan kansikuvakansandeustaja JOS se nyt sinne edes pääsee :jahas:
 
Enpä nyt niin paljon oo Pikku G:n ajatuksiin tutustunu, mutta mielestäni on kyl ihan positiivista et eduskuntaan pyrkii nuorempaaki väkeä... Nykyäänhän nuorisoa siel taitaa edustaa 35+ nuorukaiset. Kyllä mä sinne oisin mieluummin jonku pikkugeen äänestäny kuin esim. Tony Halmeen, tosin aivan sama se loppujen lopuks on, yks piggugee tai tonyhalme ei mitään vallankumousta siel kykene yksikseen tekemään.
 
Tässä rupesin kelailemaan, mitä hyötyä siitä ois jos PikkuG pääsis eduskuntaan. Ensin aattelin, etteihän siitä kukaan mitään hyödy, yks paikka vaan menee hukkaan. Sitten välähti, että niin joo, toihan on nuori jamppa ja varmaan vois tuoda jotain valoa opintotukijärjestelmään ja muuhun tollaseen. Sitten kun ajattelin vähän lisää niin tajusin, etteihän sillä nyt ole yhtään mitään väliä kuka siellä eduskunnassa pyörii kun isot sedät kuitenkin pitää naruja käsissään. Vanhanen auttaa PikkuG:n sisään ja sitten PikkuG tanssii täysin keskustan eduskuntaryhmän pillin mukaan. Ois sekin nyt saatana näky kun kattelis täysi-istuntoa ja lökäpökäsankari heittäis jotain riimejä menemään.
Jätkällä on elämänkokemustakin niin paljon, että varmaan löytyy tosi painavaa sanottavaa.
 
Pikku G kansanedustaja on yhtä uskottava kuin Karpela ministerinä :curs: ...se muija on ihan pihalla...

nojoo,pyöriihän siellä kaikenmaailman rosa meriläisetkin...ei muuta kuin sekaan vaan,ei se taso siitä hirveesti tipu...
 
mxm sanoi:
Jätkällä on elämänkokemustakin niin paljon, että varmaan löytyy tosi painavaa sanottavaa.

Mun mielestä koko homma tiivistyy juuri tuohon lauseeseen. Pelkillä lukiotiedoilla ja 18-vuotiaan elämänkokemuksella ei mun mielestä ole mitään asiaa päättämään yhteisistä asioista.

Toisaalta on hyvä, että eduskunta olisi tavallaan pienoismalli yhteiskunnasta: eri-ikäisiä ja erilaisista sosioekonomisista lähtökohdista olevia ihmisiä. Tämä on itse asiassa ainoa perustelu sille, että Halmetta on siellä viittinyt katella.

Cesar rules: :down:

Edit: Alatalo on käsittääkseni koulutukseltaan toimittaja, ja tuon ikäisenä täytyy olla yhteiskunnastakin jo jonkin verran tietoa. Toi Karpela-disrespecting on kanssa mielenkiintoista, haluaisin kuulla, että mitä se on hoitanut ministerinä siellä perseelleen?
 
Koska minä olen mies joka äänestää kaikissa vaaleissa isotissisintä naista, en äänestäisi Pikku G.tä.
 
Vaikka kaveri haluaa vaikuttaa yhteiskuntaan niin eduskunta ei mun mielestä ole todellakaan se ensimmäinen paikka minne mennään...
Lisäksi sinne menevien pitäisi olla niin vakavasti hommassa mukana että eivät lähtisivät lätkimään 4v jälkeen leppoisat eläkepäivät takataskussaan... :curs:
Ei perkele tule ääntä... :lol2:
 
Päivän naurut tuli kyllä tästä. :)

Onko suurella osalla kaverin faneista äänioikeutta vuonna 2007? Ei silti, en kaverin taustoja sen enempää tiedä, joten aika jäävi olen tässä arvostelemaan. Ei tiedä vaikka artistin poliittiset teesit, näkemykset ja muut mantrat kolahtaisivat isoonkin yleisöön :D

Odotellaan nyt sitten vaan innolla koska bukka gee tekee vaaliräpäytyksen. "Ä-ä-ä-äänesi mulle - uusin sink-ku sulle. Pistä lappu uurnaan - tai poistu hornaan" tms.
 
Uncle Sam sanoi:
Mun mielestä koko homma tiivistyy juuri tuohon lauseeseen. Pelkillä lukiotiedoilla ja 18-vuotiaan elämänkokemuksella ei mun mielestä ole mitään asiaa päättämään yhteisistä asioista.

Aika ahdasmielinen ajattelutapa mun korviini. Hyvä homma, että ois myös nuoria tuolla tekemässä omilta osiltaan ratkaisuja. Äänestän ennemmin vaikka sitä pikku geetä kuin esim Väyrystä ihan vitun vanhoillisine ja värittömine mielipiteineen.

Täällä näemmä naurajia riittää geelle, mutta eipä tunnu muita perusteluja olevan kuin "lökäpöksy" ja "räppäri".
 
Back
Ylös Bottom